Kakkerlakquote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef TC03 het volgende:
Zo triest is dat hè. Het is inmiddels een geaccepteerd scheldwoord voor Feyenoorders. Niet dat er ook maar één Feyenoorder is die zich er beledigd door voelt. Het is gewoon een scheldwoord dat bedacht is om dat Ajacieden niks wisten waarmee ze Feyenoorders uit moesten schelden. En dus hebben ze maar kakkerlakken bedacht, wow stoer.Nou wil ik niet zeggen dat [vulmaarin]joden zo geweldig is, maar het is tenminste nog ergens op gebaseerd.
Zo triest.
Kakkerlakken zijn vies, lelijk ongedierte.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:31 schreef renz0r het volgende:
Kakkerlakken is juist een compliment!
Kakkerlakken zijn overal, zijn een plaag en planten zich snel voort. Kakkerlakken overleven atoomoorlogen en kakkerlakken zullen deze wereld altijd blijven bevolken.
Nee hoor, perfect en orgineel verzonnen!
Bij De Graafschap werden we nog wel es voor Boeren uitgescholdenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef tiez het volgende:
neej ajaxieden joduh noemen is lekker nuttig!
Ajacieden noemen zichzelf joden.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef tiez het volgende:
Dat is nog ergens op gebaseerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:43 schreef MrTorture het volgende:
Je noem dan Ajacieden Neuzen. Dat getuigt van niveau
Nee, wij. Graafschap supporters.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef tiez het volgende:
ajaxieden boeren??
hmm de graafschap zit toch zelf in de boerenomgeving?
Niet te vergeten dat ze blijven leven als je hun hoofd afhaktquote:Op zondag 12 februari 2006 16:31 schreef renz0r het volgende:
Kakkerlakken is juist een compliment!
Kakkerlakken zijn overal, zijn een plaag en planten zich snel voort. Kakkerlakken overleven atoomoorlogen en kakkerlakken zullen deze wereld altijd blijven bevolken.
Nee hoor, perfect en orgineel verzonnen!
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:29 schreef Thrilled het volgende:
Kakkerlakken zijn toevallig hele schone beesten, houden zichzelf continue schoon... dus vies zijn ze niet
Wat je op deze foto niet ziet is dat ze na het eten netjes hun handjes en voetjes wassen met anti-bacteriële zeep en heet water.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hastikke schoon ja.
Whehehquote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat je op deze foto niet ziet is dat ze na het eten netjes hun handjes en voetjes wassen met anti-bacteriële zeep en heet water.
Wat wil je anders?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef immortalsean het volgende:
heerlijk, discussies tussen voetbalsupporters, nooit gebrek aan iq-loos gepeupel en hun opmerkingen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat wil je anders?
Ik zie het al voor me...
"Zeg Frederik, jij pauper, ik vind het minder leuk dat jij voor Ajax bent kerel."
- "Maar Antoine, dat mag jij vinden, maar ik vind het wel jammer dat jij dat vindt."
"Feyenoord is mijns inziens toch beter. Maar ja, in Afrika lijdt men honger. Da's veel erger."
- "Je hebt helemaal gelijk, echt waar. Neuken?"
Zeg Roderick, zulks een populistisch geleuter komt daar uit jouw mond.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat wil je anders?
Ik zie het al voor me...
"Zeg Frederik, jij pauper, ik vind het minder leuk dat jij voor Ajax bent kerel."
- "Maar Antoine, dat mag jij vinden, maar ik vind het wel jammer dat jij dat vindt."
"Feyenoord is mijns inziens toch beter. Maar ja, in Afrika lijdt men honger. Da's veel erger."
- "Je hebt helemaal gelijk, echt waar. Neuken?"
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef TC03 het volgende:
Nou wil ik niet zeggen dat [vulmaarin]-joden zo geweldig is, maar het is tenminste nog ergens op gebaseerd.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:43 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Bij De Graafschap werden we nog wel es voor Boeren uitgescholden![]()
mja omdat jullie een keer weer konden winnen...werd tijd vind je nietquote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef Camplo het volgende:
Hahaha de kakkerlakken wel ff gelijk bij nac.
Pas op rotjeknor, MOKUM KOMT ERAAN!
Tja jij bent een lief kakkerlakjequote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
mja omdat jullie een keer weer konden winnen...werd tijd vind je niet
enne daarbij zegt me gevoel dat je niet geheel anti kakkerlak bent![]()
Jammer dat je voor de duidelijkheid vergeet dat Ajacieden er trots op gaan dat ze joden genoemd worden of heb je die Israëlische vlaggen nooit opgemerkt?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef TC03 het volgende:
Zo triest is dat hè. Het is inmiddels een geaccepteerd scheldwoord voor Feyenoorders. Niet dat er ook maar één Feyenoorder is die zich er beledigd door voelt. Het is gewoon een scheldwoord dat bedacht is om dat Ajacieden niks wisten waarmee ze Feyenoorders uit moesten schelden. En dus hebben ze maar kakkerlakken bedacht, wow stoer.Nou wil ik niet zeggen dat [vulmaarin]joden zo geweldig is, maar het is tenminste nog ergens op gebaseerd.
Zo triest.
tyfusquote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef RijstNatie het volgende:
ga je lekker ergens anders over druk maken tyvus kakkerlak
doe jij mijn hoogstaande homo of hetero test maar,quote:Op zondag 12 februari 2006 20:09 schreef Skv het volgende:
Voetbal is echt het meest zielige kutspel wat er maar is
Paupers
Niets zieliger als welke andere sport dan ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:09 schreef Skv het volgende:
Paupers
en jij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niets zieliger als welke andere sport dan ook
Voetbal? Deporteren!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:09 schreef Skv het volgende:
Paupers
Ja inderdaad. Ajacieden en Hagenezen en ander kut-tuig is gelukkig poeslief.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:04 schreef DiabloSam het volgende:
Kakkerlakken
Nederlands voetbal zuigt zoiezo...maar die vieze rotterdammers maken het allemaal maar erger...
![]()
De echte supporter gaat voor de wedstrijd naar het supportershome van de tegenstander......quote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Nosh het volgende:
Ik durf te wedden dat de grootste 'kakkerlakkuh' en 'joduh' roepers hier niet verder komen dan een wekelijks bezoekje aan teletekst, qua clubliefde.
Internet hooligans
de beruchte 803-supportersquote:Op zondag 12 februari 2006 21:18 schreef Nosh het volgende:
Ik durf te wedden dat de grootste 'kakkerlakkuh' en 'joduh' roepers hier niet verder komen dan een wekelijks bezoekje aan teletekst, qua clubliefde.
Internet hooligans
Zo noemen ze zichzelfquote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef tiez het volgende:
Teletekst supporter?quote:
Elkaar op een gistig velletje radioactief... al die long op een snolleveldje radio-actief... nee dat kan nooit goed kan wezen... maar goed. met een beetje geluk niet voldoende protesters voordat iemand er west er was er...quote:
Wat heb jij op?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Elkaar op een gistig velletje radioactief... al die long op een snolleveldje radio-actief... nee dat kan nooit goed kan wezen... maar goed. met een beetje geluk niet voldoende protesters voordat iemand er west er was er...
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Jajong het volgende:
kakkerlak.
deze jongen heeft een puntquote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Elkaar op een gistig velletje radioactief... al die long op een snolleveldje radio-actief... nee dat kan nooit goed kan wezen... maar goed. met een beetje geluk niet voldoende protesters voordat iemand er west er was er...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |