Dublin..quote:
Dat is de moeite! Nu maar hopen dat de stage daar lekker gaatquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is de moeite! Nu maar hopen dat de stage daar lekker gaat
Ze zullen er toch wel internet hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja dat mag ik wel hopen..
En dat ik niet na twee weken als een internet-afkickend hoopje ellende in elkaar zak.. (normaal gebeurt dat maar 1 keer per week of 5)
Je was het toch niet vergeten hehquote:
nee, wist alleen niet meer precies wanneer enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Je was het toch niet vergeten heh![]()
![]()
Oooh... gelukkig. Ik wist et helemaal nietquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, wist alleen niet meer precies wanneer enzo
Yer nae tellin us ye forgot noo are ya?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Je was het toch niet vergeten heh![]()
![]()
Let's hope..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze zullen er toch wel internet hebben![]()
Ik wist het niet eens johquote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yer nae tellin us ye forgot noo are ya?
Nee... dat lijkt me niet handig neequote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Let's hope..
Mjah... nachtjes doorhalen op mn laptopje zal er vast niet meer inzitten..
Joos checkinquote:
Hahaha.. alleen als ik voldoende vrije internet tijd heb..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:
J. je komt daar wel geregelt op internet om een report te geven hier in BeF he..
Zolang je maar je livejournal bijhoudt ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. alleen als ik voldoende vrije internet tijd heb..
Ik gooi af en toe mn livejournal link wel hierzo.. niet dat iemand dat leest.. maar het gaat om het idee..
eahhh... thoat's ukeequote:
Geheel interessant administratief werk..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zolang je maar je livejournal bijhoudt ja.
Wat moet je daar eigenlijk precies gaan doen?
olé oléquote:Op maandag 13 februari 2006 13:48 schreef cerror het volgende:
Livejournals zijn ookee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |