abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 februari 2006 @ 14:24:35 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34997985
Net op TV-Rijnmond, klagers over UMTS-masten in Spijkenisse. Een leus van de anti's was "UMTS wyzigd uw DNA". Wat een taalkundige en wetenschappelijke genieën.

Het stralingsniveau bij de mensen met klachten was minimaal, dus wat zeiken ze.

Aanstellers.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34998116
Voor sommige mensen is het alleen maar goed dat er iets in hun DNA wyzigd, dus ik ben voor.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zondag 12 februari 2006 @ 14:28:05 #3
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34998162
Ik vind het hartstikke gezond dat er wat tegenwicht is. Misschien hebben ze wel gelijk en komt dat pas over jaren naar buiten. Denk eens aan asbest...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zondag 12 februari 2006 @ 14:31:19 #4
53267 TC03
pi_34998308
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Ludwig het volgende:
Ik vind het hartstikke gezond dat er wat tegenwicht is. Misschien hebben ze wel gelijk en komt dat pas over jaren naar buiten. Denk eens aan asbest...
Het is allemaal toch al 1000x onderzocht. 't Is heus niet zo dat niemand het onderzoekt. Bovendien is straling iets heel anders dan een chemisch stofje. Ik zou me eerder druk maken over DECT-telefoons, die zenden veel meer straling uit. Of je magnetron.
pi_34998315
Dit kan nog wel een mooi gevalletje 'als het kalf verdronken is, dempt men de put' worden als over 5 jaar blijkt dat tumoren toch wel ernstig worden aangewakkerd door die kankerstraling.

Een UMTS-mast is gewoon een kankerstraler, straalkachel...

Kankerkachel!
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34998336
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef Gronnaephos het volgende:
Dit kan nog wel een mooi gevalletje 'als het kalf verdronken is, dempt men de put' worden als over 5 jaar blijkt dat tumoren toch wel ernstig worden aangewakkerd door die kankerstraling.

Een UMTS-mast is gewoon een kankerstraler, straalkachel...

Kankerkachel!
pi_34998431
quote:
Met een dergelijke denkmethode kan je helemaal niets meer doen, dan moet je jezelf opsluiten in een luchtdicht, stralingsdicht huis ergens diep onder de grond.

En dat ga je ook niet bepaald lang volhouden.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34998450
idd weg die met die kut umts masten
pi_34998486
quote:
Over het algemeen vinden de mensen die er tegen zijn dat 'de masten er wel moeten komen, maar alleen niet hier', zich daarmee niet beseffend hoe hypocriet ze bezig zijn.
pi_34998507
Whehe, inderdaad stom.
pi_34998652
Er is nog niks zeker bewezen over UMTS masten, mensen klagen steen en been als een mast zien en het blijkt een UMTS-mast te zijn. Ik kan niet meer slapen, constant hoofdpijn. En blijkt dat hele ding niet aan te staan.
Een gewone standaard DECT telefoon zendt per seconde ook een niet normale hoeveel magnetische veldstertke uit . Maar goed moet je maar is eff opzoeken was ooit een radioprogramma over... Geloof bij nachtvluchten (radio1 ).
  zondag 12 februari 2006 @ 14:39:47 #12
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_34998683
Die masten had je in de jaren 50 nog niet. Dus ze zijn inderdaad slecht.
  zondag 12 februari 2006 @ 14:41:25 #13
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34998750
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef 700MB het volgende:

[..]

Met een dergelijke denkmethode kan je helemaal niets meer doen, dan moet je jezelf opsluiten in een luchtdicht, stralingsdicht huis ergens diep onder de grond.

En dat ga je ook niet bepaald lang volhouden.
Een beetje kritiek is best oke. Je hoeft niet klakkeloos aan te nemen dat het allemaal koek en ei is. Mij persoonlijk kan het niet veel schelen, maar als andere mensen zich er druk om maken kan ik ze daar geen ongelijk in geven.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34998823
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Een beetje kritiek is best oke. Je hoeft niet klakkeloos aan te nemen dat het allemaal koek en ei is. Mij persoonlijk kan het niet veel schelen, maar als andere mensen zich er druk om maken kan ik ze daar geen ongelijk in geven.
Er is ook zeker niets mis met kritiek, maar bij UMTS-masten is het een kwestie van 'achter de massa aanlopen' en/of 'zolang hij maar niet hier komt'.
  zondag 12 februari 2006 @ 14:47:52 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34999037
Kan me een geval herinneren waarbij mensen met gezondsheidsklachten in een flat steen en been klaagden. Ze wezen de GSM-mast op het dak aan als schuldige. Wat bleek, die hele mast stond niet eens aan. Aanstellers dus . Ga lekker met een aluminium petje rondlopen als je zo bang bent voor straling.
2000 light years from home
pi_34999145
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef TC03 het volgende:
"UMTS wyzigd uw DNA".
Die mensen zijn het levende bewijs van wat die straling met een mens kan doen!
  zondag 12 februari 2006 @ 14:52:10 #17
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_34999251
Met zulke argumenten kun je niet eens in discussie gaan met ze .
Oh
pi_34999566
Ach man krijg een flinke dosis straling in je hoofd!1!!!
pi_34999744
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef Brembo het volgende:
Een gewone standaard DECT telefoon zendt per seconde ook een niet normale hoeveel magnetische veldstertke uit . Maar goed moet je maar is eff opzoeken was ooit een radioprogramma over... Geloof bij nachtvluchten (radio1 ).
Sorry, ik luister geen radio ivm m'n gezondheid.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:15:21 #20
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35000581
Als ik Fok! moet geloven kun je tegenwoordig al kanker krijgen van WiFi Wie opende dat topic toch laatst dat zijn ouders daar over klaagden
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35000632
Mensen, zie het in perspectief. De eerste auto was ook niet vervuilend. Nu er miljoenen auto's in Nederland zijn mogen we wel degelijk spreken van gezondsheidsproblemen die door de uitlaatgassen worden veroorzaakt.

Zo is het met UMTS ook. 1 mast is niet vervuilend. Een aantal ook niet. Maar we hebben inmiddels GPS, WAP, GSM, digitale televisie, radio, draadloze netwerken en diverse andere communicatiesystemen. Onze ether zit vol met radiografische rotzooi en alles bij elkaar zorgt dit voor een enorme toename aan electrosmok.

Zonder twijfel is dit een gevaarlijke ontwikkeling. Het probleem is alleen dat ons land inmiddels zo vol staat met gevaren dat zelfs ziekte en de dood van grote groepen mensen niet als bewijs zal worden aanvaard. En ja, het is deels ook een gevoelskwestie. De hersenen zijn in staat om dat soort signalen op te vangen. Het is onverstandig om deze informatie te negeren onder het mom van "je kan het niet die-hard bewijzen".
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:17:25 #22
53267 TC03
pi_35000662
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef Merkie het volgende:
Kan me een geval herinneren waarbij mensen met gezondsheidsklachten in een flat steen en been klaagden. Ze wezen de GSM-mast op het dak aan als schuldige. Wat bleek, die hele mast stond niet eens aan. Aanstellers dus . Ga lekker met een aluminium petje rondlopen als je zo bang bent voor straling.
Ook dat ja. Gewoon allemaal achter elkaar nalopen.

Net zoals anderhalf jaar geleden ofzo, in België. Was een hele schoolklas ziek geworden van Coca Cola. Achteraf bleek dat er één iemand was die een beetje ziek werd en dat de rest toen ook 'ineens' klachten kreeg, terwijl dat niks met de cola te maken had. Het omgekeerde placebo effect.

Overigens ook leuk dat de klachten altijd dingen zijn als hoofdpijn en slapeloosheid: die typische dingen die je niet echt kan onderzoeken. Als ze nou als klacht hadden dat hun been blauw kleurde ofzo.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:19:00 #23
53267 TC03
pi_35000727
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:16 schreef Neuralnet het volgende:
Mensen, zie het in perspectief. De eerste auto was ook niet vervuilend. Nu er miljoenen auto's in Nederland zijn mogen we wel degelijk spreken van gezondsheidsproblemen die door de uitlaatgassen worden veroorzaakt.

Zo is het met UMTS ook. 1 mast is niet vervuilend. Een aantal ook niet. Maar we hebben inmiddels GPS, WAP, GSM, digitale televisie, radio, draadloze netwerken en diverse andere communicatiesystemen. Onze ether zit vol met radiografische rotzooi en alles bij elkaar zorgt dit voor een enorme toename aan electrosmok.

Zonder twijfel is dit een gevaarlijke ontwikkeling. Het probleem is alleen dat ons land inmiddels zo vol staat met gevaren dat zelfs ziekte en de dood van grote groepen mensen niet als bewijs zal worden aanvaard. En ja, het is deels ook een gevoelskwestie. De hersenen zijn in staat om dat soort signalen op te vangen. Het is onverstandig om deze informatie te negeren onder het mom van "je kan het niet die-hard bewijzen".
Het wordt ook zeker niet genegeerd: er zijn talloze onderzoeken gedaan en allemaal concluderen ze dat het niet gevaarlijk is voor de gezondheid. Ik snap je punt, maar je kunt het niet allemaal tegenhouden onder het mom van 'je weet maar nooit'.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:29:33 #24
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_35001136
Het ergst is nog dat niemand UMTS gebruikt .
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 15:30:32 #25
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_35001176
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Die mensen zijn het levende bewijs van wat die straling met een mens kan doen!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')