quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef PeRi het volgende:
Claudia?
Herman zag ik vandaag nog op een regionale zender, zat hij in de aprés ski hut mee te dansen op een optreden van Peter Beensequote:Op zondag 12 februari 2006 22:44 schreef jessjuh het volgende:
Die Claudia heb ik volgens mij gemist maar de foto zegt al genoeg. Om Herman heb ik echt in een scheur gelegen.
Sorry hoor maar waarom kijk je daarnaar? :Squote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Claudia!![]()
Met d'r toffe nieuwe kleren.![]()
En Herman was vannacht nog op tv, bijChristine van der Horst
.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sorry hoor maar waarom kijk je daarnaar? :S
Shit gemist, dat is volgens mij echt hilarische tvquote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Claudia!![]()
Met d'r toffe nieuwe kleren.![]()
En Herman was vannacht nog op tv, bijChristine van der Horst
.
Mag ik straks met je op de fotoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef chansadres het volgende:
Ze wilde ook nog wat vragen aan Martijn.
CLaudia: Martijn, mag ik....
Martijn: We gaan naar de kijkersminuut... Zoeff....
Meesterlijk
Ik zou ook zijn weggelopen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag ik straks met je op de foto
zei ze
Ik begin de gelijkenis met de Jamba-kikker steeds meer te zienquote:
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds aan het feesten![]()
Meest interessante stukje wat ik op dit forum heb gelezenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Lap
quote:
Nu weten we het wel hoor, die post komt iets te vaak voorquote:
Deed Boris niet exact hetzelfde? met z'n Sofuja oidquote:Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ze staat op haar opleiding en bij Idols bekend als ‘de jazz-chick’, want in dat genre ligt haar hart. ,,Ella Fitzgerald, Dianne Reeves en Ray Charles zijn mijn voorbeelden. Later wil ik vooral richting soul en funk gaan, mét een jazzy geluid.”
jah volgens mij wel.... dus dat wordt nietsquote:Op maandag 13 februari 2006 11:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Deed Boris niet exact hetzelfde? met z'n Sofuja oid
Hij is wel realistisch.quote:Harm ('Ik had toch op die kruk moeten zitten?!') redde het op zijn branie en zijn ogenschijnlijk in Idols misplaatste aanwezigheid.
IDD OPZOUTEN MET DIE HARM! TALENTLOZE KNEUS!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, nu moet alleen zijn afwezigheid nog realiteit worden.
Harm is soms best grappig, zonder dat dat echt zijn bedoeling is. Raffaëla doet juist heel erg haar best om grappig te zijn, maar komt vaak nogal irritant over.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Lynx666 het volgende:
Volgens mij snapt hij er zelf ook helemaal niks van dat ie er nog in zit
"De wereld is gek......en wij doen gewoon mee"
Das het leuke van Harm idd, die onbedoeld grappige opmerkingen (en onbedoeld grappige optredens). 100% harm.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Harm is soms best grappig, zonder dat dat echt zijn bedoeling is. Raffaëla doet juist heel erg haar best om grappig te zijn, maar komt vaak nogal irritant over.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Om het nog maar even te zeggen; ik vind Raffaela totaal niet irritant. Harm des te meer. Zijn hele instelling doet mijn nekharen overeind staan.
Ik had haar ooit op de 3e plaats, maar daarna is ze hard naar beneden gegaan door slecht te zingen en vooral door ongelofelijk nep, kinderachtig, irritant en dom te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef chansadres het volgende:
Raffa veroorzaakt juist het het tegenovergestelde bij me.
Ze staat al al sinds Liveshow 1 bij mij op de vertrekplaats maar ze snapt de hint denk ik niet
Qua zang kan ik 'r niet op de onderste plek zetten. Ze zingt regelmatig goed. Alleen verpest ze het bij mij, idd, net wat je zegt, door dat irritante gespeelde irritante gedoe ernaast. Ze is goed bezig door de mand te vallen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik had haar ooit op de 3e plaats, maar daarna is ze hard naar beneden gegaan door slecht te zingen en vooral door ongelofelijk nep, kinderachtig, irritant en dom te doen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:13 schreef Californian_dreamer het volgende:de I hate raffaëla kant natuurlijk, of niet erik?
quote:ze is naar mijn mening de op een na slechtste kandidaat die er nog over is. (was een week eerder nog Ellen)
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:17 schreef Californian_dreamer het volgende:blij dat je het met me eens bent
* Tha_Erik overweegt...quote:
Ik zal er bij jou ook nooit smaak ingeramd krijgen he?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik overweegt...![]()
Nog minder nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |