abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 17:18:42 #76
2618 Beezz
Criticaster
pi_35043261

tvp
pi_35043566
@Robo

Is het nou zo erg dat je gebanned ben op 1 van de xxxxx overige servers?

Er staat verder DUIDELIJK dat teamkillen NIET gewardeerd wod met als gevolg een BAN.
Als jullie dan toch teamkillen dan riskeer je een ban en die hebben jullie ontvangen als ik het zo allemaal na lees.

Ik ben er verder allemaal niet bij geweest maar ik denk dat deze reden al genoeg is om jullie te bannen.
En zover ik weet heb jij hier geen enkele cent mee betaald aan de server dus je mag blij wezen dat je erop mocht

Ik wordt er een beetje moe van elke keer dagays dit en dagays dat te lezen.
Ik zou zeggen zoek een andere leuke server op zoals al werd aangeraden die van Tweaknerds en ga daar verder spelen.

Dus zwaai zwaai
pi_35044902
quote:
Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Robo0 het volgende:

[..]

ik wed 1 op 10 dat daboyz beter op de grond zijn dan iedereen hier
mail je bod maar
dan ben je vast dries niet tegen gekomen
domo..
ikzelf (met de f2000)
Narf!
pi_35045585
Ik heb een keer met daboyz gevlogen (weet niet meer wie het was), maar het was op Sharqi en ik ben nog nooit zoveel keer neergestort. Waarschijnlijk zat ik bij de niet-vlieger. Elke keer werden we neergehaald door zo'n jeepie. Hoe jullie op de grond zijn weet ik niet want jullie vliegen alleen maar en komt er dan eindelijk een map als karkand dan waren jullie van de server.

Vandaag trouwens ook gespeeld, Jedi die de hele middag met zijn 'chickie' (BattleLies) aan het spelen was hoor. Waar Jedi was, was Lies en waar Lies was, was Jedi SO Cute
BF2: Diamond3d
pi_35045756
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vandaag trouwens ook gespeeld, Jedi die de hele middag met zijn 'chickie' (BattleLies) aan het spelen was hoor. Waar Jedi was, was Lies en waar Lies was, was Jedi SO Cute
Ze hebben elkaar ontmoet op het slagveld van Mashtuur City waarna een hartstochtelijke relatie volgde. Toen ze door een artillery strike van Diamond elkaar tijdelijk uit het oog verloren wisten ze het zeker; ze konden niet meer zonder elkaar en JP knielde en vroeg haar ten huwelijk. Het huwelijk zal voltrokken worden in de straten van het rustieke Karkand waarna ze het vliegtuig van Domo Tours pakken, ze zullen dan 3 weken genieten van hun welverdiende rust op de hagelwitte stranden van Oman.

Het lijkt de Margriet wel
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35046048
Och och och... de fantasie slaat weer helmaal op hol hier bij de nerdies...

Wel een quote-je van mij gevonden op dit forum:
http://www.gummen.org/newforum/forum_message.asp?mes_id=0785614
pi_35046226
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Sickert het volgende:

[..]

pi_35046565
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef Sickert het volgende:

[..]

domo..
ikzelf (met de f2000)
idd ik zou niemand kennen die je liever aan jouw kant wil hebben dan onzer Drieske..vervelend snotjong op het slagveld.
pi_35046872
zozo jedi, naast de kaasjager gezeten?
pi_35048077
quote:
[b]Op maandag 13 februari 2006 18:25 Vandaag trouwens ook gespeeld, Jedi die de hele middag met zijn 'chickie' (BattleLies) aan het spelen was hoor. Waar Jedi was, was Lies en waar Lies was, was Jedi SO Cute
En hoe zit het dan met die friese dame in zijn auto
pi_35048260
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef jpjedi het volgende:

[..]

idd ik zou niemand kennen die je liever aan jouw kant wil hebben dan onzer Drieske..vervelend snotjong op het slagveld.
Nee jij dan met je stomme tank, vervelend snot...man
pi_35048345
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ze hebben elkaar ontmoet op het slagveld van Mashtuur City waarna een hartstochtelijke relatie volgde. Toen ze door een artillery strike van Diamond elkaar tijdelijk uit het oog verloren wisten ze het zeker; ze konden niet meer zonder elkaar en JP knielde en vroeg haar ten huwelijk. Het huwelijk zal voltrokken worden in de straten van het rustieke Karkand waarna ze het vliegtuig van Domo Tours pakken, ze zullen dan 3 weken genieten van hun welverdiende rust op de hagelwitte stranden van Oman.

LoL!

Mannen!
Altijd blijven lachen!!
pi_35048466
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:27 schreef BattleLies het volgende:

[..]

LoL!

Mannen!

ik lach me suf hier

trouwens lies ik las dat je je had aangemeld voor Netgamez? intresse om de Bof squad te versterken? we hebben er namelijk nog 1 nodig
Narf!
pi_35048640
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nee jij dan met je stomme tank, vervelend snot...man
pi_35048641
Ik hoorde het van Jedi ja.

Ik wil heel graag maar dan maar 1 van de twee dagen .. en we komen dan met z'n 2'en ... ook oke?
Altijd blijven lachen!!
pi_35048740
Homoooooo Hoor ik op teamspeak echt: "homoooo" met zo lange o echt zo homo achtig he daarom hou ik van jullie
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_35049068
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef BattleLies het volgende:
Ik hoorde het van Jedi ja.

Ik wil heel graag maar dan maar 1 van de twee dagen .. en we komen dan met z'n 2'en ... ook oke?
wat mij betreft prima
zie je wel op de servert
Narf!
pi_35049105
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Silver_Shark het volgende:
Homoooooo Hoor ik op teamspeak echt: "homoooo" met zo lange o echt zo homo achtig he daarom hou ik van jullie
sommige van ons houden houden ook van jou hoor
Narf!
pi_35049695
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Hehe, ik zei het al tegen Jedi... "Waar hebben jullie elkaar ontmoet?" --> "Op het slagveld van Battlefield 2"

Ach het is allemaal maar gein
BF2: Diamond3d
pi_35049982

Echte stoere mannenpraat
Altijd blijven lachen!!
pi_35050327
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Sickert het volgende:

[..]

sommige van ons houden houden ook van jou hoor
Schaam me er niet voor...Ik ben fan van foxie. ..geloof me het is geen kwaai jong (zo zou mijn oma het uitgedrukt hebben..)
pi_35054249
poeh hee.. na een paar dagen griep zie ik dat ik weer een hoop gemist heb ... Maar zie dat daboyz de bof slachters wel eens tegen willen komen op de grond ?
pi_35054337
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef domolanglekker het volgende:
poeh hee.. na een paar dagen griep zie ik dat ik weer een hoop gemist heb ... Maar zie dat daboyz de bof slachters wel eens tegen willen komen op de grond ?
Count me maar in dan
pi_35054404
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ach dries is nog best te doen als die grenade launchers gecastreerd worden
  maandag 13 februari 2006 @ 21:22:00 #100
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35054451
WK Shirts Nederland:

Mooooooooi!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')