abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:19:54 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35341520
Ik zag vanmiddag bij Plato een titelloze(o.i.d.) Jens Lekman liggen, maar had geen tijd om te bekijken en zeker beluisteren. Weet iemand hier meer over en belangrijker: de moeite waard?
pi_35341841
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Grobbel het volgende:
Okay, ik heb even jullie hulp nodig.
Een vriend van me gaat aanstaande maandag trouwen, en afgezien van alle afgezaagde standaard huwelijkscadeaus (en uiteraard de haast verplichte CD van The Wedding Present die al in cadeauverpakking klaar ligt) zat ik er verder nog aan te denken om er nog een leuke compilatie bij te doen met huwelijksgerelateerde tracks. Omdat hij echter is gezegend met een prima smaak waarmee hij perfect in de indie- en americanareeksen zou passen, heeft het weinig zin om hier echt een apart topic voor te starten (tenzij hier niet veel uitkomt), en zou ik jullie willen vragen of jullie wellicht wat tips qua liedjes die op zo'n compilatie zouden kunnen passen kunnen delen. Elke hulp die jullie me hierbij kunnen geven is in elk geval heel fijn.
Ik ben helaas te laat , maar deze konden er ook bij...

Mark Lanegan - Wedding Dress
Songs: Ohia - Nervous Bride
M83 - In Church
Holy Sons - Family Man
... en voor de rest zo wat elk liefdesliedje

Afhankelijk van het gevoel voor humor van je vriend, had je er misschien nog een tweede CD'tje kunnen bijvoegen, met als nummers: What Jail is Like, A Man Needs a Maid, We Both Go Down Together, Grounds for Divorce,...

edit: nog één: De La Soul - Ring Ring Ring

[ Bericht 6% gewijzigd door de_man_in_beige op 21-02-2006 21:02:31 ]
pi_35346194
Bij de Weakerthans denk ik al heel snel aan Voicst. In positieve zin
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:21:10 #104
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35346472
Gaat er nog iemand naar The Magic Numbers zaterdag?
pi_35348439
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
Nee, sinds mijn moeder die plaat vorig jaar élke dag opzette ben ik hun muziek zo ontzettend beu geworden
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:26:57 #106
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35359421
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nee, sinds mijn moeder die plaat vorig jaar élke dag opzette ben ik hun muziek zo ontzettend beu geworden

Ik woon niet meer bij mijn moeder... dat scheelt
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:01:46 #107
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_35360385
Bedankt nog voor jullie hulp met de trouw-CD, maar toen ik hoorde dat de getuige hetzelfde idee had, en ook stukken lyrics van alle liedjes van die CD in zijn speech had verwerkt, heb ik het maar verder laten varen. Maar toch nog bedankt.
pi_35367311
Ja, da's lekker dan Grobbel.

Overigens, die nieuwe Maxon Blewitt is toch ook erg leuk hoor mensen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:08:12 #109
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35370014
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:45:01 #111
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35370347
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:37 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

ah toch nog iemand... ik dacht ook al... iemand moet toch wel gaan, aangezien het uitverkocht is...
pi_35371982
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef pfaf het volgende:
Oe, toch top 10 2004 de vorige. Ik ben benieuwd!
Deze is meer rock geöriënteerd. Beetje VU, Millionaire, Soulwax.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35396425
De Test Icicles zijn na een lange, mooie carriere al uit elkaar..

Heh wat jammer..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_35396859
quote:
New Fiery Furnaces- "Teach Me Sweetheart" Off Bitter Tea
http://www.stereogum.com/archives/002346.html

Er zijn nummers te beluisteren. Behoorlijk productief, die Furnaces.
Aldus.
pi_35396918
quote:
Download the Jenny Lewis & The Watson Twins album

I may have posted this before, but just in case not...Team Love has eleven of the twelve tracks on the new Jenny Lewis album available for free & legal download.
http://www.team-love.com/bands/jenny/releases.php

Laat maar. Is weer alleen voor Amerikanen ....
Aldus.
pi_35397382
Iemand al een Wah Wah gelezen? Ik had gehoopt op zure reacties bij de Subjectivisto's maar dat valt vooralsnog tegen/mee (behalve dat er iemand klaagt over gebrek aan humor).
Aldus.
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:16:23 #117
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_35399202
Zo, een band die al uit elkaar gaat voor de hype goed en wel op gang gekomen is. Nou vond ik ze zelf te wisselvallig om echt interessant voor me te zijn, maar da's toch wel vroeg.

Test Icicles break up

Matthew Solarski reports:
Well, it was fun while it lasted. But just like that beloved snowman in your front yard, Britain's ace chaos-provocateurs Test Icicles have passed on to a better place (possibly the troposphere). Chalk it up to the burdens of hype, egos, drugs, infighting, or Arctic Monkeys-- no matter what, the headstone still reads: R.I.P. Test Icicles: 2004-February 2006.

Here's the official statement:

"The band have just come off a European tour and are exhausted from the constant pressures of touring--subsequently they have cancelled their show at the NME Awards show this Friday and US tour. The band will play their UK tour in April, but there are currently no plans to make another album or tour beyond this."
http://www.pitchforkmedia.com/news/06-02/22.shtml
pi_35405040
Bah bah. Zou komende dinsdag eiegenlijk met een vriend naar Hard-Fi gaan. Maar hij heeft afgezegd. Hopelijk kan ik nog iemand anders vinden, anders ben ik toch genoodzaakt alleen te gaan
pi_35407183
Ik ga vanavond naar Hard-Fi (en helaas komt er daarmee ook meteen een eind aan de concertenreeks van het februari Pop Pack van de Melkweg) en ik heb er zin in. Ik vind het een erg leuke CD. .

En nu maar duimen dat ik zaterdag kaartjes voor de Arctic Monkeys weet te bemachtigen
pi_35407423
Ik heb nog geen concert gezien in 2006. Vorig jaar was een recordjaar qua concerten maar nu wil het maar niet op gang komen.
Aldus.
pi_35408152
Oh, er stond trouwens een erg uitgebreide recensie van The Books bij de Subjectivisten. Al gezien?
pi_35408722
Leuke recensie. Kan je je er in vinden? Jij was niet zo heel enthousiast toch?
Aldus.
pi_35408871
Wat ze schrijven klopt wel, want dat is wel hoe het was. Alleen heeft de schrijver van de recensie er blijkbaar helemaal geen probleem mee dat ze "met de computer de video's en de muziek aanzetten" en "niets aan het toeval overlieten" en ik miste de spontaniteit en het 'live-gevoel'. Als je er naartoe ging met de verwachting dat twee kunstenaars hun werk zouden gaan laten horen & zien was het erg tof, als je zoals ik de verwachting had van een live-concert, ja dan kun je je wat bekocht voelen.
pi_35409254
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
En nu maar duimen dat ik zaterdag kaartjes voor de Arctic Monkeys weet te bemachtigen
Dat kan ik vergeten aangezien ik de komende vier dagen in Liverpool zit
pi_35436871
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef Evertje het volgende:
Bah bah. Zou komende dinsdag eiegenlijk met een vriend naar Hard-Fi gaan. Maar hij heeft afgezegd. Hopelijk kan ik nog iemand anders vinden, anders ben ik toch genoodzaakt alleen te gaan
Je kunt best thuisblijven, op CD is het veel beter te pruimen, de zanger is walgelijk slecht. Van het niveau: die komt niet door de voorronde van Idols heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')