Als Beatles fan lijkt het me wel grappig om daar heen te gaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:51 schreef MadScientist het volgende:
hm 27 april staat Beatallica in de melkweg, de Beatles/Metallica cross-over coverband
beetje guilty pleasure maar lijkt me wel wreed
"the thing that should not let it be"
op hun website kun je een hoop nummers gewoon downloaden, het klinkt ook echt bizar goed als Metallica, met die zanger die net als James Hetfield achter elke zin uithaalt met -eeeeaaahHH! en alles...
De eerste hit op google:quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als Beatles fan lijkt het me wel grappig om daar heen te gaanWat is het adres van hun website? Kan het niet vinden via google
Al een verlanglijstje of wacht je op hete tips van bigshadow?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Volgende week weer eens wat indie kopen, denk ik. Nooit verkeerd.
Mijn hete tips blijken altijd een koude kermis als ik de posts van Grobbel en Z terug leesquote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Al een verlanglijstje of wacht je op hete tips van bigshadow?
Aha, ik had het gespeld als BeatEllica, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De eerste hit op google:
http://www.beatallica.org/
Wie weet, heb zelf ook wel al een lijstje.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Al een verlanglijstje of wacht je op hete tips van bigshadow?
Een gedeelte van het artwork van de Zea single van dEUS. En dat is, zoals MM al zei, van de hand van Rudy Trouvéquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:15 schreef Z het volgende:
Daisy, waar is jou avatar eigenlijk van?
was die site van hun niet down gehaald?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De eerste hit op google:
http://www.beatallica.org/
Jazeker! Maar bij gebrek aan americans topics..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Da's meer Americana toch? Wel leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |