Geloof t welquote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij schokt een beetje qua camerastandpunt; was dat in het origineel ook?
Je moet eerst zorgen dat je alle plaatjes voor je animatie al in de layer lijst hebt staan. Daarna zet je die layer aan of uit per animatieframe, tis maar net welk plaatje bij welke frame je wilt laten zienquote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Woelli het volgende:
Maar hoe voeg je andere foto's toe bij die animatie?
Want dat lukt me niet!
Wat is de layer lijst?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je moet eerst zorgen dat je alle plaatjes voor je animatie al in de layer lijst hebt staan. Daarna zet je die layer aan of uit per animatieframe, tis maar net welk plaatje bij welke frame je wilt laten zien
Ow daar heb ik verder geen ervaring meequote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef Kirstenn het volgende:
Ik heb het met animation shop gedaan.. snapte Imageready niet![]()
Heel makkelijk haha!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik verder geen ervaring mee
Ah, maar ik hou van moeilijkquote:
Als je andere plaatjes copy/paste wordt die automatisch in een nieuwe layer gezet (net boven de op dat moment actieve layer)quote:Op zondag 19 februari 2006 22:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nog 1 vraag dan.. hoe zet je daar andere foto's bij dan?
Ja idd.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga het ook weer proberen. maar waar halen jullie die filmpjes vandaan? Bij Idols.nl kan ik niet doel opslaan als doen
jullie hebben het toch over onderstaand programma?
[afbeelding]
Filmpjes gevonden! En nu hoe krijg je die filmpjes in dat programmaquote:
ok super bedankt! Ik ga even proberenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:13 schreef Lynx666 het volgende:
Camtasia Record starten, en klik op het pijltje naast de rode knop. Fixed region, dan Select en sleep een vak om het venster waar je de Idols.nl videootjes afspeelt. Klik dan op de rode knop (opnemen) en start de video. Als je de opname daarna stopt vraagt Camtasia waar hij de AVI op moet slaan.
met de zelfde programma's als Lynx?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef Jildauu het volgende:
Ik ben ook even aan het prutsen geweest!
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee met Fraps & Animation shopquote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met de zelfde programma's als Lynx?
Ja die andere programma's snapte ik niet echt haha, en dit kon ik eigenlijk alquote:
animation shop snap ik wel....quote:
Succes!!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
animation shop snap ik wel....
dus nu weer fraps downloaden
whahaha nou dat doe ik morgen welIk ga nu slapen
![]()
trusten!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind mezelf toch wel erg veel op Erik lijken.![]()
Kun je uit het voorfilmpje van liveshow 6 een leuk fragmentje halen? Bijvoorbeeld rond de 45 seconden, als ze goed in beeld is?![]()
Pimp *hier* met je Idols avatar #2quote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
nou nu heb ik weer zwart beeld als ik het opneem.... erg vaag, snap er niks van
Misschien is het al laat voor mij
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1![]()
![]()
Helemaal verdiend.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
We houden van je Lynx
Je goedheid verwarmd me
(Of zijn het nog steeds die Floortje ava's...)
Een biertje lust ik altijdquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef chansadres het volgende:
Bij de volgende meeting krijgt Lynx van mij een extra biertje
D'r is een groningen meet op stapelquote:Op zondag 19 februari 2006 23:57 schreef chansadres het volgende:
Dan is dat geregeld
Nu nog een meeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |