Ik ben helaas te laatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Grobbel het volgende:
Okay, ik heb even jullie hulp nodig.
Een vriend van me gaat aanstaande maandag trouwen, en afgezien van alle afgezaagde standaard huwelijkscadeaus (en uiteraard de haast verplichte CD van The Wedding Present die al in cadeauverpakking klaar ligt) zat ik er verder nog aan te denken om er nog een leuke compilatie bij te doen met huwelijksgerelateerde tracks. Omdat hij echter is gezegend met een prima smaak waarmee hij perfect in de indie- en americanareeksen zou passen, heeft het weinig zin om hier echt een apart topic voor te starten (tenzij hier niet veel uitkomt), en zou ik jullie willen vragen of jullie wellicht wat tips qua liedjes die op zo'n compilatie zouden kunnen passen kunnen delen. Elke hulp die jullie me hierbij kunnen geven is in elk geval heel fijn.
Nee, sinds mijn moeder die plaat vorig jaar élke dag opzette ben ik hun muziek zo ontzettend beu gewordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
Gaat er nog iemand naar The Magic Numbers zaterdag?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, sinds mijn moeder die plaat vorig jaar élke dag opzette ben ik hun muziek zo ontzettend beu geworden
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
Gaat er nog iemand naar The Magic Numbers zaterdag?
ah toch nog iemand... ik dacht ook al... iemand moet toch wel gaan, aangezien het uitverkocht is...quote:
Deze is meer rock geöriënteerd. Beetje VU, Millionaire, Soulwax.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef pfaf het volgende:
Oe, toch top 10 2004 de vorige. Ik ben benieuwd!
http://www.stereogum.com/archives/002346.htmlquote:New Fiery Furnaces- "Teach Me Sweetheart" Off Bitter Tea
http://www.team-love.com/bands/jenny/releases.phpquote:Download the Jenny Lewis & The Watson Twins album
I may have posted this before, but just in case not...Team Love has eleven of the twelve tracks on the new Jenny Lewis album available for free & legal download.
Dat kan ik vergeten aangezien ik de komende vier dagen in Liverpool zitquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
En nu maar duimen dat ik zaterdag kaartjes voor de Arctic Monkeys weet te bemachtigen
Je kunt best thuisblijven, op CD is het veel beter te pruimen, de zanger is walgelijk slecht. Van het niveau: die komt niet door de voorronde van Idols heen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Evertje het volgende:
Bah bah. Zou komende dinsdag eiegenlijk met een vriend naar Hard-Fi gaan. Maar hij heeft afgezegd. Hopelijk kan ik nog iemand anders vinden, anders ben ik toch genoodzaakt alleen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |