Niet zolang de user survival game nog bezig isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand durft meer iets negatiefs te zeggen.
True, so true.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet zolang de user survival game nog bezig is![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:10 schreef Kirstenn het volgende:
Hee dit topic gaat toch over ELLEN![]()
[afbeelding]
quote:
Valt het op?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef chansadres het volgende:
Fir3fly wordt niet wild van ELlen?
Heb je het je verzonnen vriendin al verteld...?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:53 schreef chansadres het volgende:
Neuh hoor, de wateren van mijn verzonnen vriendin vielt het op
Kan ze lezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef chansadres het volgende:
Nog niet, ik ga lekker vreemd. Hopenlijk komt ze er niet achter. Kut, ze leest achter me mee
Leuk dat jullie in het nieuws zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:37 schreef Kirstenn het volgende:
Ik sta weer in een artikeltje over Ellennou.. meer over Jildau en mij dan over Ellen
![]()
http://www.goorsnieuws.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=874&Itemid=50
Echt leuke artikelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:37 schreef Kirstenn het volgende:
Ik sta weer in een artikeltje over Ellennou.. meer over Jildau en mij dan over Ellen
![]()
http://www.goorsnieuws.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=874&Itemid=50
Hhaha ja, ze sprak mn naam raar uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:59 schreef WithMe het volgende:
Leuk Kirsten en Jildau! Jullie werden zonet trouwens weer genoemd op de chat door Raffaëla.
Hihi leuk! Ga ik op onze site zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Van de TC Tubantia zijn ze naar De Waerdenborch in Holten geweest met een camera om de reacties daar te peilen. Zie: tctubantia.nl
even spammen voor m'n krant![]()
En mijn naam ook.. maar das normaal hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:12 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hhaha ja, ze sprak mn naam raar uitmaar ze heeft onze foto opgehangen (h) ..
maar jij hebt een rare naam en ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef Jildauu het volgende:
[..]
En mijn naam ook.. maar das normaal haha
Ik hoorde laatst ook al dat de Tubantia ook bij de Goorse waerdenborch was. Maar dan voor pestenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Van de TC Tubantia zijn ze naar De Waerdenborch in Holten geweest met een camera om de reacties daar te peilen. Zie: tctubantia.nl
Leuke fotoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
maar jij hebt een rare naam en ik niet
nu weer back 2 ellen![]()
[afbeelding]
PFFFquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
maar jij hebt een rare naam en ik niet
nu weer back 2 ellen![]()
[afbeelding]
Die achterneef komt zelf ook uit Goorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, wat die leerlingen zeggen is niet echt van een hoog niveau iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb nu pas het filmpje gezien, kwalitatief hoogstaand is het niet. Alleen die leraar voegt wat toe.
Die jongen was ook niet zo enthousiast.. leek net of die cameraman (vrouw?) hem enthousiast maakte.. want hij werd steeds positiever over Ellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, wat die leerlingen zeggen is niet echt van een hoog niveau idd!
ik weet hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Die jongen was ook niet zo enthousiast.. leek net of die cameraman (vrouw?) hem enthousiast maakte.. want hij werd steeds positiever over Ellen
MORGEN NEDERLANDSTALIG!
Wat zal Ellen gaan zingen? Ik gok op een liedje van Marco Borsato![]()
De waarheid?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet hetNou jah grote kans dat het waar is wat ze gaat zingen
![]()
Die achterneefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:53 schreef WithMe het volgende:
[..]
mms://intromedia.introweb.nl/tubantia/tctj17022006b.wmv
vanavond gaat ze niet wegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:09 schreef Woelli het volgende:
Ik heb de wens al gedaan..
Heb alle 18 kaarsjes uitgeblazen![]()
![]()
![]()
Die heeft Marieke al gezongen... dus denk niet dat ze die gaat zingenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ellen moet MArgherita zingen van Marco Borsato
Dat was juist mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, van Marieke was dat niet zo'n succes..
quote:
Ik vond die versie van Marieke best te pruimen maar ik denk dat Ellen het beter kanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:46 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Die heeft Marieke al gezongen... dus denk niet dat ze die gaat zingen![]()
Stiekum hoop ik t wel![]()
Ik vond dat ook supermooi!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Ik was nooit echt zo'n fan van Marieke, maar dit is wel één van haar betere optredens.
Zo is dat!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:08 schreef Woelli het volgende:
www.goorsnieuws.nl is de beste nieuws site van Goor. Heeft dagelijks veel bezoekers![]()
Leuk om weer eens beelden te zien van mijn vroegere middelbare schoolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:53 schreef WithMe het volgende:
mms://intromedia.introweb.nl/tubantia/tctj17022006b.wmv
Volgens mij zijn er niet zoveel (goeie) nederlandstalige rocknummers..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond zal gaan rocken, en geen slow nummer ofzo.
Iets van De Dijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet zoveel (goeie) nederlandstalige rocknummers..
Misschien 1 rock nr en 1 slow nr?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:49 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond zal gaan rocken, en geen slow nummer ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |