Joods complot!?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef PsyCha het volgende:
Je geeft zelf al antwoord.
Dus Talpa streamt ook over internet?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef heiden6 het volgende:
www.talpa.tv
De samenvatting van RBC-Groningen is net afgelopen.
Hoi Udenhout. Verstaat u mij? Test, 1, 2, 3.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:23 schreef Maisnon het volgende:
kutweer atm rond tilburg. Al is het wel vrij nat, maarja, wat wil je met stervende hoeren
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:25 schreef Adelante het volgende:
Ach, over twee weken ligt héél het openbare leven daar weer plat
Het komt door die Wustquote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef BrauN het volgende:
Waarom zijn ze allemaal 'down'?
Wil ik verdomme voetbal kijken op () Talpa (
), krijg ik zwart beeld! Best tof, maar niet nu!
Hetzelfde geldt overigens voor de overige commerciële tv-zenders. Is het een Joods complot? Betreft het een ludieke moslim actie?
Het heeft hier trouwens wel hendig gesneeuwd... misschien dat het daarmee te maken heeft.
![]()
mompelt iets van ''niet de eerste keer''quote:
Ik kan het ook proberen te kijken op woensdagmiddag, maar doorgaans zendt Talpa dan geen eredivisie samenvattingen uit.quote:
*Eens.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik kan het ook proberen te kijken op woensdagmiddag, maar doorgaans zendt Talpa dan geen eredivisie samenvattingen uit.
Kneus.
Ik als mede Tilburger zie zo vlug niet in wat Tilburg fout doet. Overigens doet Talpa het hier wel!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef BrauN het volgende:
Waarom zijn ze allemaal 'down'?
Wil ik verdomme voetbal kijken op () Talpa (
), krijg ik zwart beeld! Best tof, maar niet nu!
Hetzelfde geldt overigens voor de overige commerciële tv-zenders. Is het een Joods complot? Betreft het een ludieke moslim actie?
Het heeft hier trouwens wel hendig gesneeuwd... misschien dat het daarmee te maken heeft.
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik kan het ook proberen te kijken op woensdagmiddag, maar doorgaans zendt Talpa dan geen eredivisie samenvattingen uit.
Kneus.
Ehm, Hamming?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef NightH4wk het volgende:
Ze werken gewoon hier. Hamming.Net weer een folder in de bus van die mafkees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |