quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:05 schreef PeRi het volgende:
Ik word panisch van al die. smiley's in iedere post.
Te onbekend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Avond van Boudewijn de Groot niks voor Ellen?
En het is zo'n mooi nummerquote:
Die staat op 1 in de top 2000 allertijden, zal wel meevallen dunkt mequote:
Zal best, maar het is niet een nummer dat je op de populaire zenders hoort.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat op 1 in de top 2000 allertijden, zal wel meevallen dunkt me!
Gelukkig niet, want dan zou het toch wel wat speciale waarde verliezen voor mij persoonlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zal best, maar het is niet een nummer dat je op de populaire zenders hoort.
Dat vind ik eigenlijk onzin, er verandert niets aan het nummer als het door een breder publiek wordt beluisterd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig niet, want dan zou het toch wel wat speciale waarde verliezen voor mij persoonlijk.
Nou er zijn wel een aantal nummers die ik helemaal strontbeu werd nadat ze helemaal grijs werden gedraaid op de radio. Overdaad schaadt dus wel, ook bij muziekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:22 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk onzin, er verandert niets aan het nummer als het door een breder publiek wordt beluisterd.
Ik denk niet dat hij naar jou gaat luisteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[i]Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Dat vake herhalen van "ik geloof" is wel iets voor Harm, maar ik verbied het hem om dit nummer te doen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij naar jou gaat luisteren.![]()
Hmmmm, als ik een nummer echt mooi vind kan dat me helemaal niks schelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou er zijn wel een aantal nummers die ik helemaal strontbeu werd nadat ze helemaal grijs werden gedraaid op de radio. Overdaad schaadt dus wel, ook bij muziek
Precies! Dat is pre-fucking-cies waar ik op doeldequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou er zijn wel een aantal nummers die ik helemaal strontbeu werd nadat ze helemaal grijs werden gedraaid op de radio. Overdaad schaadt dus wel, ook bij muziek
Als ze die doet, moet ze wel echt heel hard proberen om het ingetogen te houden. Kwetsbaar en niet agressief.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
"Avond" heb ik een paar weken geleden al getipt voor Ellen, ze zou dat geweldig kunnen denk ik
En wie is 'dat mens'?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:27 schreef martinuhhh het volgende:
Ellen doet me altijd aan dit mens denken;
[afbeelding]
Een beetje dan..
En wie is dát dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:27 schreef martinuhhh het volgende:
[afbeelding]
Een beetje dan..
Wat heb jij gesnovenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:27 schreef martinuhhh het volgende:
[afbeelding]
Een beetje dan..
En in welk opzicht lijkt zij op Ellen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef martinuhhh het volgende:
Leisha Hailey, 'Alica' uit the l word.
Dit klinkt voor geen meterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
pre-fucking-cies .
Weet ik, gelukkig dat het een text-forum is, en geen audio-forumquote:
Jaaaaaa ze was wel weer superquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Nu maar hopen dat dat liedje waarheid wordt
Ik ben het iig met je eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaaaaaa ze was wel weer superhoop dat de rest van Nederland dat een keer met me eens is
![]()
ik bel ook met de huistelefoonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
Ik kan niet stemmen, m'n beltegoed is op..
Wij hebben een BTG kaart gekocht voor Ellenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ben het iig met je eensheb ook 2x (
) gestemd, me ouders zijn toch niet thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |