Neequote:Op zondag 12 februari 2006 12:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ben ik dan de enige hier die Ellen belabberd slecht vind?![]()
eindelijk zijn we het eensquote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond haar eigenlijk gewoon toch wel goed eigenlijk![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ben ik dan de enige hier die Ellen belabberd slecht vind?![]()
De oudjesquote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welk publiek stemt er eigenlijk op Harm
en haar 2e optreden was ook jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het jammer dat het eerste optreden zo kort was.
Dat vond ik niet zo mooi. Maar dat had ik bij iedereen gevonden, echt zo'n uitgekauwd nummer.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:32 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en haar 2e optreden was ook jammer![]()
Zelfs de zanger van Maroon5 kan dat nummer niet normaal zingenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vond ik niet zo mooi. Maar dat had ik bij iedereen gevonden, echt zo'n uitgekauwd nummer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef superhero87 het volgende:
Zelfs de zanger van Maroon5 kan dat nummer niet normaal zingen![]()
Precies.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zelfs de zanger van Maroon5 kan dat nummer niet normaal zingen![]()
HEt was echt super jaquote:Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef Jildauu het volgende:
Ellen was gooooed (en leeeeuk & liiief!) ! Dat eerste liedje, echt geweldig!
Helaas maar erg kort.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef Jildauu het volgende:
Ellen was gooooed (en leeeeuk & liiief!) ! Dat eerste liedje, echt geweldig!
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:08 schreef ErikT het volgende:
Is die lelijke Ork er nou uit?
Jeetje, ik verveel me zo dat ik in een Idols topic reageer
Als je dat niet veranderd staat het ook stom, want dan is het dus echt geen persoonlijke uitvoering.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:05 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet eruit. Komt hopelijk snel. Voor haar eerste nummer had ze een te zware stem, leek net een man die het zong.
En die tweede was echt een brakke keuze. Daarbij komt dat ze volgens mij sommige delen van de tekst veranderen (en dan bedoel ik niet alleen 'her' in 'his' veranderen).
Daarbij komt ook dat je deze woorden niet moet geloven.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:05 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet eruit. Komt hopelijk snel. Voor haar eerste nummer had ze een te zware stem, leek net een man die het zong.
En die tweede was echt een brakke keuze. Daarbij komt dat ze volgens mij sommige delen van de tekst veranderen (en dan bedoel ik niet alleen 'her' in 'his' veranderen).
Tja, daarom heeft ze ook haar Conservatorium-opleiding voltooid en heeft ze beroepsmatig als zanglerares gewerkt.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik vind haar stem juist wel mooi, maar dat ze hem slecht gebruikt (qua ademhaling e.d.). Dus imo is ze wel degelijk slecht als zangeres.
Ja dat was er echt één in de categorie 'coupletje-refreintje'. Jammer idd.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het jammer dat het eerste optreden zo kort was.
Ik bedoelde dat dus niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je dat niet veranderd staat het ook stom, want dan is het dus echt geen persoonlijke uitvoering.
Ja, nu ik het teruglees zie ik het inderdaad staan, dat je dat dus niet bedoeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |