Nou zegt dat laatste natuurlijk weinig, Bob Dylan of Tom Waits zouden ook die eerste ronde niet overleven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je kunt best thuisblijven, op CD is het veel beter te pruimen, de zanger is walgelijk slecht. Van het niveau: die komt niet door de voorronde van Idols heen.
join the clubquote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef -Dries- het volgende:
Ok methodmich, ik vind the Weakerthans tres hipIk ben atm aan het luisteren naar left and leaving.
leuk plaatje, vooral het begin. daarna wordt het minder pakkend, imo.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
The Sunlandic Twins DD.
Ik hap graag, dus bij deze.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef Grobbel het volgende:
Nou zegt dat laatste natuurlijk weinig, Bob Dylan of Tom Waits zouden ook die eerste ronde niet overleven.
Om nog maar even een sneer te geven naar het waardeloze oogkleppenconcept van Idols.
Is er uberhaupt één Idols-ster geweest die na het voorspelbare eerste chartsucces de hel van naamloze braderieschnabbels heeft kunnen voorkomen ten gunste van daadwerkelijk lange termijnssucces?
Nee, ik vind solo erg saai, dus een interesse. Daarnaast zit ik nu op de Uni te werken aan mijn afstudeerdinges, ja dinges, ik weet nog niet waar het heen gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef methodmich het volgende:
Bigshadow, nog naar Solo vanmiddag?
* methodmich gaat wel even kijken, ook al vind ik het niks. Wellicht heeft PP één van mijn bestellingen binnen.
BUG80 is er vermoedelijk ook.
Het was inderdaad niet zo best. Gelukkig nog wel even de polonaise op het balkon kunnen doen. En dat was het tofste van het concert, ken je nagaan!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En weer over Hard-Fi. Ze deden een cover van Seven Nation Army. Dat was ook héél erg.
Jamai doet het aardig in de theaters en ook Maud probeert het daar nu. Maar een echt popidool heeft het niet opgeleverd. Ik denk dat je dan toch een breder publiek nodig hebt. De enige mensen die de 'sterren' van Idols echt serieus nemen dat zijn de tieners en dat is niet echt een trouw fanpubliek.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou zegt dat laatste natuurlijk weinig, Bob Dylan of Tom Waits zouden ook die eerste ronde niet overleven.
Om nog maar even een sneer te geven naar het waardeloze oogkleppenconcept van Idols.
Is er uberhaupt één Idols-ster geweest die na het voorspelbare eerste chartsucces de hel van naamloze braderieschnabbels heeft kunnen voorkomen ten gunste van daadwerkelijk lange termijnssucces?
Okee. Zelf wel geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, ik vind solo erg saai, dus een interesse. Daarnaast zit ik nu op de Uni te werken aan mijn afstudeerdinges, ja dinges, ik weet nog niet waar het heen gaat
Ja dat doe je goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Heb PP nog geholpen met verkopen. BUG80 aan Cago van Dead Man Ray.
Wees niet bang, ben er blij mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Absoluut. Vooral het eerste nummer is fenomenaal!
Maar vanwaar de huilsmilie? 4 euro valt wel mee toch. Ik bedoel, ik had je ook The Capitol Albums van The Beatles kunnen aansmeren voor 59,95.
Bron: kindamuzikquote:Parish houdt ook van de Belgische muziek: “De muziekscene is er zo gezond en onafhankelijk. Er leeft hier zoveel. Volgens mij ligt dEUS daarbij aan de basis. Die band heeft duidelijk een pioniersrol gespeeld. Ik zou heel graag eens met die band samenwerken. Schrijf dat maar op! (lacht)”
nou, het was niet al te best (degene met wie ik bij het concert was, had pas na een tijdje door welk liedje het wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En weer over Hard-Fi. Ze deden een cover van Seven Nation Army. Dat was ook héél erg.
Absoluut. En Daan en Trouvé zijn helden natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef BUG80 het volgende:
Uitstekende productie van Steve Albini ook, trouwens. Heel goed.
Ow geen idee, maar ik zou de titels ook zo niet weten. Heb een album geluisterd. die uit 2004 geloof ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
Dat is zonde. Heb je wel de juiste songs geluisterd?
Jaloersquote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef peaceman het volgende:
Magic Numbers was een geslaagd feestje!
Het voorprogramma was dubieus (er waren er 2 en de 1e hebben wij gemist). De dame die wij haar best zagen doen, waarvan ik de naam vergeten ben, deed een poging tot zingen en gitaar spelen. Haar stem is te soft voor de reletief stevige gitaarrifs die ze als begeleiding erbij had. Mijn visie bij haar was de volgende: Maak een keuze! Of een stevige gitaar met een bijbehorende stem ala Juliette Lewis of een acoustische gitaar bij de stem zoals ze die nu had. Jammer was het wel en ik heb ook niet zoals sommige zielige andere personen geroepen dat ze weg moest gaam. Immers: een voorprogramma spelen is ondankbaar werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |