dan ben je vast dries niet tegen gekomenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Robo0 het volgende:
[..]
ik wed 1 op 10 dat daboyz beter op de grond zijn dan iedereen hier![]()
mail je bod maar
Ze hebben elkaar ontmoet op het slagveld van Mashtuur City waarna een hartstochtelijke relatie volgde. Toen ze door een artillery strike van Diamond elkaar tijdelijk uit het oog verloren wisten ze het zeker; ze konden niet meer zonder elkaar en JP knielde en vroeg haar ten huwelijk. Het huwelijk zal voltrokken worden in de straten van het rustieke Karkand waarna ze het vliegtuig van Domo Tours pakken, ze zullen dan 3 weken genieten van hun welverdiende rust op de hagelwitte stranden van Oman.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag trouwens ook gespeeld, Jedi die de hele middag met zijn 'chickie' (BattleLies) aan het spelen was hoor. Waar Jedi was, was Lies en waar Lies was, was JediSO Cute
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan ben je vast dries niet tegen gekomen![]()
idd ik zou niemand kennen die je liever aan jouw kant wil hebben dan onzer Drieske..vervelend snotjong op het slagveld.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan ben je vast dries niet tegen gekomen![]()
domo..
ikzelf (met de f2000)
En hoe zit het dan met die friese dame in zijn autoquote:[b]Op maandag 13 februari 2006 18:25 Vandaag trouwens ook gespeeld, Jedi die de hele middag met zijn 'chickie' (BattleLies) aan het spelen was hoor. Waar Jedi was, was Lies en waar Lies was, was JediSO Cute
![]()
![]()
Nee jij dan met je stomme tank, vervelend snot...manquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
idd ik zou niemand kennen die je liever aan jouw kant wil hebben dan onzer Drieske..vervelend snotjong op het slagveld.![]()
LoL!quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ontmoet op het slagveld van Mashtuur City waarna een hartstochtelijke relatie volgde. Toen ze door een artillery strike van Diamond elkaar tijdelijk uit het oog verloren wisten ze het zeker; ze konden niet meer zonder elkaar en JP knielde en vroeg haar ten huwelijk. Het huwelijk zal voltrokken worden in de straten van het rustieke Karkand waarna ze het vliegtuig van Domo Tours pakken, ze zullen dan 3 weken genieten van hun welverdiende rust op de hagelwitte stranden van Oman.
Het lijkt de Margriet wel
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee jij dan met je stomme tank, vervelend snot...man
wat mij betreft primaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef BattleLies het volgende:
Ik hoorde het van Jedi ja.
Ik wil heel graag maar dan maar 1 van de twee dagen .. en we komen dan met z'n 2'en ... ook oke?![]()
sommige van ons houden houden ook van jou hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Silver_Shark het volgende:
Homoooooo Hoor ik op teamspeak echt: "homoooo" met zo lange o echt zo homo achtig he daarom hou ik van jullie![]()
Hehe, ik zei het al tegen Jedi... "Waar hebben jullie elkaar ontmoet?" --> "Op het slagveld van Battlefield 2"quote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar ontmoet op het slagveld van Mashtuur City waarna een hartstochtelijke relatie volgde. Toen ze door een artillery strike van Diamond elkaar tijdelijk uit het oog verloren wisten ze het zeker; ze konden niet meer zonder elkaar en JP knielde en vroeg haar ten huwelijk. Het huwelijk zal voltrokken worden in de straten van het rustieke Karkand waarna ze het vliegtuig van Domo Tours pakken, ze zullen dan 3 weken genieten van hun welverdiende rust op de hagelwitte stranden van Oman.
Het lijkt de Margriet wel
Schaam me er niet voor...Ik ben fan van foxie. ..geloof me het is geen kwaai jong (zo zou mijn oma het uitgedrukt hebben..)quote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
sommige van ons houden houden ook van jou hoor![]()
Count me maar in danquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef domolanglekker het volgende:
poeh hee.. na een paar dagen griep zie ik dat ik weer een hoop gemist heb ... Maar zie dat daboyz de bof slachters wel eens tegen willen komen op de grond ?
ach dries is nog best te doen als die grenade launchers gecastreerd wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
idd ik zou niemand kennen die je liever aan jouw kant wil hebben dan onzer Drieske..vervelend snotjong op het slagveld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |