abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35004948
Ik heb niet al te lang geleden een huis gekocht. In dit huis was een gloednieuwe keuken gezet, echter was deze keuken uitgerust met een electrische kookplaat en ik wilde een gasfornuis. Helaas bleek de mooie oven een combi te vormen met de kookplaat en heb ik uiteindelijk besloten om beide te vervangen.

Ik heb dus in de aanbieding een Balay (zustermerk van Bosch en Siemens), in Nederland vertegenwoordigd door Siemens, kookplaat/oven inbouw combi. Ik ben mijn digicam kwijt, dus heb een aantal foto's met mijn telefoon gemaakt, excuus voor de slechte kwaliteit.

Ik heb er zelf niet heel veel aan en biedt het dan ook tegen een spotprijs te koop aan. Vergelijkbare combi's kosten nieuw rond de 700-800 ¤.

Mijn prijs: ¤ 350,- Het is op te halen in Den Haag en mailen kan naar RATMEN [@] gmail . com

Boekjes en inbouwinstructies zijn aanwezig.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_35032723
Kickordekick .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_35084070
Kickje dan maar weer .
pi_35087073
Jammer dat het in Den Haag is.
Ik weet wel iemand die geintresseerd is.
Maar wonen in Groningen!
pi_35095564
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jammer dat het in Den Haag is.
Ik weet wel iemand die geintresseerd is.
Maar wonen in Groningen!
Wat ligt er in het midden tussen Groningen en Den Haag ? Ik ben prima bereid een stuk met de auto tegemoet te komen .
pi_35095910
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Wat ligt er in het midden tussen Groningen en Den Haag ?
De rest van nederland zo'n beetje!
Scheren is voor schapen!
pi_35097160
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

. Je slaat het hele zuiden over!
pi_35098912
Even overleggen met mijn toekomstige huisgenoten
pi_35102512
Is het keramisch of inductie? Ik gok op keramisch maar wel handig om zeker te weten.

Heb je haast met het kwijtraken? Ik ga binnenkort met mijn vriendin een huis kopen, waar een nieuwe keuken in moet, dus ik heb misschien wel interesse.
Omdat ik het zeg!
pi_35117426
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:51 schreef opacohen het volgende:
Is het keramisch of inductie? Ik gok op keramisch maar wel handig om zeker te weten.

Heb je haast met het kwijtraken? Ik ga binnenkort met mijn vriendin een huis kopen, waar een nieuwe keuken in moet, dus ik heb misschien wel interesse.
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb niet al te lang geleden een huis gekocht. In dit huis was een gloednieuwe keuken gezet, echter was deze keuken uitgerust met een electrische kookplaat en ik wilde een gasfornuis.
Ik moet je teleurstellen dus, tis electrisch. En het staat hier enigszinds in de weg, dus ik verkoop aan degene met een goed bod. Het bedrag van ¤ 350,- is wel iets onderhandelbaar.
pi_35123168
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef RATMEN het volgende:

[..]

. Je slaat het hele zuiden over!
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Scheren is voor schapen!
pi_35125204
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:10 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

[..]
Ja, ik vind het ook buitenland, maar dan krijg ik zometeen weer hordes gepiqueerde limbo's over me heen .
pi_35194381
Nog maar een kickje!
pi_35228578
Het zal wel zinloos zijn, maar je weet het nooit .
pi_35317328
Ik heb een bod van ¤ 275,- Als iemand ¤ 300,- biedt, dan kan die dit weekend, of desnoods vanavond al opgehaald worden .
pi_35564745
Hij's gister opgehaald. Slotje dusch!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:34:02 #17
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_35565070
Slotje op verzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')