Jamai heeft wel in musicals gespeeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jamai heeft toch ook weer een schop omhoog gekregen omdat ie in Idols mocht optreden met zijn eigen megahit (KUCH)?
Damn... wat was dat weer slechtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jamai heeft toch ook weer een schop omhoog gekregen omdat ie in Idols mocht optreden met zijn eigen megahit (KUCH)?
Precies en ik vrees ook voor Ellen. Ik gok dat Ellen eruit gaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Raffaela wel eens op de kruk terecht kan komen.
Ik heb een keer op Ellen gestemd.. denk dat ze het wel nodig zal hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
ok nog 1 keertje gestemd op angelique
Ik heb voor het eerst deze editie gestemd, op Ellen idd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb een keer op Ellen gestemd.. denk dat ze het wel nodig zal hebben.
OJa die.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
Claudia!
"Ik heb fans in de bus"!
ze wil niet herkend wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Waarom is er een zwarte balk ovr haar ogen heen?
Mooi, deze keer niet spoileren hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Babs en anderen die het opnemen.
VUURZEE WAS WEER SPANNEND mijn hart bonst op en neer P
Zouden we haar niet herkennen of zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Waarom is er een zwarte balk ovr haar ogen heen?
Beetje laat, zoiets moet je bedenken dat voordat je 2 keer met idols meedoetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze wil niet herkend worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |