Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat er iemand iets van. Guus
. zingt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...
Whehehe en dan spontaan toch de helft vergetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm: Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oe oeeee...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik loop hier alleenquote:
DIe goede oude tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij Idols 2 zaten we nu altijd naar de generale zonder geluid te kijken..dat was leuk
ja, waar is dat gebleven?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bij Idols 2 zaten we nu altijd naar de generale zonder geluid te kijken..dat was leuk
Die had ik toch allang ingevuldquote:
Ik hoop het niet zegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zou iemand Alain Clark - Heerlijk doen?
Angeliquequote:
Ik lig altijd zo in een deuk om dat liedjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ZJNMK is lief!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zolang Maud's Zoals Je Naar Me Kijkt maar vermeden word
Maud - Moe mag wel
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had ik toch allang ingevuld
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Harm vind ik niet zo'n Idol type, en daarom vind ik het eigenlijk wel lachen dat hij zo ver is gekomen. Van mij mag hij nog wel even blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm heeft op één of andere manier heel veel krediet opgebouwd bij de fans. Als hij zijn optreden tekstmatig verprutst wordt hem dat vergeven omdat zijn uitstraling toch een grote groep mensen blijft aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |