Ik wacht nog even af, had een tijdje terug al een bod van 35,- op MK + zelda, helaas niet verkocht omdat onze vakantie er tussen door kwam.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef mordradead het volgende:
Mario kart + Zelda disc voor 10 inc wil ik wel graag, Pikmin er ook bij voor samen 20 inc. ?
Ik wacht zijn reactie nog even af maar verder is het "wie het eerst komt, wie het eerst maalt".quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mocht de deal met mordradead niet doorgaan, dan wil ik pikmin voor 10,-
Is prima, ik wacht ook wel tot je meer over mario kart weetquote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af, had een tijdje terug al een bod van 35,- op MK + zelda, helaas niet verkocht omdat onze vakantie er tussen door kwam.
Pikmin voor 10,- is akkoord.(wel player's choice, vergeten te vermelden)
*vooraan in de rij gaat staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:57 schreef mordradead het volgende:
dan laat ik pikmin lopen
Bod zeker opgemerkt maar ik denk er nog even over na.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:12 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ben je toevallig met de mijne ook akkoord? Of moet ik nog wat verder bieden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:12 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ben je toevallig met de mijne ook akkoord? Of moet ik nog wat verder bieden?
Weet niet welke andere je bedoeld maar heb je mail gehad en die van slaadjebla ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef mordradead het volgende:
Ik heb trouwens naar je casema adres gemaild of moet er een mailtje naar die andere?
Nope bod is akkoord, even kijken of ik er 1 zending van kan maken. Mail maar even voor de verdere afhandeling.quote:
Ik ook niet meer...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef outcast_within het volgende:
Ik snap er niks vanmaar als je akkoord gaat stuur maar een mailtje
Kom er van het weekend even op terug, kan het zeldadiscje zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef mordradead het volgende:
Ik heb trouwens naar je casema adres gemaild of moet er een mailtje naar die andere?
Akkoord, mail je morgen even.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:17 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Super Monkey Ball ==> 15 eu. inclusief verzenden
Mocht u hem willen verkopen:
mark_plons[at]hotmail[dot]com
Mijn bod geldt nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kom er van het weekend even op terug, kan het zeldadiscje zo snel niet vinden.
[..]
Akkoord, mail je morgen even.
Mail gestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Al een uitslag over mijn bod?
Ok, 30 euro inclusief danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mail gestuurd.
[..]Vriendin vind het toch te weinig, ze wil er in ieder geval 10,- per stuk voor hebben.
Nope die mag ik zelf zoeken vrees ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef mordradead het volgende:
Heeft je vriendin de Zelda disc ook al gevonden?
Ik trek hem even terug uit de verkoop, kan dat discje dus echt niet vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef mordradead het volgende:
Doe maar rustig aan hoorik heb nog zat dingen te doen zoals mijn PWS afmaken enzo
![]()
Vriendin wil ze toch liever houden voor dat geld sorry.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:28 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Wat vind je van mijn nieuwe bod?
Dunno, 1 keer gespeeld maar ik zou bij god niet weten of die code gebruikt is?quote:Op maandag 20 februari 2006 02:38 schreef Bolderbast het volgende:
Heeft Half-Life Generations nog ongebruikte cd-key(s), welke dus nog werken op steam??
SMB is al verkocht.quote:zoja, dan bied ik 15 euro voor Super Monkey Ball (GC) + HalfLife Generation (PC)
Okee lees het vanavond wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:45 schreef Cheekbone het volgende:
Mailtje gestuurd..
Hier is ie iig weg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:38 schreef outcast_within het volgende:
Spel nog niet binnen, maar de post al wel. Wacht rustig af
Hou me aub even op de hoogte, je had hem gisteren al moeten hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef outcast_within het volgende:
nog steeds rustig afwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |