Gratis adviesje: Stop ermee zolang het nog kan!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen: hoeveel uren heb je er (ongeveer) aan moeten besteden om zo ver te komen ?
Ik dacht het wel, maar dat weet ik niet zeker, dan moet je even de site van Plus opzoeken om het te controlerenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef Sjet het volgende:
Nog ff vraagje Bongie....
Die nieuwe msn, werkt die ook met Plus?
Zegt de man die net begonnen wasquote:Op zondag 12 februari 2006 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Gratis adviesje: Stop ermee zolang het nog kan!![]()
Daar heb ik ook wel trek in.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef regenworm het volgende:
daar heb ik nu wel erg trek in [afbeelding]
Wormpje, ik bewonder je doorzettingsvermogenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef regenworm het volgende:
daar heb ik nu wel erg trek in [afbeelding]
slaap lekker deminsquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
Ga allemáál eens lekker op tijd naar bed!![]()
![]()
![]()
Okidokiquote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar dat weet ik niet zeker, dan moet je even de site van Plus opzoeken om het te controleren
Nog een half uurtje.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
Roel stiekem achter de jacuzi [afbeelding]
Ouwe mannen hebben meer slaap nodig hèquote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
En het inzicht had om na het eerste goede antwoord te stoppen...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zegt de man die net begonnen was.
Ik heb even gekeken en moet je helaas teleurstellen, het werkt volgens mij (nog) niet met WLM helaasquote:
Talithaquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ouwe mannen hebben meer slaap nodig hè.
Oh nee, ik zou lief zijn. Trusten schat, slaap lekker, droom zacht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |