Nou dat heb ik niet, want het werkt niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef Seneca het volgende:
Wees blij dat je uberhaupt televisie hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef Rydell het volgende:
Hier in Lelystad is ie glashelder. Gelijk even Brainiac kijken, bedankt voor de tip!Ciao...
Goeie tip, gelijk ff doen, bedankt voor de tipquote:Op zondag 12 februari 2006 17:47 schreef PsyCha het volgende:
Ga het downloaden als je het zooooooo erg vindt.
dus dat... tot om 19:00quote:Op zondag 12 februari 2006 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
he nog een aflevering. tof.
Kijk ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
brainiac
Ga mythbusters kijken ofzo, een stuk beter![]()
Brainiac is echt een kinderachtig, inhoudsloos, geforceerd grappig programma.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Braniac is echt een leuk programma!oO<
Ja dat heb ik ook , dan raak ik altijd in de warquote:Op zondag 12 februari 2006 18:05 schreef 2Mini het volgende:
GVD DAAR GAAT DE ONDERTITELING WEER.... niet dat ik geen engels ken.. alleen het is irritant omdat je het automatisch gaat lezen
Topic doorlezen voor je reageert.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
Brainiac
Kijk dan mythbusters, véél beter
Kwaliteitquote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
Brainiac
National Geographic!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:09 schreef Oksel het volgende:
Disc. Channel..
Enige zender die mij naast het nieuws op NED2 kan boeien.
De rest is prut.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
National Geographic!
Animal Planet!
Discovery
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
Topic doorlezen voor je reageert.
véél beter
brainiac heeft meer babes in bikini!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
Brainiac
Als ze maar geen bom om je lul plaatsen..quote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
brainiac heeft meer babes in bikini!
En fopnegers die presenteren alsof ze last hebben van een hazenlip.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
brainiac heeft meer babes in bikini!
John Tickle is geen presentator.... hij kan alleen een paar dingen niet.. maar wel lopen over vlaquote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
En fopnegers die presenteren alsof ze last hebben van een hazenlip.
De ondertitels zijn bij Discovery wel vaker f*cked up... vorige week ook al. Zeer vervelend. Ik kan natuurlijk het Engels wel verstaan, maar je wordt gewoon afgeleid door dat foute Nederlands eronder.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:59 schreef 2Mini het volgende:
Bij mij loopt de ondertiteling niet synchroom
Zeer irritant inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
De ondertitels zijn bij Discovery wel vaker f*cked up... vorige week ook al. Zeer vervelend. Ik kan natuurlijk het Engels wel verstaan, maar je wordt gewoon afgeleid door dat foute Nederlands eronder.
Je vergeet de kots-smiley!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:44 schreef SoeperdweeP het volgende:
TALPA!!!
Discovery Channel en synchroon lopende subs is zeldzaam ze wijken standaard afquote:Op zondag 12 februari 2006 17:59 schreef 2Mini het volgende:
Bij mij loopt de ondertiteling niet synchroom
Yeah, die rouleren de pan uitquote:Op zondag 12 februari 2006 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
brainiac
Ga mythbusters kijken ofzo, een stuk beter![]()
Ja dus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:04 schreef DemonRage het volgende:
National Geographic Channel kan er soms ook wat van met die asynchrone ondertiteling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |