Het is dan ook een vervoersbewijs, en niet een plaatsbewijs.quote:
Mja, gewoon gaan studerenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef Brembo het volgende:
Bij uitgaven boven de 100 euro per jaar is een kortingskaart al goedkoper. En volgend jaar als je HBO doet heb je een OV
.
Ja, volgend jaar pasquote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef Brembo het volgende:
Bij uitgaven boven de 100 euro per jaar is een kortingskaart al goedkoper. En volgend jaar als je HBO doet heb je een OV
.
same here, had dat geld er na 2 maanden al uit johquote:Op zondag 12 februari 2006 23:27 schreef Biene het volgende:
Kortingskaart! Ik kan niet meer zonder! M'n bankrekening bedoel ik dus.![]()
Ik na 5 retourtjes. Den Bosch - Leiden.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
same here, had dat geld er na 2 maanden al uit joh
Zelfs in Duitsland schrijven ze beter Nederlandsquote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
In Duitsland is een treinkaartje 3 x zo goedkoper
Klopt uiteraard niet, omdat een kortingskaart 55 euro per jaar kost, en je 40% korting krijgt. Je moet dus 137,50 per jaar uitgeven aan kaartjes die geldig zijn tijdens de kortingstijden voordat het rendabel is.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef Brembo het volgende:
.
Dat kost duur. Nee, dat is duur. Dat is duur, dat kost goedkoop.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Zelfs in Duitsland schrijven ze beter Nederlands
niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
In Duitsland is een treinkaartje 3 x zo goedkoper
Dan vergelijk je prijs met korting (samenreiskorting) met een kaartje zonder korting.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik was dit weekend naar Tilburg om wat vrienden en vriendinnen te bezoeken, koste een retourtje gewoon 40 euro![]()
![]()
Ik weet zeker dat dit een jaar geleden nog 25 euro was![]()
Nee hoor...in Duitsland heb je tig verschillende tarieven: met een kaartje voor een stoptrein mag je bv. niet in een IC, met een kaartje voor IC mag je niet in ICE.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef PDOA het volgende:
Tsonge, je voelde je zeker net een jood in een goederentrein he?
Met je bezemsteel?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef MissHobje het volgende:
9 euro erbij en je bent heen en weer naar Parijs![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |