quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef Shirley het volgende:
[spuit 11 mode] JAAAAAAAAAAAAAAAA....de tuut is er!![]()
[/spuit11mode]
Wow..hij is echt super! Ik hoop dat we er uit kunnen komen met z'n 5en....
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef Shirley het volgende:
[spuit 11 mode] JAAAAAAAAAAAAAAAA....de tuut is er!![]()
[/spuit11mode]
Wow..hij is echt super! Ik hoop dat we er uit kunnen komen met z'n 5en....
Dat is wat ze tegen me vertelden.... Maar goed, het zijn dus twee dingen... Misschien dat ze bedoelde dat er bijvoorbeeld een bal en een douchegelletje ofzo inzitten...quote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
da klopt niet
er zat een stuk soft en een bollywood bruisbl in
in die van mj dan
Jullie moeten eerst nog keer de TPG tergenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jullie moeten eerst nog keer de TPG tergen
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het helemaal goed komt!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zal JacMar en Ladyxima wel de barcode mailen hoor
[..]
Ladyxima is nog niet gesignaleerd... Wanneer zou ze er weer zijn? Weet iemand dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het helemaal goed komt!
Lukt het een beetje met de buit verdelen Vava?![]()
![]()
Is het vreemd dat ik honger krijg als ik hiernaar kijk? Ondanks dat het niet eetbaar is?quote:
Wat doe jij hier nou weer?!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik honger krijg als ik hiernaar kijk? Ondanks dat het niet eetbaar is?
Hoi btw
Ik heb 'r gisteren 2 smsjes gestuurd, maar nog niets gehoordquote:Op zondag 12 februari 2006 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ladyxima is nog niet gesignaleerd... Wanneer zou ze er weer zijn? Weet iemand dat?
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik honger krijg als ik hiernaar kijk? Ondanks dat het niet eetbaar is?
Hoi btw
Ik wacht nog op mail van Ladyxima, maar verder als er dingen zijn die veel willen en waar er maar weinig van is, dan maak ik een bakje met briefjes met de namen en dan ga ik lotenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:33 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het helemaal goed komt!
Lukt het een beetje met de buit verdelen Vava?![]()
![]()
Ik was in LIF aan het lurken (quote:
Ver-assen nog wel, leukquote:Op zondag 12 februari 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was in LIF aan het lurken () en ik zag dat dit topic bovenaan stond... dus dacht ik, laat ik jou even verassen
![]()
Tsk, lurker!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was in LIF aan het lurken () en ik zag dat dit topic bovenaan stond... dus dacht ik, laat ik jou even verassen
![]()
Lijkt me een goed plan!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mail van Ladyxima, maar verder als er dingen zijn die veel willen en waar er maar weinig van is, dan maak ik een bakje met briefjes met de namen en dan ga ik loten
Ik had hongerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Shirley het volgende:
[..]Wat doe jij hier??
Maar ziet er lekker uit hé
Shirts zijn maat S. Snowfairy is 100 ml.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!![]()
Weet je trouwens al welke maat de t-shirts hebben? En hoe groot zijn de flesjes snowfairy?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |