Ik kan weer niet kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:05 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik ben blij dat het morgen zaterdag is, maar ook verdrietig dat het dan ook afgelopen is![]()

Waarom niet?quote:
Hopelijk hebben ze nog een tweede TV dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:34 schreef booo het volgende:
Wij zitten morgen met de hele familie bij opa en oma! Ik ga maar even proberen me af te zonderen dan..

Dankje, Ik neem wel op video op, dus als ik thuis ben, lees ik de topic over Vuurzee nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef NAF_NAF het volgende:
Ohw nou alvast GEFELICITEERDDDDD dan en best wel kut ja, misschien kan je om 9 uur zeggen dat je niet zo lekker bent en of je dan even boven in de kamer mag gaan liggen tv kijken

Ja, drie geloof ik ofzo. Dus dat komt wel goed. Alleen dan hopen dat me nichtjes niet alles moeten wetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:42 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Hopelijk hebben ze nog een tweede TV dan.

Ahh, gelijk die videoband checken als je thuis bent natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje, Ik neem wel op video op, dus als ik thuis ben, lees ik de topic over Vuurzee niet![]()
Ahahhah, ik heb het 1 keer met mijn nichtje gezien. Ze is 10 en ik moest haar op de hoogte houden. Dus ik wilde zeggen dat ik dacht dat Peer dat Yasmin had verkracht, maar ik wilde het woord verkracht niet gebruiken, dus ik zei laat maar ik vertel het je wel als je groot bent. Zei ze zo 1 minuut later ohwwww ik weet het al het begint met een v en eindigt op een t met een dikke wink ik zo errr jaaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef booo het volgende:
[..]
Ja, drie geloof ik ofzo. Dus dat komt wel goed. Alleen dan hopen dat me nichtjes niet alles moeten weten![]()

Er kijken genoeg Fok!kers naar Vuurzeequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:09 schreef NAF_NAF het volgende:
Ahwww, hopelijk ben ik niet de enige die het wel kan kijken.
Met wie moet ik er hier dan over praten?![]()

Niet adhv de foto, maar ik zat gisteravond wat oude aflleveringen terug te kijken om te zoeken naar beelden van die rokende vrouw. De aflevering waarin de advocate wordt geïntroduceerd had ik nog niet gezien, dus meteen ook maar even gekeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:33 schreef NAF_NAF het volgende:
ImPrEzA ahahaha
Duckman: goed gezien man!!

Oké, ik stel mijn mening wéér bij: 't is 'r niet. Ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:56 schreef Kimsomnia het volgende:
[afbeelding]
En nog een keer, nu met Carla's voorkant. Wmb duidelijk twee verschillende dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |