Je moet er toch niet aan denken dat je samen in de supermarkt staat en hij staat te ..quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef es70 het volgende:
Moet je je niet druk over maken, leer 'm alleen dat hij soort dingen beter niet in het openbaar kan doen.
en nueckschlett in wording.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
is heel normaal. zo ken ik een meisje dat op haar tweede al een soort van orgasmetjes kreeg.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef electricity het volgende:
[..]
en nueckschlett in wording.![]()
jij was toch niet de veroorzaker he?
o dat scheelt. Het is nu inderdaad wel een echte manskerel geworden. ik kan trots op hem zijn. Nog even en hij neemt een leuk meisje mee naar zijn kamer, spannendquote:Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
is heel normaal. zo ken ik een meisje dat op haar tweede al een soort van orgasmetjes kreeg.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
o dat scheelt. Het is nu inderdaad wel een echte manskerel geworden. ik kan trots op hem zijn. Nog even en hij neemt een leuk meisje mee naar zijn kamer, spannend![]()
dus ik kan met een gerust hart de hustler voor hem kopen ofzo. Misschien is de hustler young meer iets voor hem, daar zijn de meiden wat jonger. En hij zelf is ook nog vrij jong.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is heel normaal op die leeftijd, ook al staan we daar niet bij stil tot we kinderen krijgen.
'T schijnt een fascinerend stukje speelgoed te zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat je samen in de supermarkt staat en hij staat te ..![]()
![]()
zondagochtendnadeovervloedvandrankgisteravondtopicquote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
ik begin me af te vragen of dit wel een serieus topic gaat worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |