Zit je?quote:Op zondag 12 februari 2006 04:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh let niet op mijn ongenuanceerdheid trouwens. Ik ben zat.

quote:Op zondag 12 februari 2006 04:30 schreef Conflict het volgende:
Moet je nu een bin laden?snap je 'm, Bin LADEN!!!
![]()
![]()

Ik zit zat.quote:

ik heb zo het idee dat Julian z'n schoenen hier nog in de kamer staanquote:Op zondag 12 februari 2006 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar door rood gereden de afgelopen uren en ik heb een uur slap staan lullen met agenten en ambulanten en Julian die keihard op z'n bek is gegaan en een hele grote bult op z'n hoofd had en naar huis is gebracht door de politie en z'n fiets morgen mag ophalen op het politieburo...![]()

Ja, van die mop op de Duitsen snelweg, ich bin laden!quote:Op zondag 12 februari 2006 04:30 schreef Conflict het volgende:
Moet je nu een bin laden?snap je 'm, Bin LADEN!!!
![]()
![]()

Dat platte.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef mvdlubbe het volgende:
He godver. Het was beeldspraak.

Dat kan niet, Julian heeft klompvoetjes...quote:Op zondag 12 februari 2006 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat Julian z'n schoenen hier nog in de kamer staan

Dag.quote:

Helemaal wit en niets verder!quote:Op zondag 12 februari 2006 04:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
De gevolgen van drugs: http://www.flurl.com/uploaded/The_Effects_of_Drugs_62506.html

Misschien moeten we toch maar 's een flinke pot paddothee zetten...quote:Op zondag 12 februari 2006 04:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Helemaal wit en niets verder!
*schrikt.

Wat een onvoorwaardelijk goed idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 04:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar 's een flinke pot paddothee zetten...![]()

Hmm, post maar. Zie het resultaat morgen welquote:Op zondag 12 februari 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neee!!!
ik heb je foto nog niet af..

quote:Op zondag 12 februari 2006 04:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, post maar. Zie het resultaat morgen wel![]()

Ik vind hem keimooi zoquote:Op zondag 12 februari 2006 05:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf doe jij nu weer een frame er uit halen

mooi zo .. ik ookquote:

Gijsquote:Op zondag 12 februari 2006 05:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mooi zo .. ik ook
Maar The_terminator..
volgens mij ken ik jou Irl![]()
Ken jij misschien iemand die gijs heet?

kutkloonquote:Op zondag 12 februari 2006 05:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gijs
Nee zo snel ken ik geen gijs
waarvan zou je me moeten kennen dan ?![]()

ik geef de drank de schuldquote:Op zondag 12 februari 2006 05:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
kutkloon
ik had het tegen the_terminator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |