Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 februari 2006 17:13 schreef -Marlii- het volgende:
Jaaaaaa, was echt de laatste dit keer
Jaquote:
Dankje welquote:
met 2 Grolsch beugels en een Grolsch blikje erinquote:
Uiteraardquote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
met 2 Grolsch beugels en een Grolsch blikje erin![]()
Leukquote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jamoest photoshop ff testen enzo, en verveelde me toch
Gister in de Stairway haddne ze bavariaquote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
met 2 Grolsch beugels en een Grolsch blikje erin![]()
oke danquote:
dan bel je je moeder of die ff wat te drinken wil brengenquote:Ik heb dorst maar de keuken is zo ver weg
Gek hequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gister in de Stairway haddne ze bavaria
Dat heb gisteren in de kroeg gedronkenquote:
Idd, dan maar een paar palmpjes en later op de avond aan de Jupilerquote:
dfoe mij maar jupilerquote:Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef -Marlii- het volgende:
Maar Grolsch is hét bier hoor
En dat staat in de OP
Zij is een echte Achterhoekerquote:
die krengen zijn lekkaah.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Ging ik zo kopen op het station..
In hart en nierenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zij is een echte Achterhoeker![]()
Chocolaquote:Op zondag 12 februari 2006 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Ging ik zo kopen op het station..
Zeker, bijna opquote:
beter bekeken.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, bijna op
Btw Marlii: Moeder komt ff drinken brengen
je hebt toch niet echt gebeld hequote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, bijna op
dat doe je goedquote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, bijna op
Hoi hoiquote:
heb je gedaan met je foon dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat een sms verkeer hier. ik kan niet meer smse met me telefoon![]()
Hoiquote:Op zondag 12 februari 2006 17:24 schreef snopprinses het volgende:
chocola is vies
ligt hier nog een toblerone die ik niet kwijt raak![]()
Oh?quote:
vanaf wat voor afstand dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
op de grond laten vallen. nu is het scherm dood.
Zie editquote:
whaha jaaquote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik zag het, gefeliciteerd![]()
is je dag nu weer helemaal goed?![]()
*begraaft*quote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
*pakt uit zak, ziet cheile chick, ploink.. daar gaat ie.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]hoe krijg je het voor mekaar om je foon te laten vallen
BIERquote:Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
You've got skillsquote:Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef snopprinses het volgende:
Why, why, whyyyyyyyyyyyyyyyyyy, Delilah
sssssssssssst niet verklappen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
*pakt uit zak, ziet cheile chick, ploink.. daar gaat ie.
Ploeink! Carmmiiiiiiiii heeft zich niet aangemeld.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
mooi![]()
ik ga me maar eens aanmelden op msn, kijken of die het een keer snel doet![]()
Dat heb ik ook altijd hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
Geen idee, niemand is m al.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh?
*edit* toch wel
ENENENENEN WROM NIE?
ja hoor want je bent er.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
mooi![]()
ik ga me maar eens aanmelden op msn, kijken of die het een keer snel doet![]()
tog wel, en t ging nog redelijk snel ookquote:Op zondag 12 februari 2006 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ploeink! Carmmiiiiiiiii heeft zich niet aangemeld.
Maar! Wanneer kom je is naar a'dam ofzo?quote:
Oeh! Naais!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
tog wel, en t ging nog redelijk snel ook
Mannen onder elkaar enzoquote:
quote:
hoezoquote:
quote:
nou heb ik dus 2 afleveringen van csi miami gedownload, dat duurde wel een maand ofzo, en nou zijn al mn media players stuk en kan ik ze niet kijkenquote:
das kutquote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou heb ik dus 2 afleveringen van csi miami gedownload, dat duurde wel een maand ofzo, en nou zijn al mn media players stuk en kan ik ze niet kijken![]()
![]()
Misschien ff comp cleanen?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou heb ik dus 2 afleveringen van csi miami gedownload, dat duurde wel een maand ofzo, en nou zijn al mn media players stuk en kan ik ze niet kijken![]()
![]()
Als ik op de fiets aan het sms'en ben dan glipt ie zo uit mijn handen op het asfaltquote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik niet echt, behalve als vriendinnen mn foon ff gooien
zo is het gewoonquote:
broer zondag nog, ik geen ideequote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar! Wanneer kom je is naar a'dam ofzo?
branden en op je dvd-speler kijken. wrom duurt da downen zo lang. volgens mij verneuk je computer echt heavY @ the momentquote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
hopen dat ik meer leuke dan slechte momenten hebquote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zo is het gewoon
ene keer leuk, dan weer niet, dan weer wel, en zo gaat het door tot je dood bent
Zo ongeveer welquote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zo is het gewoon
ene keer leuk, dan weer niet, dan weer wel, en zo gaat het door tot je dood bent
ik laat mn foon niet uit mn handen vallen, zelfs niet tijdens het smsenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik op de fiets aan het sms'en ben dan glipt ie zo uit mijn handen op het asfalt
Mar hij doet het nog prima
smakelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
broer zondag nog, ik geen idee
* Renesite eten
Eet smakelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
broer zondag nog, ik geen idee
* Renesite eten
moet je het zelf naar makenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
hopen dat ik meer leuke dan slechte momenten heb![]()
probeer dit eensquote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
branden en op je dvd-speler kijken. wrom duurt da downen zo lang. volgens mij verneuk je computer echt heavY @ the moment
dat lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
zodra ik 1 ding klaar heb met downen ga ik m opnieuw installeren![]()
Zou wel iets met grote handen en kleine foon te maken hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel
[..]
ik laat mn foon niet uit mn handen vallen, zelfs niet tijdens het smsen
neej heb niet egt grote handen en telefoon is niet mega-klein,quote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zou wel iets met grote handen en kleine foon te maken hebben
maar doen moet ik wel al mn films en dingen op een dvd zetten of een externe harde schijf ( jaja, ik weet wat dat isquote:
waaromquote:
omg, ik heb normale handen maar me foon is niet echt klein alssie uitgeklapt isquote:Op zondag 12 februari 2006 17:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zou wel iets met grote handen en kleine foon te maken hebben
wat is dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
probeer dit eens
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=294&s=95
een virus.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat is dat?
( het is nu aan het bezig zijn, het uninstalt allemaal dingen)
Trojanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |