En de garantie?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef HugeCool_ het volgende:
Miesjel: 10
TeleluvR: jij staat bovenaan :-oi
Enough for me!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef HugeCool_ het volgende:
Nog 8 maanden
Waarom niet? Het scheeld beide geld.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef Santello het volgende:
ophalen wordt het niet 57,50 exc verzendkosten
dan heeftie volgende week misschien zn geld binnenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef yok het volgende:
51 inclusief. Internetbankieren @ postbank heb ik. Wil deze harde schijf erg graag!
Dan zou ik even gaan oppassen; iets klopt er hier nietquote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Santello het volgende:
verkocht?
hij mailt me net dat ik het geld nog kon opsturen!?
Scherp ongemerkt!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zou ik even gaan oppassen; iets klopt er hier niet
oNgemerkt nog welquote:
Het is me watquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef Het_Biertje het volgende:
wtf, ik heb net 55 euro overgemaakt!!!!
Bank de opdracht geven het bedrag terug te storten?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef Het_Biertje het volgende:
wtf, ik heb net 55 euro overgemaakt!!!!
Veel succes: dat is me toch een klote-werk!quote:Op maandag 13 februari 2006 02:45 schreef Deadre het volgende:
[..]
Bank de opdracht geven het bedrag terug te storten?![]()
Ik zat me af te vragen of hij en die xtravical (ofzoiets) niet dezelfde personen zijn en dat hij biedt op zijn eigen producten?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
tsjah vond al dat ie een vreemde myatt had.
Ik heb ook meerdere keren aankopen gedaan via FOK! als je ziet dat iemand aardig wat posts op zijn naam heeft staan ligt het ook wel iets anders natuurlijk. Bovendien heb je altijd de naam en woonplaats. En het rekeningnummer, niet moeilijk dus om aangifte te doen tegen deze persoon.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:28 schreef Sklasse het volgende:
Daarom kom ik ze altijd afhalen, nooit betaal ik iets van te voren... ach jah elk welkdenkend mens doet betaalt nooit van te voren
Wat een anti-climaxquote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef Het_Biertje het volgende:wat een topic
hoi,
ik heb mijn schijf binnen hoor![]()
Is langs gebracht![]()
Bleek dat een andere user mij gemaild heefthad totaal niet door dat het de TS niet was vandaar
heheh ik heb het ff zitten na-lezenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een anti-climax
Jij enorme boefBeetje de boel zitten te opnaaien hier
![]()
allemaal even opletten: biermans zorgde even voor een (zeer geslaagde) storm in een glas water![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef ElisaB het volgende:
allemaal even opletten: biermans zorgde even voor een (zeer geslaagde) storm in een glas water bier![]()
Wie heeft hier nou een ban nodig...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
heheh ik heb het ff zitten na-lezen![]()
die reacties
Noteert.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef ElisaB het volgende:
allemaal even opletten: biermans zorgde even voor een (zeer geslaagde) storm in een glas water![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:11 schreef Het_Biertje het volgende:
hoi,
ik heb mijn schijf binnen hoor![]()
Is langs gebracht![]()
Hoezo? Dat kan heel goed hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:48 schreef Onno_Quist het volgende:
Hoe kan een schijf die gisteren is verstuurd nu al bij de koper zijn? Heeft hij 'm in een envelop in de brievenbus gedaan ofzo?
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:15 schreef yok het volgende:
Al verkocht aan mij voor 51 euro, alles is afgehandeld, nog wachten op de verzending.
Toch is dit nog niet opgehelderdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Santello het volgende:
verkocht?
hij mailt me net dat ik het geld nog kon opsturen!?
tsjah met zo'n myatt.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen of hij en die xtravical (ofzoiets) niet dezelfde personen zijn en dat hij biedt op zijn eigen producten?
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:33 schreef outcast_within het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel voor om zulke adressen te bestoken met pizzas.
Online machtigingen voor allerlei zaken. etc. etc. (je weet wel alleen naam en rekeningnummer invullen)Peter r de vries kon je zo steunen, volgens mij had shirt city ook zoiets
Gezellig met alle lieve fokkers tegen de eikel fokker(vind een modje vast niet goed, of iig mag ze niet zeggen dat ze het goed vind)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |