Ik ook niet meer...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef outcast_within het volgende:
Ik snap er niks vanmaar als je akkoord gaat stuur maar een mailtje
Kom er van het weekend even op terug, kan het zeldadiscje zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef mordradead het volgende:
Ik heb trouwens naar je casema adres gemaild of moet er een mailtje naar die andere?
Akkoord, mail je morgen even.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:17 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Super Monkey Ball ==> 15 eu. inclusief verzenden
Mocht u hem willen verkopen:
mark_plons[at]hotmail[dot]com
Mijn bod geldt nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom er van het weekend even op terug, kan het zeldadiscje zo snel niet vinden.
[..]
Akkoord, mail je morgen even.
Mail gestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Al een uitslag over mijn bod?
Ok, 30 euro inclusief danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mail gestuurd.
[..]Vriendin vind het toch te weinig, ze wil er in ieder geval 10,- per stuk voor hebben.
Nope die mag ik zelf zoeken vrees ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef mordradead het volgende:
Heeft je vriendin de Zelda disc ook al gevonden?
Ik trek hem even terug uit de verkoop, kan dat discje dus echt niet vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef mordradead het volgende:
Doe maar rustig aan hoorik heb nog zat dingen te doen zoals mijn PWS afmaken enzo
![]()
Vriendin wil ze toch liever houden voor dat geld sorry.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:28 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Wat vind je van mijn nieuwe bod?
Dunno, 1 keer gespeeld maar ik zou bij god niet weten of die code gebruikt is?quote:Op maandag 20 februari 2006 02:38 schreef Bolderbast het volgende:
Heeft Half-Life Generations nog ongebruikte cd-key(s), welke dus nog werken op steam??
SMB is al verkocht.quote:zoja, dan bied ik 15 euro voor Super Monkey Ball (GC) + HalfLife Generation (PC)
Okee lees het vanavond wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:45 schreef Cheekbone het volgende:
Mailtje gestuurd..
Hier is ie iig weg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:38 schreef outcast_within het volgende:
Spel nog niet binnen, maar de post al wel. Wacht rustig af
Hou me aub even op de hoogte, je had hem gisteren al moeten hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef outcast_within het volgende:
nog steeds rustig afwacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |