Bovendien is zo'n sloerie weer eens wat anders dan een universitair sletjequote:Op zondag 12 februari 2006 10:18 schreef FoXje het volgende:
Dan kun je lekker snel bij hun natte flamous.
Al ervaring ermee?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bovendien is zo'n sloerie weer eens wat anders dan een universitair sletje
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:37 schreef S1nn3rz het volgende:
En daar fietsen ze dan, hockeystickje op de schouder, trainingsbroek aan waardoor je de string met remspoor ziet zitten, en ooohhh jongens wat praten we toch vooral bekakt om er maar bij te horen.
En als de sletten eenmaal bij mams en paps zijn praten ze weer dialect.![]()
![]()
Seinfeld++quote:Op zondag 12 februari 2006 10:24 schreef LoggedIn het volgende:
"You know the message you're sending out to the world with these sweatpants? You're telling the world, 'I give up. I can't compete in normal society. I'm miserable, so I might as well be comfortable.'"
welke aflevering is dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 10:24 schreef LoggedIn het volgende:
"You know the message you're sending out to the world with these sweatpants? You're telling the world, 'I give up. I can't compete in normal society. I'm miserable, so I might as well be comfortable.'"
Die ene waarin ""You know the message you're sending out to the world with these sweatpants? You're telling the world, 'I give up. I can't compete in normal society. I'm miserable, so I might as well be comfortable.'"" gezegd werd!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
welke aflevering is dat?
Wees vooral trots op je verpauperde stadquote:Op zondag 12 februari 2006 12:30 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hier in helmond lopen ze er al jaaaaaren mee.
de rest van de wereld loopt achter
En dan met witte sportsokken in lage puntige schoentjes, of erger; slippers!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:29 schreef Vassili_Z het volgende:
Veel wigga-meisjes die er mee lopen idd
Moslimchickiesquote:Op zondag 12 februari 2006 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Van die stoffen trainingsbroeken. Dat is populair onder de moslimchickies hier.
The Pilot (part 1)quote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
welke aflevering is dat?
het spijt me wel, maar ik vond het al walgelijk genoeg om de teksten te lezen hierover. Nu ziet mijn oog dat je ons ook nog met plaatjes blij wil makenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zie juist deze de laatste tijd veel bij meisjes, en dan vooral meisjes met een dikke reet en korte bokkepootjes:
[afbeelding]
Z'n lelijke grijze joggingbroek die op half elf hangt
En zelfs die ene keer moet je je al schamen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef electricity het volgende:
ik draag momenteel ook een trainingsbroek. zit lekkermaar no way dat ik me daarmee in het openbaar vertoon anders dan tijdens het sporten. slechts bij zeer hoge uitzondering is dat gebeurd.
Jawel, dat is jullie plicht.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zouden we steeds op en top gekleed de straat opgaan. Ik heb geen zin on steeds een uur voor de spiegel te gaan staan als ik even een boodschapje moet doen. Kom op zeg. Hoef er voor niemand toonbaar uit te zien
ik héb tenminste een FB, dus kun je nagaan hoe het bij jou zitquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ach, als je haar FB ziet kan ze maar beter thuisblijven.![]()
quote:
Ik wil je via de mail best een foto sturen hoor. Maar ik hou niet zo van kleine meisjes in trainingsbroek met een natte vlek van de geilheid tussen hun benen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik héb tenminste een FB, dus kun je nagaan hoe het bij jou zit
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik wil je via de mail best een foto sturen hoor. Maar ik hou niet zo van kleine meisjes in trainingsbroek met een natte vlek van de geilheid tussen hun benen.![]()
idd! dat zijn precies de meisjes (en de broek) waarmee je ze hier ook over het winkelcentrum ziet hobbelenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zie juist deze de laatste tijd veel bij meisjes, en dan vooral meisjes met een dikke reet en korte bokkepootjes:
Die reactie heeft iedereen behalve hijzelf, hij spreekt namelijk zijn fantasie hier uit. En hoopt op begripvolle reacties.quote:
dan heb je nog alsnog bokkepootjes (met broek in laarzen)quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef LoggedIn het volgende:
geef mij maar knappe meisjes in leuke spijkerbroeken, liefst niet met de broek in de laarsjes
Nee, maar, weet je wat ik niet snap? dat het hele fotoboek bestaansrecht heeft. Je kiest er zelf voor om een fotoboek te nemen, met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, maar kijk, weet je wat ik niet snap. Dat mensen hier op FOK! altijd de onbedwingbare behoefte schijnen te hebben iets te zeggen over iemands fotoboek. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik lees altijd de post en pas als iemand anders gaat zeuren over het fotoboek, dan hoor je mij erover.
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die reactie heeft iedereen behalve hijzelf, hij spreekt namelijk zijn fantasie hier uit. En hoopt op begripvolle reacties.
Deze ookquote:Op maandag 13 februari 2006 00:10 schreef saban het volgende:
Meisjes in grijze jogginbroek = sexy
dus koop je voor het gemak een jogging/trainingsbroekquote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zouden we steeds op en top gekleed de straat opgaan. Ik heb geen zin on steeds een uur voor de spiegel te gaan staan als ik even een boodschapje moet doen. Kom op zeg. Hoef er voor niemand toonbaar uit te zien
Idd, dat is het hele punt..quote:Op maandag 13 februari 2006 00:25 schreef MLF het volgende:
[..]
dus koop je voor het gemak een jogging/trainingsbroek
ik zo'n ding niet eens
Boeie ?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Idd, dat is het hele punt..
Overigens gaat het niet eens om die joggingbroek per se, maar ook nog om het model hobbezak dat men dan vaak aanheeft.
Ziet er toch niet lelijk uit hoor dat meidje. Die kleding ligt toch niet samen met jou in bed.quote:
Stiekem vind ik het ook wel geil hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ziet er toch niet lelijk uit hoor dat meidje. Die kleding ligt toch niet samen met jou in bed.
Hilarisch!quote:Op zondag 12 februari 2006 10:24 schreef LoggedIn het volgende:
Ja, Turkse en Marokkaanse meisjes in joggingbroeken zijn kick! Mogen er veel meer zijn!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef MoChe het volgende:
ik vind meisjes in van die sportbroeken maar ranzig... valt me vooral op dat het buitenlandse / whigger meisjes zijn die het dragen
Dit in tegenstelling tot......? Plastic? Papier?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Van die stoffen trainingsbroeken.
ik vind het lekker om in huis in een zachte, lichte broek rond te lopen. Geen zware spijkerbroeken, broekriemen e.d. Vergelijk het met mensen die graag in een peignoir rondlopen (dat doe ik dan weer niet). Als ik 5 minuten de deur uit ga om even een boodschapje te doen, ga ik echt niet speciaal voor dat boodschapje omkleden. Wel als ik echt de stad in ga trouwens, dan vind ik het toch wel weer iets te gek om dat in je vrijetijdskloffie te doenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:25 schreef MLF het volgende:
[..]
dus koop je voor het gemak een jogging/trainingsbroek
ik zo'n ding niet eens
Een wat?quote:
Racist!!!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef MoChe het volgende:
ik vind meisjes in van die sportbroeken maar ranzig... valt me vooral op dat het buitenlandse / whigger meisjes zijn die het dragen
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:31 schreef TheThirdMark het volgende:
White Nigger. Blanke Wannabe Nigger
Jaaaaaaaaa! Op het station zie je die vaak bij van die suffe ROC sletjes. Veelal van die foute personen met idem dito oorbellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Voor kampers zoals jij wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:01 schreef Paaul het volgende:
Helemaal niet, er zijn echt leuke meisjes die daarin rond lopen![]()
Dan heb je gewoon een verschrikkelijke slechte smaakquote:Op maandag 13 februari 2006 12:07 schreef Paaul het volgende:
Ik ben geen kamperAnders zouden het ook geen leuke meisjes zijn, aangezien kampers nooit leuk zijn
Zware spijkerbroeken? Vind spijkerbroeken zelfs lekkerder zitten dan trainingsbroeken. Voel me gelijk verrot als ik een trainingsbroek aan heb. Zal me er dan ook nooit in het openbaar mee vertonen. Maar dat ben ik dan weer.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het lekker om in huis in een zachte, lichte broek rond te lopen. Geen zware spijkerbroeken, broekriemen e.d. Vergelijk het met mensen die graag in een peignoir rondlopen (dat doe ik dan weer niet). Als ik 5 minuten de deur uit ga om even een boodschapje te doen, ga ik echt niet speciaal voor dat boodschapje omkleden. Wel als ik echt de stad in ga trouwens, dan vind ik het toch wel weer iets te gek om dat in je vrijetijdskloffie te doen
Ofquote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef Rekkie het volgende:
Tja..... je zou je er inderdaad druk om kunnen maken dat volstrekt onbekenden in een trainingsbroek lopen.....
Ook zoiets....quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef Jihad.Joe het volgende:
[..]
Ofje
zou
reageren
op
volstrekt
onbekenden
op
een
forum
op
internet
en eenvoor alle Moslims
zon broek met uitgaanquote:Op maandag 13 februari 2006 17:15 schreef Salsagirl het volgende:
ehm zelfs zie je ze met uitgaan..denk ik ook wel eens lekker charmant...
nee ik heb ze ook,maar alleen met skeeleren of lekker relaxad thuis
dit is te erg......quote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jaaaa, die he echt OVERAL, ook iemand in mn klas....Kleed je is normaal aan man dan je pyamabroek aan te houdenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
dan ben je lang niet in de binnenstad geweest juiced? ik heb er vanmiddag genoeg gezienquote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef juiced het volgende:
Blijkbaar lopen we hier in Breda weer eens achter. Ik heb ze er nog niet mee zien lopen hiero.
quote:Wat jammer!
Ga alsjeblieft ergens anders de domme nep-user uithangen. Zo dik ligt het er bij niemand bovenopquote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef 2609 het volgende:
ik vind dat toch wel verdomde geilzo een lichtgrijze joggingbroek weetjewel
Ik heb het niet over of je een grijze joggingbroek mooi vindt, maar over je domme posts.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef 2609 het volgende:
slaat weer nergens op dat is toch gewoon mijn smaak :S
Gelijk heb je!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger en offtopic verwijderd. En 2609, als je er nou eens niet op in ging![]()
Klonen mogen achterwege blijven.
ik vind dat dus echt NIET sexy, mooi, of iets anders positiefsquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef Devano het volgende:
Als je het goed combineert en je hebt er de benen voor dan kan het zeker goed staan, vind ik. Een voorbeeld:
[afbeelding]
Mjah, en als ze nou een perfect lichaam heeft: zit er ruimte tussen dr buik en die broek omdat dr bekken iets uitstekenquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:33 schreef Mute_Me het volgende:
Zo'n uhm dansbroek heet dat geloof ik? is best okey weer. Sterker nog, dat is gewoon lekker bij knappe meisjes
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah, en als ze nou een perfect lichaam heeft: zit er ruimte tussen dr buik en die broek omdat dr bekken iets uitsteken![]()
OMFGquote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef crackhead het volgende:
[afbeelding]
Het zijn wel vaak lekkere vrouwtjes die zo'n trainingsbroek aantrekken anders.
ken je eigenlijk niet meer dan gelijk geven,,,,,,quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
quote:
ik ben dus vandaag de enige vrouw tegen gekomen die er mee weg kan komenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:51 schreef rompompom het volgende:
Moet wel een verdomd lekker wijf zijn wil ze er mee wegkomen...
een geen foto gemaakt!?!?!?!? ghehequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ben dus vandaag de enige vrouw tegen gekomen die er mee weg kan komen
En die had er wel één aan of niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ben dus vandaag de enige vrouw tegen gekomen die er mee weg kan komen
Moet je hier in Dublin zijn, zie je niets anders. Als of die dames zich af willen zetten van de dresscodes op school en op het werk. En het meest irritante is dan nog dat ze de meeste vieze roze kleuren weten te vinden(als of ze een statement willen maken: 'ok, ik mag dan wel een trainings pak dragen, maar ik ben wel een meisje, hoor'.) . Ingeknipte pijpen, teddy of badstoffen roze traingspakken..quote:Op zondag 12 februari 2006 10:01 schreef nlboy het volgende:
Waarom zie je steeds meer meisjes lopen met een trainingsbroek op school bijvoorbeeld?
Het ziet er gewoon niet uit.Kijk op sportschool, voetbal, etc. geen probleem. Maar om de hele dag in het openbaar mee te lopen...
![]()
Waarom zouden ze dat doen, het ziet er toch niet uit?!
trainingbroeken>trainingsbroeken
omg, je bent de eerste die ik ken die uitstekende heupbeenderen sexy vindquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah, en als ze nou een perfect lichaam heeft: zit er ruimte tussen dr buik en die broek omdat dr bekken iets uitsteken![]()
inderdaad !quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
zij is wel precies het soort meisje dat 30 kilo aankomt en dr haar afknipt zodra ze getrouwd is *gruwel*quote:
jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou Nou Nou. dat is nu precies wat ze bedoelt, denk ik. Want jullie zijn sexy kerels?
Dus vandaag ben je lelijk. Jammer!quote:
nee, niet lelijk. Maar ik loop niet in mn beste klerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dus vandaag ben je lelijk. Jammer!
Ik voel je man, ik zie ze ook liever in een kort rokje!quote:Op zondag 12 februari 2006 10:01 schreef nlboy het volgende:
Waarom zie je steeds meer meisjes lopen met een trainingsbroek op school bijvoorbeeld?
Het ziet er gewoon niet uit.Kijk op sportschool, voetbal, etc. geen probleem. Maar om de hele dag in het openbaar mee te lopen...
![]()
Waarom zouden ze dat doen, het ziet er toch niet uit?!
trainingbroeken>trainingsbroeken
maar jij bent dan ook henny huismanquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:02 schreef Henny_Huisman het volgende:
Niks mis mee hoor. Mooier dan een spijkerbroek.
Ik draag zelf zovaak een trainingsbroek.
hehe. Gelukkig weet ik dat jij een achterlijke vmbo mongool bent, dus naar jou hoeven we al helemáál niet te luisteren. Ga eens puistjes uitknijpen of je kippenborstje trainen in de sportschool ipv steeds anderen te bashenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zij ziet er nooit toonbaar uit, dus daar hoef je niet naar te luisteren.
ja, zo'n meisje ben ik precies iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zij is wel precies het soort meisje dat 30 kilo aankomt en dr haar afknipt zodra ze getrouwd is *gruwel*
ja, treurigquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:33 schreef Geeranne het volgende:
Ik ben één keer verschenen in het openbaar met een trainingsbroek aan zonder dat ik ging sporten. Shame on me.
Ik ook wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het wel mooi staan eigelijk
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef winterapfel het volgende:
![]()
![]()
![]()
weinig mis mee toch??
[afbeelding]
Nou, zij lijkt wel 12... 0,0 heupen?? En ik denk dat jij doelt op wat er in zit, niet de broek zelf...
En als je lekker bent maar je hebt geen string aan, maar je gaat gewoon commando???!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zoiets is alleen geil bij meisjes met een lekkere kont en een string aan, oudere/dikkere/geen-string dragende mensen moeten er niet aan beginnen.
"Ze noemen me balkluiver........"quote:
Erm, bestaan er dan ook stenen trainingsbroeken? Of houten?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Van die stoffen trainingsbroeken. Dat is populair onder de moslimchickies hier.
Bij ongeveer iedereen heeft blauwe nagellak in het bijzonder iets zeer afstotelijks... waarom is dat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:16 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
"Ze noemen me balkluiver........"
Crack is wack.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef winterapfel het volgende:
![]()
![]()
![]()
weinig mis mee toch??
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
weinig mis mee toch??
[afbeelding]
Bah ='(
![]()
![]()
![]()
weinig mis mee toch??
[afbeelding]
yeah but, no but, yeah but, no but, but yeah, but no, cuz....quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Is dat een meisje of een kaarrechte graftak?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef winterapfel het volgende:
![]()
![]()
![]()
weinig mis mee toch??
[afbeelding]
Little Britainquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:13 schreef BaajGuardian het volgende:
als ze er in plassen is het wel okay!
(trouwens hoe heet die serie ook weer van die pic op pagina 1, en hoe laat komt ie)
Het 1e kom ik nooit tegen, alleen het laatste.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zoiets is alleen geil bij meisjes met een lekkere kont en een string aan, oudere/dikkere/geen-string dragende mensen moeten er niet aan beginnen.
Ik zit in Ierland, niet in Dublinquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef Koenholio het volgende:
Heb anders behoorlijk mooie dames gezien in Dublin.![]()
Iedereen zo naar je kont kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:36 schreef liiszle het volgende:
Zaterdag nacht na een vermoeiende reis uit italie liep ik in mijn trainingsbroek in de Mac..
jezus, ik schaamde me kapotte bedenken dat mn broertje zo dagelijks de deur uit gaat
![]()
Door je broek, duh.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef liiszle het volgende:
njha.. dr zaten idd paar buitenlanders en die keken steeds mijn kant opmaar of dat nou door mijn verwilderde slaaphoofd kwam of door mn broek
"post je ass is in een trainingsbroek"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Iedereen zo naar je kont kijken.
![]()
![]()
![]()
weinig mis mee toch??
[afbeelding]
ook eensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
"post je ass is in een trainingsbroek"
chris2k vroeg het, niet ik..
Nou vind zo broek wel lekker voor in huis 'savonds...en als ik ga skeeleren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:22 schreef aardebei het volgende:
Dat is toch al weer een beetje uit? Dacht dat het iets van 2005 was.
het is oke voor thuis en als je zeg maar gaat sporten..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou vind zo broek wel lekker voor in huis 'savonds...en als ik ga skeeleren.
Dus of het uit is,,tsja jammer dan.
Dan is het nog ok, want dat bepaalt iemand nog altijd zelf. Dat jij het minder mooi vindt of ronduit lelijk, is niet het probleem van het meisje dat die broek aantrekt, toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is oke voor thuis en als je zeg maar gaat sporten..
maar niet als je er mee op school gaat, en vooral als er mensen die het dragen iets wat zwaardere botten hebben ...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dan is het nog ok, want dat bepaalt iemand nog altijd zelf. Dat jij het minder mooi vindt of ronduit lelijk, is niet het probleem van het meisje dat die broek aantrekt, toch?
Ik denk dat die mensen ook niet komen klagen, maar het komt er gewoon op neer dat jij niet bepaalt wat iemand anders draagtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
dan moet je niet hier komen klagen omdat je ooit is vies bent aangekeken. kleed gewoon wat er beetje normaal uitziet...
je hebt van die wijven die van links en rechts allemaal blubbers hebben omdat ze 2 maten kleiner dragen..
Dat kan nog wel door de bocht, maar als ze een zwarte trainingsbroek draagt zoals deze:quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef winterapfel het volgende:
![]()
![]()
![]()
weinig mis mee toch??
[afbeelding]
en aan jou helemaal nietquote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef t0y het volgende:
Donder op met die moslims!
En moslim kusjes geven is not-done![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |