Geluktquote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Deze schijnt wel populair te zijn om avatars te hosten
Angiequote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou iemand van Dit filmpje een avatar willen maken
Het liefste de stukjes dat Angy danst met al die lampjes aan t plafond
Weet ik, dit is alleen maar meer reclame voor Angeliquequote:Op maandag 20 februari 2006 15:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Superhero, je moet de link bij Webicon zetten i.p.v. homepage.![]()
Ik wil het wel proberen, maar ik denk dat Lynx dat beter kanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat stukje hapert als een gek bij me en krijg ik niet goed gecapturedquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Linkje werkt nog niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik wil graag een ava van deze clip, het liefst tussen waar floortje zelfspot zegt (ongeveer) en dat donkere stukje.
Linkje werkt nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik wil graag een ava van deze clip, het liefst tussen waar floortje zelfspot zegt (ongeveer) en dat donkere stukje.
Dat had ik ook, daarom ook maar niet geprobeerdquote:Op maandag 20 februari 2006 15:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat stukje hapert als een gek bij me en krijg ik niet goed gecaptured
Ik bedoel dus je nieuwe avatarquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
GeluktIk leer ook nog eens wat hier
![]()
Owkeee... nog niet helemaal begrepen dusquote:Op maandag 20 februari 2006 15:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus je nieuwe avatar. Je hebt 'm nu direct gelinkt naar m'n server, en ik wil die bandbreedte juist besparen
. Beter is dus dat je je nieuwe avatar ergens anders onder brengt.
Dat stukje hapert echt verschrikkelijk, dus ik ga me er niet aan wagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou graag een avatar willen van dit filmpje, en dan gewoon van het begin waarin ze over de grond kroelt. Alvast bedankt
!
Voor als je terugbent:quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar moet nu gaan, moet boodschappen doen voor mijn ma
perfectquote:Op maandag 20 februari 2006 15:38 schreef superhero87 het volgende:
bedoel je het zo Lynx?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |