"MILJAAR!"quote:Op zondag 12 februari 2006 18:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Bij deze mijn grote Tovertruc.
Ik doe mijn linkerlens in.![]()
Ik pak mijn rechterlens. Kijk, nu zit ie op mijn wijsvinger. Ik knipper even met mijn ogen![]()
en weg is de lens!
Nu moet ik morgen met mijn -8,5 mijn jampot bril op naar mijn stage. Want uiteraard was dit mijn laatste lens. Zoals Lambik zou zeggen: " GRMBL! "
Maar ik bedoel, hoe dikke glazen heb je dan wel nietquote:
Ja, vandaar mijn terughoudendheid t.o.v. mijn bril in openbaar......... en verder niet om te lachen hoor!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, hoe dikke glazen heb je dan wel niet![]()
Valt best mee, de technieken van tegenwoordig weten daar wel raad mee.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 18:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nu moet ik morgen met mijn -8,5 mijn jampot bril op naar mijn stage. Want uiteraard was dit mijn laatste lens. Zoals Lambik zou zeggen: " GRMBL! "
Ja, ik heb ook wel verdunde glazen, maar dan nog. Bovendien worden met deze sterken je ogen de helft kleiner plus ik heb cylinder en dat zie je ook nog eens als je me van opzij aankijktquote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Valt best mee, de technieken van tegenwoordig weten daar wel raad mee.
Ik heb nu bijna 8 jaar lenzen en mijn ogen zijn er niet slechter van geworden. Je moet alleen zorgen dat je niet de hele dag lenzen draagt zodat je ogen ook zuurstof krijgen, anders krijg je van die rode en brandende ogen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:04 schreef DjDev het volgende:
Gaan je ogen van lenzen niet nog meer achteruit?
Dat kan je ook laten doen jaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Adelante het volgende:
Kun je dat niet gewoon laten corrigeren met laser? of was dat nou alleen bij +?
Ja en tegenwoordig ook zonder te snijden.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Adelante het volgende:
Harde zuurstofdoorlatende lenzen hierquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef TheWizz het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna 8 jaar lenzen en mijn ogen zijn er niet slechter van geworden. Je moet alleen zorgen dat je niet de hele dag lenzen draagt zodat je ogen ook zuurstof krijgen, anders krijg je van die rode en brandende ogen.
"gewoon" voor 2000 euri per oog jaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Adelante het volgende:
Dik genoeg om er een ruit mee in te gooienquote:Op zondag 12 februari 2006 18:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik gebruik nu vloeistof van de Kruidvat.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:08 schreef Beach het volgende:
Ik had zelf harde tot ik 2 weken geleden met uitgaan er één kwijtraakte.
En nu heb ik zachte gkocht bij het kruidvat () en het bevalt nog goed ook.
Gewoon langs de vloer kijken en maar 1 sterke lichtbron aandoen...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef iamredleader het volgende:
Sja, mijn meid heeft ook -7 en -7,5 en als ze d'r lens kwijt is, kan ze hem niet zo snel vinden. Dus dan is het samen speuren, tot je het verfrommelde lensje weer vindt. En dan is 'ie meestal beschadigd of kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |