quote:Op zondag 12 februari 2006 11:59 schreef JDude het volgende:
In zo'n reeks zijn natuurlijk weinig regels, maar om ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt, hier twee (!) dingen waar je je aan dient te houden als poster in BeF:Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
[...]
Ban!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef JDude het volgende:
Nu heb ik wel gezondigd tegen het reglement!
Maak je niet druk, er wordt vaker gezondigd, zolang het maar niet structureel wordt.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maak je niet druk, er wordt vaker gezondigd, zolang het maar niet structureel wordt.
Hoi MT.quote:
Schop er even een discussie in dan.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:30 schreef Misstique het volgende:
Matig, om niet te zeggen domweg irritant.
Nee, ik ga nu ontbijten, misschien daarna.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Schop er even een discussie in dan.
CHow. Werd je dit keer wakker in je bed of op de wc?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:35 schreef Chowi het volgende:
Morning.
In bed.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
CHow. Werd je dit keer wakker in je bed of op de wc?
Stukken warmer zeker?quote:
Uhuh.quote:
In bed liggen.quote:
Ik sliep wel laat, though. Tot 3 uur aan de telefoon gehangen met DL.quote:
Eerst durfde je niet op te nemen en nu bel je met hem tot 3 uur.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik sliep wel laat, though. Tot 3 uur aan de telefoon gehangen met DL..
Ik heb altijd al op durven nemen hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eerst durfde je niet op te nemen en nu bel je met hem tot 3 uur..
Niet toen er andere mensne bij waren toch ofzo? Zoiets had ik begrepen uit een paar posts hier.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb altijd al op durven nemen hoor..
Neuh, dat was hier thuis, toen zaten er allemaal mensen beneden, en toen zei ik dat hij beter vanavond of morgen kon bellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet toen er andere mensne bij waren toch ofzo? Zoiets had ik begrepen uit een paar posts hier.
Sletje!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:40 schreef Chowi het volgende:
Ik sliep wel laat, though. Tot 3 uur aan de telefoon gehangen met DL..
Zulksch vuige gesprekken dat je het prive moest houden.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, dat was hier thuis, toen zaten er allemaal mensen beneden, en toen zei ik dat hij beter vanavond of morgen kon bellen..
Ch. én DL, dat móet wel over nuecken gaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Zulksch vuige gesprekken dat je het prive moest houden.
We hebben het toevallig heel netjes gehouden.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ch. én DL, dat móet wel over nuecken gaan.
..voor jullie doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
We hebben het toevallig heel netjes gehouden.
Neen!quote:
Het ging vast over oral fixation.quote:
Het ging over elkaars ondergoed, en verder niets vuigs.quote:
Dat is toch al weer redelijk vuig he, vragen wat voor ondergoed iemand aanheeft is het begin van telefoonsex. Dat weet iedereen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het ging over elkaars ondergoed, en verder niets vuigs.
Ja, óf gewoon een beeld willen vormen van elkaar.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is toch al weer redelijk vuig he, vragen wat voor ondergoed iemand aanheeft is het begin van telefoonsex. Dat weet iedereen.
Een webcam is dan een stuk handiger.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, óf gewoon een beeld willen vormen van elkaar.
Neen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een webcam is dan een stuk handiger.
Ik verveel me.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef Chowi het volgende:
Géén-fláúw-idéé, pc-fr34k.
Niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Sneeuw.
Ch.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef Chowi het volgende:
C.
Wel.quote:
Newwa!quote:
Sneeuw is gewoon tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |