Ik heb haar nog niet eens ontmoet (ze is Amerikaanse), dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Al is het met het oog op zijn vele vliegtuigreisjes naar New York wel een dure keuze geweest.quote:
En je suggesties zijn wel goed, peaceman, zal er waarschijnlijk ook wel wat van gebruiken. Al wil ik hem ook wel wat verrassen met wat er opkomt, dus voel je vrij om ook de wat obscuurdere of oudere registers open te trekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Grobbel het volgende:
Okay, ik heb even jullie hulp nodig.
Een vriend van me gaat aanstaande maandag trouwen, en afgezien van alle afgezaagde standaard huwelijkscadeaus (en uiteraard de haast verplichte CD van The Wedding Present die al in cadeauverpakking klaar ligt) zat ik er verder nog aan te denken om er nog een leuke compilatie bij te doen met huwelijksgerelateerde tracks. Omdat hij echter is gezegend met een prima smaak waarmee hij perfect in de indie- en americanareeksen zou passen, heeft het weinig zin om hier echt een apart topic voor te starten (tenzij hier niet veel uitkomt), en zou ik jullie willen vragen of jullie wellicht wat tips qua liedjes die op zo'n compilatie zouden kunnen passen kunnen delen. Elke hulp die jullie me hierbij kunnen geven is in elk geval heel fijn.
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Grobbel het volgende:
En je suggesties zijn wel goed, peaceman, zal er waarschijnlijk ook wel wat van gebruiken. Al wil ik hem ook wel wat verrassen met wat er opkomt, dus voel je vrij om ook de wat obscuurdere of klassiekere registers open te trekken.
meldtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Morgen naar Jens Lekman in Rotown. Nog meer mensen die gaan?
Bigshadow, jij wilde morgenochtend eventueel ook nog naar Velvet?quote:
Ik kom wel even gedag zeggen hoor! 11 uur is een prima tijd wat mij betreft!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bigshadow, jij wilde morgenochtend eventueel ook nog naar Velvet?
* methodmich heeft even geen auto, die heeft pech.
Maar ik ga wel, mits het niet enorm hard regent, op de fiets. Dan ben ik er ook wel rond elven denk ik.
quote:Nou, dat was me een middagje Bennekom. Ik reed rond één uur weg, niks aan de hand. Kwam ik in Bennekom aan en toen maakte mijn auto steeds een heel raar geluid als ik in een lage versnelling reed. Op gegeven moment kreeg ik hem ook bijna niet meer in zijn één geduwd. Heb uiteindelijk de Eikelhof gehaald en daar geparkeerd, maar was er niet echt gerust op. In de rust gingen JKFC en Edox samen met mij kijken, maar er was nog geen beweging in te krijgen. In zijn achteruit ging wel, maar dan kreeg je een bizar geluid te horen.
Vandaar dat ik pakweg een kwartier voor tijd de wegenwacht maar heb gebeld. Die zouden binnen het uur komen. Duurde uiteindelijk maar een half uurtje, maar er bleek weinig aan te doen. Heel technisch verhaal, waar ik ook niet alles van begreep, maar het kwam er volgens mij op neer dat er iets vast zat in één van de lagers in de versnellingsbak. Daardoor wilde de auto steeds in twee versnellingen komen. Ook de technische dienst wist niets te bedenken via de telefoon.
Had wel in zijn vijf gereden steeds en dat ging goed, maar het leek de monteur niet verstandig om weer terug te gaan. Mij ook niet, zeker niet nadat hij stelde dat er meer kapot zou kunnen gaan en dat de wielen dan ineens zouden kunnen blokkeren. Moet je niet aan denken als je met 120 op de snelweg rijdt. Gevolg is dat de wagen werd opgehaald en in Arnhem is gestald, morgenochtend wordt hij naar de garage in Dordrecht vervoerd en dan weet ik morgen vermoedelijk weer. Zal best wat gaan kosten, maar goed.
Ik had niet het ANWB-lidmaatschap waarmee ik recht had op vervangend vervoer. Dus zat ik wel een beetje met terugkomen. Had eventueel nog wat mensen kunnen bellen, maar toen we op de sleepwagen gingen wachten in de kantine zat de selectie van ASWH er nog. Michel Devilee, ook wel Mr. ASWH en mee als elftalbegeleider, begon een gesprek met me over de wedstrijdverslagen. Dus ik ook verteld van de wagen. Hij ging regelen bij trainer Jack van den Berg dat ik mee kon met de spelersbus. Die vond dat geen probleem.
Gevolg was dat ik met de spelersbus terug naar HIA ben gereden en dat was, ook in combinatie met de eenvoudige zege bij Bennekom, wel weer leuk. JKFC had even gewacht op de sleepwagen (zijn vriendin woont in Bennekom, dus hij was dit weekend daar) en belde me onderweg dat die keurig was geweest en de Lupo had ingeladen. Een heel avontuur dus, uiteindelijk.
CD's haal je natuurlijk op de fiets, bij voorkeur door de regen. En met zware tegenwind.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft even geen auto, die heeft pech.
Niet uitverkocht hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef BUG80 het volgende:
[..]
CD's haal je natuurlijk op de fiets, bij voorkeur door de regen. En met zware tegenwind.![]()
En kunnen de mensen die vanavond naar Jens gaan een verslagje maken? Zeg alsjeblieft dat het heel slecht was want ik ben het vergeten![]()
Klinkt leuk!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef MaJo het volgende:
Gisteravond naar de indie-avond in club 8 geweest, Club Rascal. Was echt superHeerlijk gedanst op Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Maxïmo Park, White Stripes en zelfs de Beatles. Op 18 maart ben ik zeker weer van de partij
Ik had een kaartje (nou ja zo'n poppack)... maar ik ben naar We Are Scientists in de Ekko geweest, wat wederom erg tof was... maar een lastige keuze was het zeker...quote:Op maandag 20 februari 2006 02:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog mensen hier naar Clap Your Hands Say Yeah geweest, vanavond?
Ik vond het erg leuk. de zanger had wel iets meer contact met het publiek mogen maken, maar ja, dat was het enige minpunt van CYHSY. De muziek was tof, de zang was live niet vervelend (waar ik bang voor was) en het publiek had er ook zin in.
Het voorprogramma, Dr. Dog, vond ik meer dan verschrikkelijk. Het was gewoon alles nét niet. Nét geen vreselijke jaren '70 band, nét geen vreselijke ska-band, nét geen leuke carnavalsact. Het was gewoon huilen met de spreekwoordelijke pet op.
Ha, Jens is de bom, ik heb zeker je tips van harte genomen en beide albums aangeschaft. En de andere tip is de al genoemde Suburban kids with biblical namesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
Nou, deze keer wel gelukt om bigshadow te spreken!
Even wat tips uitgewisseld. Hij tipte mij vooral Jens Lekman, de nog uit te komen plaat.
Zelf gekocht: nieuwe Maxon Blewitt, nieuwe Ray Davies, Department Of Eagles en Of Montreal. Single van Solo gratis gekregen.
Vond je mijn tips na het luisteren nog wat bigshadow?
En die tips waren?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
Vond je mijn tips na het luisteren nog wat bigshadow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |