De rest van de woorden kun je weglaten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef Mr.Dre het volgende:
wat is het nut van TMF?
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef JDude het volgende:
[..]
De rest van de woorden kun je weglaten.
Die kijken meestal niet naar TMF NL denk ik zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef Orealo het volgende:
Om lompe straatjongeren van de straat te houden [afbeelding]
Maar het werkt lang niet altijd![]()
Hehe, ik heb niet goed gelezenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Die kijken meestal niet naar TMF NL denk ik zo.
Je brengt me op een ideequote:Op zondag 12 februari 2006 00:06 schreef Homdeck het volgende:
Je kunt beter gewoon Hustler TV gaan kijken.
Eeen niet boeiende muziekzender. Bij nader inzien snap ik niet waarom ik er een topic over geopend hebquote:Op zondag 12 februari 2006 00:08 schreef mazaru het volgende:
Wat is TMF
Als je muziek van hoge kwaliteit zoekt moet je op #185 zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 00:13 schreef Mr.Dre het volgende:
Nu is de Dijk er weer op. De laatste dagen ook al 30x gezien.
TV oranjequote:Op zondag 12 februari 2006 00:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Als je muziek van hoge kwaliteit zoekt moet je op #185 zijn![]()
Frans Bauer feat. de Jostibandquote:
Nou dat blijkt wel uit het aanbod van de andere 2quote:Op zondag 12 februari 2006 00:29 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik vind 1 TMF voldoende.
3 zelfs: Pure, NL en Partyquote:Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Nou dat blijkt wel uit het aanbod van de andere 2. Eigenlijk is 1 al teveel.
Een Nederlander die Anouk afzeikt..?quote:
whehequote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Een Nederlander die Anouk afzeikt..?![]()
Welke Nederlandse artiesten verdienen wel jouw respect, als anouk daar zelfs niet in slaagt?
* god vergeeft het jequote:Op zondag 12 februari 2006 00:09 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Eeen niet boeiende muziekzender. Bij nader inzien snap ik niet waarom ik er een topic over geopend heb.
Ach ja, je moet toch wat op dit tijdstip...
Hadden ze wel gedaan als er genoeg animo voor was. Niet dus ..quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef puNxje het volgende:
MTV draait alleen rap en hiphop, ze moeten met iets komen als MTV2 met alternatieve muziek
Dat is er genoeg , maar ze gaan voor massa huppelkutjes die toch geen echte muziek smaak hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hadden ze wel gedaan als er genoeg animo voor was. Niet dus ..
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Een Nederlander die Anouk afzeikt..?![]()
Welke Nederlandse artiesten verdienen wel jouw respect, als anouk daar zelfs niet in slaagt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |