td 5 heb ik nog nooit van gehoord, vandaar. zal wel td6 zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
TD-6 toch?
Gebruik jij rimshots op je toms?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef dazzled het volgende:
[..]
td 5 heb ik nog nooit van gehoord, vandaar. zal wel td6 zijn
Kwaliteit is niks beter. er zit alleen meer functies op de td6, en de td6 kan rimshots op alle toms waarnemen.
k vind um niet zo... de hele tijd het zelfde eigenlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:00 schreef CasB het volgende:
Zo, ff een filmpje om het topic van de electrische kits af te krijgen:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=snel_gedrumd.mpg
Erg goede drummer, vette muziek ook
Filmpje is niet heel bijzonder (als zou ik willen dat ik zo snel was met de DB), maar goed idee om de elektriek maar weer achter ons te laten.. lang leve échte drumstellen!quote:Zo, ff een filmpje om het topic van de electrische kits af te krijgen
Ik ken hem al, maar hij is wel geinigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:00 schreef CasB het volgende:
Zo, ff een filmpje om het topic van de electrische kits af te krijgen:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=snel_gedrumd.mpg
Erg goede drummer, vette muziek ook
Omdat jij dat vond? Jaloers ofzo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:00 schreef Nemephis het volgende:
He Rooytjuh, ik dacht dat we het gehad hadden met die electrische shit?...![]()
Heb je een site van jullie band? En waarom heet ie "The Girls" ?quote:Op zondag 19 maart 2006 09:56 schreef dazzled het volgende:
Drumkit from hell lijkt mij ook wel grappig om wat meer over te komen weten.
owja, even een bijzaak,,
Wij (the girls), m'n bandje dus, hebben de voorrondes gewonnen van drentse popprijs, we staan nu in de finale.. wiew,, en we bestaan in deze formatie (toen kwam ik er bij) ca 5 weken.
Toch niet een popkoor waar ene Gerrie bij zit die sinds kort in een coverband in Assen zingt?! Daar sla ik bij op pannetjes en potjes namelijk en die vrouw zat bij één of ander popkoor richting Beil'n.quote:Mijn elektronische kit heb ik vooral om te oefenen, en voor een popkoor waar ik bij speel
Die snap ik dan weer niet.. je hebt je pads toch niet vlak naast elkaar lijkt mij?? Ik heb me pads van me elec kit op de plek geplaatst waar m'n slagvlakken van m'n acoustische set zitten.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:40 schreef SolarX het volgende:
je moet ineens erg grote afstanden afleggen op zo'n akoestische kit
Mmh..de band is nieuw, maar er zitten wel twee ouwe rotten in.. dan bedoel ik echt óudquote:Op maandag 20 maart 2006 00:25 schreef SolarX het volgende:
Nee, dit popkoor komt uit Zuidwolde. Ik ken ze trouwens niet allemaal, zijn ongeveer 100 mensenWelke coverband? Ik ken er wel een aantal in Assen (maar voornamelijk oude rotten, dus als het nieuw is ken ik het waarschijnlijk niet).
Ik heb ze allemaal vrij dicht bijelkaar zitten, anders komt er wel erg veel "lucht" tussen. De pads zijn maar 8", mijn echte toms zijn 12, 13 en 16, die krijg ik vanwege hun grootte nooit zo dicht naast elkaar, en ik wil ze wel in het midden raken. Het ligt ook wel een beetje aan het rack, denk ik. Het is allemaal wat krapper. Ook de 8" van de pads zorgt voor een ander gevoel, vooral op de snaredrum. Andere techniek om de rim te raken, etc.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:06 schreef dazzled het volgende:
[..]
Die snap ik dan weer niet.. je hebt je pads toch niet vlak naast elkaar lijkt mij?? Ik heb me pads van me elec kit op de plek geplaatst waar m'n slagvlakken van m'n acoustische set zitten.
M'n acoustische kit hebben dezelfde maten, maar toch laat ik express bij m'n elec kit de afstand even groot .. anders sla je op je acoustische kit totaal niet goed als je alleen maar oefent op je elec kit. Bij mij is er niks kraps aan,, kan precies dezelfde technieken gebruiken als m'n acoustische kit en m'n elec kit, en ik heb maar een td3 setje..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef SolarX het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal vrij dicht bijelkaar zitten, anders komt er wel erg veel "lucht" tussen. De pads zijn maar 8", mijn echte toms zijn 12, 13 en 16, die krijg ik vanwege hun grootte nooit zo dicht naast elkaar, en ik wil ze wel in het midden raken. Het ligt ook wel een beetje aan het rack, denk ik. Het is allemaal wat krapper. Ook de 8" van de pads zorgt voor een ander gevoel, vooral op de snaredrum. Andere techniek om de rim te raken, etc.
Nemephis: die namen zeggen me zo niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |