Mijn hete tips blijken altijd een koude kermis als ik de posts van Grobbel en Z terug leesquote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Al een verlanglijstje of wacht je op hete tips van bigshadow?

Aha, ik had het gespeld als BeatEllica, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De eerste hit op google:
http://www.beatallica.org/

Wie weet, heb zelf ook wel al een lijstje.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Al een verlanglijstje of wacht je op hete tips van bigshadow?

Een gedeelte van het artwork van de Zea single van dEUS. En dat is, zoals MM al zei, van de hand van Rudy Trouvéquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:15 schreef Z het volgende:
Daisy, waar is jou avatar eigenlijk van?

was die site van hun niet down gehaald?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De eerste hit op google:
http://www.beatallica.org/

Jazeker! Maar bij gebrek aan americans topics..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Da's meer Americana toch? Wel leuk!

Ik heb haar nog niet eens ontmoet (ze is Amerikaanse), dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Al is het met het oog op zijn vele vliegtuigreisjes naar New York wel een dure keuze geweest.quote:
En je suggesties zijn wel goed, peaceman, zal er waarschijnlijk ook wel wat van gebruiken. Al wil ik hem ook wel wat verrassen met wat er opkomt, dus voel je vrij om ook de wat obscuurdere of oudere registers open te trekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Grobbel het volgende:
Okay, ik heb even jullie hulp nodig.
Een vriend van me gaat aanstaande maandag trouwen, en afgezien van alle afgezaagde standaard huwelijkscadeaus (en uiteraard de haast verplichte CD van The Wedding Present die al in cadeauverpakking klaar ligt) zat ik er verder nog aan te denken om er nog een leuke compilatie bij te doen met huwelijksgerelateerde tracks. Omdat hij echter is gezegend met een prima smaak waarmee hij perfect in de indie- en americanareeksen zou passen, heeft het weinig zin om hier echt een apart topic voor te starten (tenzij hier niet veel uitkomt), en zou ik jullie willen vragen of jullie wellicht wat tips qua liedjes die op zo'n compilatie zouden kunnen passen kunnen delen. Elke hulp die jullie me hierbij kunnen geven is in elk geval heel fijn.

Ik zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Grobbel het volgende:
En je suggesties zijn wel goed, peaceman, zal er waarschijnlijk ook wel wat van gebruiken. Al wil ik hem ook wel wat verrassen met wat er opkomt, dus voel je vrij om ook de wat obscuurdere of klassiekere registers open te trekken.

meldtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Morgen naar Jens Lekman in Rotown. Nog meer mensen die gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |