70 euro is ook wel primaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:13 schreef Elvander het volgende:
Leerdam = 48 km dus halen is een optie.
Je prijs is echter geen optie, 100 euro vind ik veel te veel voor dat setje, ik bied max 70.
en ik vraag me af waar op te halen en of dat minder dan 50 euro kost.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:55 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Slot A - Athlon 900 Mhz, 256 MB SD-Ram (1x 128 Mb PC100 / 1 x 128 MB PC133) geheugen en Riva TNT2 (Viper 770) 32 MB AGP?
Op een MSI moederbord.
Incl. Aopen HX45 kast. Aopen 48x CD rom. Eventueel 17" monitor erbij ?
Ik heb per mail een beter bod gekregen op mijn set, dus veel succesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:23 schreef Elvander het volgende:
Onderjas, ik ga er even vanuit dat Vegnagun nog wat laat weten en dan is het goed mogelijk dat ik dat doe.
Als je even wat extra gegevens doorgeeft en Vegnagun laat afweten dan komen wij wellicht nog tot een deal.
Wat ik dan graag nog even wil weten:
Socket 423 of 478?
Sdram of DDR ?
Welk merk mainbord?
Hoeveel geheugen?
Waar ophalen?
Prijs?
Waarvoor dank!
Ik bedoelde alleen de prosessor, dat moederbord is zo brak als iets.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:23 schreef Elvander het volgende:
Onderjas, ik ga er even vanuit dat Vegnagun nog wat laat weten en dan is het goed mogelijk dat ik dat doe.
Als je even wat extra gegevens doorgeeft en Vegnagun laat afweten dan komen wij wellicht nog tot een deal.
Wat ik dan graag nog even wil weten:
Socket 423 of 478?
Sdram of DDR ?
Welk merk mainbord?
Hoeveel geheugen?
Waar ophalen?
Prijs?
Waarvoor dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |