zie TTquote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef Masegate het volgende:
Waar maak je je toch druk om zeg...
mooie vergelijking manquote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef Bob-B het volgende:
Dus jij vindt dat de telefooncellen weer terug moeten komen en rood geschilderd moeten worden...
Telefooncellen bestaan nog steeds, maar ik ken ze alleen groen. Overigens waren ze ooit vierkant en tegenwoordig driehoekig.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef Bob-B het volgende:
Dus jij vindt dat de telefooncellen weer terug moeten komen en rood geschilderd moeten worden...
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Kun je in de oranje nog wel eenden hangen vraag ik me ineens af?
Moet je daarom blij zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef immortalsean het volgende:
wees blij dat je het verschil kunt zien, kleurenblinden kunnen dat niet eens zien.
Kleurenblinden zien ook verschilquote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef immortalsean het volgende:
wees blij dat je het verschil kunt zien, kleurenblinden kunnen dat niet eens zien.
Oranje noemen ze datquote:
Wellicht gaan ze in de verkoop: "Koopt nu uw eigen rode brievenbusch"quote:Op maandag 13 februari 2006 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat gebeurt er met alle rode brievenbussen? Bij gepensioneerde postbode's in de tuin als plantenbak?
Dat was mij dus nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik vind het nieuwe design mooi, maar er is één probleem...
Vroeger, toen ik als klein jongetje voor mijn moeder een brief ging posten, herkende ik het goede vakje altijd aan "met gaatjes" of "zonder gaatjes". DAT KAN NU NIET MEER!
Ik tik een oude op de kop op marktplaats.nl, en gebruik hem als persoonlijke brievenbus!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat gebeurt er met alle rode brievenbussen? Bij gepensioneerde postbode's in de tuin als plantenbak?
Als je interesse hebt in een oude of nieuwe rode brievenbus kan ik wel eens navraag doen over wat er gaat gebeuren met die dingen...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je wilt, heel graag. Kan je ook navragen of ze eventueel te koop zijn? Mits netjes heb ik wel interesse in zo'n oldskoolbakquote:Op maandag 13 februari 2006 13:11 schreef Carport het volgende:
[..]
Als je interesse hebt in een oude of nieuwe rode brievenbus kan ik wel eens navraag doen over wat er gaat gebeuren met die dingen...
Ik ga het voor je vragenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je wilt, heel graag. Kan je ook navragen of ze eventueel te koop zijn? Mits netjes heb ik wel interesse in zo'n oldskoolbak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |