Okay.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef CherryLips het volgende:
k-i-s-s-i-n-g
Ik zou de hond iets te drinken geven, of te eten. Ik denk dat het dier op deze manier een tong van schuurpapier krijgtquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ziet ie ook entiteiten toevallig.?
Ze blaft weleens naar de spiegelquote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Die hond van jou he CL, die spoort echt niet.
Ziet ie ook entiteiten toevallig.?
Ik zal wel weer iets van chocola hebben laten vallen en dat in de vloerbedekking hebben gelopenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik zou de hond iets te drinken geven, of te eten. Ik denk dat het dier op deze manier een tong van schuurpapier krijgt![]()
Chocola moet je opeten. Ik denk, ik zeg het maar even.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets van chocola hebben laten vallen en dat in de vloerbedekking hebben gelopen
Chocoladeverslaafde!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal wel weer iets van chocola hebben laten vallen en dat in de vloerbedekking hebben gelopen
sa... nee. wat ga je doen?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef melismay het volgende:
En doei!
Je hoeft niet alles te weten! We zijn niet getrouwd!quote:
wacht maar, straks wel. vuige slet.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te weten! We zijn niet getrouwd!
Niet zo aangebrandquote:Op zondag 12 februari 2006 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Flikker op. Ze negeerde mij op PaiQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |