Succes!!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
animation shop snap ik wel....
dus nu weer fraps downloaden
whahaha nou dat doe ik morgen welIk ga nu slapen
![]()
trusten!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind mezelf toch wel erg veel op Erik lijken.![]()
Kun je uit het voorfilmpje van liveshow 6 een leuk fragmentje halen? Bijvoorbeeld rond de 45 seconden, als ze goed in beeld is?![]()
Pimp *hier* met je Idols avatar #2quote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
nou nu heb ik weer zwart beeld als ik het opneem.... erg vaag, snap er niks van
Misschien is het al laat voor mij
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1![]()
![]()
Helemaal verdiend.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
We houden van je Lynx
Je goedheid verwarmd me
(Of zijn het nog steeds die Floortje ava's...)
Een biertje lust ik altijdquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef chansadres het volgende:
Bij de volgende meeting krijgt Lynx van mij een extra biertje
D'r is een groningen meet op stapelquote:Op zondag 19 februari 2006 23:57 schreef chansadres het volgende:
Dan is dat geregeld
Nu nog een meeting
Is deze programma ergens gratis te dowloaden?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga het ook weer proberen. maar waar halen jullie die filmpjes vandaan? Bij Idols.nl kan ik niet doel opslaan als doen
jullie hebben het toch over onderstaand programma?
[afbeelding]
Die jouwe ook is veranderdquote:Op maandag 20 februari 2006 09:57 schreef Dizer het volgende:
voorheen herkende ik jullie aan jullie avatars... dat is nu niet meer aan de orde
Weet jij toevallig hoe ImageReady werkt?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:59 schreef chansadres het volgende:
Ik herken ze nog steeds hoor. ALleen nu heeft ineens iedereen een nieuwe ava. Herken de meeste nog steeds aan de IDol in de ava maar Dizer, ik herken jou niet meer
quote:
Ik weet het, maar ik doe Angelique weer alleen op de zaterdag avondquote:Op maandag 20 februari 2006 09:59 schreef chansadres het volgende:
Ik herken ze nog steeds hoor. ALleen nu heeft ineens iedereen een nieuwe ava. Herken de meeste nog steeds aan de IDol in de ava maar Dizer, ik herken jou niet meer
niet voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef chansadres het volgende:
Nope, is een betaald progje
Waar heb je die gevonden dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet voor mij
Ik heb hem geheel gratis kunnen vinden
mag niet ik weet hetquote:
Heb je misschien toevallig een link.. waardoor het van zelf gaat dowloaden. Ik ben namelijk niet echt een ster in om programma's te zoeken.quote:
Graag gedaanquote:
C_a en nog iemand lijken heel veel op elkaar, de een heeft Raffa en de ander heeft Floortje die staat de dansen met rozenblaadjes...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, maar ik doe Angelique weer alleen op de zaterdag avond
En trouwens, er is een verschil met mijn verandering en jullie verandering. Het zijn allemaal bewegende avatars waar een aantal op elkaar lijkenMaar ze zijn wel erg mooi
Ik heb Angeliquequote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
C_a en nog iemand lijken heel veel op elkaar, de een heeft Raffa en de ander heeft Floortje die staat de dansen met rozenblaadjes...
als je wacht tot 18;30 uur, dan zit ik weer thuis achter de pc, en dan kan ik je van alles sturenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb je misschien toevallig een link.. waardoor het van zelf gaat dowloaden. Ik ben namelijk niet echt een ster in om programma's te zoeken.
Ja, en iemand anders heeft Floortje, en ze lijken vet veel op elkaar!quote:
ik weet het Fir3fly... ik hou deze nog een week en kijk of er deze week een leuk fimpje komtquote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en iemand anders heeft Floortje, en ze lijken vet veel op elkaar!
een drama! Mijn leven staat op zijn kop! Ik wordt gek! Ik wil alleen maar naar huis, avatars maken en oefenenquote:
Een nieuwe rij ava-makers waardoor het hele forum bewegende ava's kan gebruiken voor de rest van ons leven!quote:
Ik ben zelf ook al een beetje aan het experimenteren.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet het Fir3fly... ik hou deze nog een week en kijk of er deze week een leuk fimpje komt
Haha een beetje wel ja..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Moeilijk uit elkaar te houden hoor!
Volgens mij moet je dan het laatste frame een paar keer kopieren en er dan een overgangetje in maken... Tenminste, dat is wat ik doenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:25 schreef Kirstenn het volgende:
Nog 1 vraag.. hoe maak je het einde en het begin zo dat het mooi overloopt?![]()
Hoe maak je een overgang dan? hahah.. ik ben echt dom geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan het laatste frame een paar keer kopieren en er dan een overgangetje in maken... Tenminste, dat is wat ik doen![]()
Nee hoor, dat weet ik zelf ook nog niet zo goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hoe maak je een overgang dan? hahah.. ik ben echt dom geloof ik![]()
Ohh oke ik ga ook nog wel wat proberen danquote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weet ik zelf ook nog niet zo goed.![]()
Ik probeer ook maar wat.![]()
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjachtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef superhero87 het volgende:
Een paar dagen weg en iedereen heeft opeens geweldige avatars![]()
![]()
me jaloers
Oh daarom staat hij zo hoog in de survival gamequote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjacht![]()
Ik ben er weer. Maar over een half uurtje weer wegquote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |