Ik heb nog nooit geschaatstquote:
PWNZ0REDHAXX)RZZOMGGWTFF enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wedstrijd geschaatst tegen een stoel op het ijs... de stoel heeft me gepwned
nog nooit geschaatsquote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geschaatstMaar het is wel mooi om te kijken
niet erg, maar kan ik me niet voorstellen ..quote:
ik ben niet de enigstequote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
niet erg, maar kan ik me niet voorstellen ..
Ik 1 of 2 keer ofzo, in een grijs verleden, toen ijs nog glad wasquote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ben niet de enigste
Ik ken er meer die het nog nooit gedaan hebben
oh danquote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ben niet de enigste
Ik ken er meer die het nog nooit gedaan hebben
Schaatsen of glibberen met ijzer onder je schoenen?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oh danomg, ik schaats niet veel, maar heb toch wel geschaatst
schaatsenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Schaatsen of glibberen met ijzer onder je schoenen?
Leukquote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef B_BOY het volgende:
ben weer thuis. heb me opgegeven voor maandag met carnaval dweilen in moergestel
20kw aan muziek![]()
Carnaval moeten ze hier ook eens invoeren, mooi een paar vrije dagen en een excuses om je helemaal lam te zuipenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zeer zeker.
en natuurlijk heb ik carnaval![]()
jepsquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Carnaval moeten ze hier ook eens invoeren, mooi een paar vrije dagen en een excuses om je helemaal lam te zuipen
ik heb al zo'n weekend in septemberquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Carnaval moeten ze hier ook eens invoeren, mooi een paar vrije dagen en een excuses om je helemaal lam te zuipen
ik heb dat 40x per jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 16:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb al zo'n weekend in septembervolksfeest. Van de buurtschap zelf, en van het hele dorp
En dat binnen 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |