die schenken alleen kut..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef dutch-mamma het volgende:
Qua ketjap vind ik die in die witte hoekige plastic flessen niet te versmaden. Zit een vaag dropluchtje aan
Pietverdriet, die met paddestoelen ga ik eens uitproberen!
Je bedoelt de mini jerrycan? Klopt, er zit altijd een bruin "straaltje" langs de zijkant...quote:
Ja, ik heb er thuis ook een staan. Soms pak ik hem tegelijk met een busje peper op dat er dan aan zit te plakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Je bedoelt de mini jerrycan? Klopt, er zit altijd een bruin "straaltje" langs de zijkant...
Zout en zoet iig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je die "witte jerrycannen" ook in verschillende smaken?
Ik heb allebij de smaken staan (wel van een ander merk) en gebruik ze ook allebijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zout en zoet iig.
You'll want the sweet version. Ketjap manis Kentel no.1 (geen idee wat dat kentel mag betekenen!)
Zout is voor "kenners"![]()
De zoete neem ik zelfs mee voor mijn (Italiaanse) schoonfamilie!!
Goeie spam van mij hè!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:55 schreef SiGNe het volgende:
En de toko's zich maar afvragen waarom de ketjap de laatste tijd zo goed verkoopt![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef Hyperdude het volgende:
Ketjap moet je gewoon die witte mini-jerrycans halen, goedkoper en lekkerder.
Zeg eens eerlijk...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik heb hem!!
De witte jerrycan.
en ik moet zeggen . . . . wist niet dat ketjap zo lekker kon zijn, ik moet er steeds even van proeven. Het lijkt wel een soort saus.
Ik wil nooit meer een andere. (denk ik)
hehe, ben tweede generatie indo(nesisch), dus de ketchap is er als het ware ingegoten.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Had gedacht dat Mirugai meer een Kikkoman fan zou zijn..
Ken ik niet, maar als ik het zie zal ik het meenemen!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:34 schreef mirugai het volgende:
ha, toch nog dat merk gevonden: ABC. Komt uit Indonesie en als je de ketchap manis schenkt, dan moet je altijd even wachten voor de dikke stroop in beweging komtDe ketchap uit de jerrycans is goed, maar deze is echt da bomb!
[afbeelding]
Zal de volgende keer als ik bij de toko ben eens naar kijken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:34 schreef mirugai het volgende:
ha, toch nog dat merk gevonden: ABC. Komt uit Indonesie en als je de ketchap manis schenkt, dan moet je altijd even wachten voor de dikke stroop in beweging komtDe ketchap uit de jerrycans is goed, maar deze is echt da bomb!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |