Wat hij zegt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef most_wanted het volgende:
Die hebben een werkende search!
Kijk onderaan de pagina... daar staat powered by Replique / v0.2.10:.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef FuifDuif het volgende:
Dit forum werkt toch ook niet met PHPBB, maar met Replique toch?
Dat vind ik wel een erg botte uitspraak, het gaat soms dagen achter elkaar goed hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef FuifDuif het volgende:
Dit forum werkt toch ook niet
Die is ook niet van de grond af opgebouwd....quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef FuifDuif het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg botte uitspraak, het gaat soms dagen achter elkaar goed hoor.
Die zijn nog lelijker.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef NJ het volgende:
Je weet dat je een andere lay-out kan kiezen hè?
Ja, maar ook die vind ik niet mooi. Het is natuurlijk zo dat smaken verschillen, maar toch... het ziet er verzorgder uit.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef NJ het volgende:
Stiekem is het toch wel phpbbquote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef FuifDuif het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/816309quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Stiekem is het toch wel phpbb
http://forum.fok.nl/templates/phpbb/i/
Eenschquote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Kijk onderaan de pagina... daar staat powered by Replique / v0.2.10:.
Ja tog...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef B_BOY het volgende:
ach als het edaar beter is ga je daar tog heen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Stiekem is het toch wel phpbb
http://forum.fok.nl/templates/phpbb/i/
Daar kan ik in komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef Mirel het volgende:
De users hier zijn ook mooier vind ik!
Vooralsnog alleen het nieuwe fotoboek en blog. Maar wie weet komt het forum ook nog eens aan bod.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef FuifDuif het volgende:
Waarmee precies?
Wishful thinkingquote:Op zondag 12 februari 2006 17:45 schreef nietzman het volgende:
Vooralsnog alleen het nieuwe fotoboek en blog. Maar wie weet komt het forum ook nog eens aan bod.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daar staat tegenover dat de GoTters weer lelijker zijn dan de fokkers.
Haha, grappig, je doet cynisme.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:46 schreef Gunner het volgende:
Wishful thinking
Dat argument houdt je wel op de been he tijdens de downtimequote:Op zondag 12 februari 2006 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daar staat tegenover dat de GoTters weer lelijker zijn dan de fokkers.
Nee dat is geen cynisme, maar realiteit. Ik ben blij dat jij het iig nog positief inzietquote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, grappig, je doet cynisme.
Dolletjes.
Ik weet niet hoe het met andere mensen zit, maar ik heb zelden last van onaangename lichamelijke verschijnselen wanneer fok eruit ligt.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat argument houdt je wel op de been he tijdens de downtime![]()
Sure boy. Maar zolang ik je niet in het DEVkliekje tegenkom neem ik van nature maar aan dat ik meer op de hoogte ben van de developmentstatus van FOK!.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:49 schreef Gunner het volgende:
Nee dat is geen cynisme, maar realiteit. Ik ben blij dat jij het iig nog positief inziet
nee maar blijkbaar heeft het gebrek aan aantrekkelijkheid zoals jij het stelt wel geleid tot een beter werkend stukje forum software dus wat dat betreftquote:Op zondag 12 februari 2006 17:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met andere mensen zit, maar ik heb zelden last van onaangename lichamelijke verschijnselen wanneer fok eruit ligt.
Als ze er vervolgens niet zouden posten, zou het inderdaad best een ideaal forum zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
nee maar blijkbaar heeft het gebrek aan aantrekkelijkheid zoals jij het stelt wel geleid tot een beter werkend stukje forum software dus wat dat betreft
come on. alle ideeen stammen al van jaren geleden. en er is in die tijd nog niets gebeurd (abo systeem? forum bugs? search?) dus daarom hebben mensen die dus blijkbaar geen toegang hebben tot het 'DEV Kliekje' het idee dat er geen reet gebeurt. Ondertussen klapt de boel er geregeld uit en is het forum veelal traag. Dus waar denk je dat het cynisme vandaan komt?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:52 schreef nietzman het volgende:
Sure boy. Maar zolang ik je niet in het DEVkliekje tegenkom neem ik van nature maar aan dat ik meer op de hoogte ben van de developmentstatus van FOK!.
Ach, als ik moet kiezen...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
nee maar blijkbaar heeft het gebrek aan aantrekkelijkheid zoals jij het stelt wel geleid tot een beter werkend stukje forum software dus wat dat betreft
Gebrek aan hobby.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:55 schreef Gunner het volgende:
Dus waar denk je dat het cynisme vandaan komt?
Of realisme, daar ontbreekt het bij veel devvers aan. Die hebben daar managers voor.quote:
Managers zijn in mijn ogen juist vaak weinig realistisch.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Of realisme, daar ontbreekt het bij veel devvers aan. Die hebben daar managers voor.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef Dementor het volgende:
Tweakers heeft dan ook geen huisvrouw als admin.
En jij denkt dat die huisvrouw ook maar iets met het devven te maken heeft?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:37 schreef Dementor het volgende:
Tweakers heeft dan ook geen huisvrouw als admin.
Dat is het enige wat FOK! leuk maakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:59 schreef nietzman het volgende:
En Tweakers werd pas echt kut toen ze de PI's uit hun software sloopten.
Dat niet. Maar die vorige grote downtime kwam doordat ze de server even ging afstoffen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:39 schreef NJ het volgende:
En jij denkt dat die huisvrouw ook maar iets met het devven te maken heeft?
Managers zijn er om deadlines te zetten, zodat devvers es wat gaan doen ipv van alleen dingen beloven (search ed.) en om te zorgen dat dingen stabiel zijn ed. (forum enzo).quote:Op zondag 12 februari 2006 19:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Managers zijn in mijn ogen juist vaak weinig realistisch.
Fok ook hoor kijk hier maar eensquote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef most_wanted het volgende:
Die hebben een werkende search!
Dat is die search die verboden is door Danny toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Fok ook hoor kijk hier maar eens
tof, die was ik weer kwijtquote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, weer een ander zo te zien, die precies hetzelfde doet, maar ja....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is die search die verboden is door Danny toch?
Een search die alleen in topictitels zoekt is GEEN werkende search.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
80% van fok komt volgens mij ook nooit buitenquote:Op maandag 13 februari 2006 05:48 schreef buzzer het volgende:
Voor mensen die noo9it in de frisse buitenlucht komen is react wellicht veel mooier, maar ik geef toch de voorkeur aan Replique
Welk IP adres heeft dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:46 schreef Markster het volgende:
[..]
80% van fok komt volgens mij ook nooit buiten
komkom, het is toch een hardstikke leuk initiatief .....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een search die alleen in topictitels zoekt is GEEN werkende search.
Ik vind het forum van GoT niet perse mooier dan Fok!. Ik vind het zelfs enigzins irritant dat GoT helemaal aan de linkerkant van je scherm blijft plakken. Ook vind ik de manier waarop je op GoT bij je eigen active topics komt niet echt handig.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef FuifDuif het volgende:
Het valt mij op dat het forum van GoT (Gathering of Tweakers) veel mooier is vormgegeven. Waarom?
Oude lay out, die nieuwe lay outs zijn zo lelijk als wat.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef NJ het volgende:
Als wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:32 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Oude lay out, die nieuwe lay outs zijn zo lelijk als wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |