niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat niet hebben... Jij bent toch op-maker....
Koop eens een nieuwe avatar dan....quote:Op zondag 12 februari 2006 16:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet meer.
JD heeft dat overgenomen.
dat kan ik niet wijzigenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Koop eens een nieuwe avatar dan....
pressie spelen en al je aanval op zijn linkerverdediging?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef truStie het volgende:
nu mijn eeste échte ontopic post sinds tijden
Ik heb vanavond een wedstrijd tegen de nummer 2. Ik denk niet dat ik win, maar ik wil wel een kansje makenIk sta namelijk 7de en in degraderen heb ik niet zo'n zin, zit ik dalijk weer met een seizoen vol met WO's.
Die gast speelt 3-5-2. Ik weet niet of het dan wel verstandig is om 3-4-3 te spelen (mijn normale opstelling) gezien de volgende stats.
Hij:
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
Ik:
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Wat kan ik beter doen, 3-4-3 blijven spelen of toch maar 4-4-2 gaan spelen. (iets anders doe ik niet aangezien ik overal slecht ervaring mee heb, kheb nooit nog iets anders gespeelt dan 3-4-3)
4-4-2 is standaard uitstekend, en normaal speelt hij 3-4-3 dus is allebei uitstekend.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef Daemon19 het volgende:
Eentje waar jij ervaring mee hebt..
Dat klopt ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
4-4-2 is standaard uitstekend, en normaal speelt hij 3-4-3 dus is allebei uitstekend.![]()
Veels te veel dat welquote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef truStie het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Nounou stefmans, ik moet je toch teleurstellen![]()
Waar jij 50k al veel vond, mijn speler is verkocht voor 333k. Terwijl ik niet meer verwachte dan 150k ofzo. Dus dat is wel lekker eigenlijk
* Verbal_Kint slaps truStie around with a large troutquote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef truStie het volgende:
mwah aan dat training dacht ik eigenlijk niet eens, heb nou niet echt trainees ofzo
Als je niet gaat trainen kom je er niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef truStie het volgende:
mwah aan dat training dacht ik eigenlijk niet eens, heb nou niet echt trainees ofzo
maarja ik ga dus wel voor de 3-4-3 ja, pressie en aanval op zijn linkder verdediging, ok
Waarom? Soms staat er Unnamed Document, dus net zeiken. En anders.. moest je nog niet zeiken..quote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef truStie het volgende:
over die topictitel, het is trouwens Untitled Document, niet unnamed, prutsers
Ga ipv de hele dag posts scoren op Fok! eens trainees zoekenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:43 schreef truStie het volgende:
maarja ik ga dus wel voor de 3-4-3 ja, pressie en aanval op zijn linkder verdediging, ok
What goes down must go upquote:Op zondag 12 februari 2006 18:55 schreef MyImmortal het volgende:
ik presteer het elke week om een slechtere yp te pullen, deze week een 19 jarige met alleen redelijke conditie en koppen. verder had hij 0 tsi
Ik pull nooit iets hogers als tsi 0quote:Op zondag 12 februari 2006 18:55 schreef MyImmortal het volgende:
ik presteer het elke week om een slechtere yp te pullen, deze week een 19 jarige met alleen redelijke conditie en koppen. verder had hij 0 tsi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |