abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:24:17 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34980106
Ik doe als moderne man wel eens de boodschappen. Normaal shop ik altijd bij Appie maar vandaag besloot ik om maar eens naar de Dirk van den Broek te gaan.

Het eerste dat me opviel waren hele hordes kids die overal tussendoor liepen. In mijn tijd hielden moeders hun kids altijd prima in de gaten. De ruimte in de gangen is er al beperkt maar met wat stuurmanskunst was dit nog wel te doen.

Na wat zoeken vond ik de helft van me lijstje totdat ik bij de gehakt aankwam. Dit was in die hele kuttoko nergens te vinden. Geen gehakt? De verkoper die ik aansprak kon helaas geen Nederlands of Engels. Nou ja dan maar wat anders. Echter, ze bleken ook geen sigaretten te verkopen?!? Dodelijk voor me dus ik heb alles teruggestopt en ben weggegaan.

Mijn tweede poging heb ik bij de Vomar ondernomen. Het allereerste product was over datum. Ok, nieuwe pakken. Uiteindelijk vond ik hier gelukkig wel alles. Kom ik me daar toch een tyfusrij bij de kassa tegen. En die kassaknuppel kreeg ook niet het besef om eens wat peper in zijn aars te raggen. Heerlijk irritant. Uiteindelijk had ik na veel vertraging toch wat ik moest hebben maar wat mij betreft ga ik de komende 5 jaar weer gewoon naar de Appie. Kutzooi

Wat is jullie grootste ergernis bij de plaatselijke supermarkt?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_34980217
Die hoofddoek van +/- 20 die na tig keer voor me in de rij heeft gestaan en nog steeds haar pinpas minimaal 3x verkeerd door de gleuf haalt
Oh en het feit dat er reclame gemaakt wordt met 'Elk uur vers brood' en als ik dan om 6 uur kom is er nergens meer brood te vinden
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34980237
Rijen, mensen die niet opschieten, Bejaarden die zeiken om een paar eurocent, Bejaarden die de hele dag geen reet te doen hebben maar toch op de drukste tijden boodschappen gaan doen, Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat, Bejaarden in het algemeen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:28:31 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34980277
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Rapaille het volgende:
Rijen, mensen die niet opschieten, Bejaarden die zeiken om een paar eurocent, Bejaarden die de hele dag geen reet te doen hebben maar toch op de drukste tijden boodschappen gaan doen, Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat, Bejaarden in het algemeen.
Ja bejaarden. Ook zoiets
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  Donald Duck held zaterdag 11 februari 2006 @ 21:29:18 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34980301
bejaarden die massaal alleen komen voor de gratis koffie.
bejaarden die traag doen bij de kassa
bejaarden die vragen of ze voor mogen bij de kassa omdat ze alleen een pakje incontinentieluiers willen afrekenen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34980322
1. mensen die onnodig in de weg lopen.
2. cassieres die ziek zijn.
3. producten die op zijn. Vooral leuk wanneer dit hygiene-producten zijn.
pi_34980327
quote:
Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat
Bij mijn super moet je 50 cent betalen voor de koffie
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34980336
bejaarden die niet kunnen pinnen
pi_34980389
Ik ga ook maar es gratis koffie drinken bij de AH denk ik
pi_34980460
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook maar es gratis koffie drinken bij de AH denk ik
Zo ' ' is die koffie niet.
pi_34980464
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef Markster het volgende:

[..]

Zo ' ' is die koffie niet.
Och, wel gratis .
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:35:17 #12
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_34980511
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef livEliveD het volgende:
...
Aandeelhouders die anderen zwartmaken.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:37:36 #13
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_34980584
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef livEliveD het volgende:
Ik doe als moderne man wel eens de boodschappen. Normaal shop ik altijd bij Appie maar vandaag besloot ik om maar eens naar de Dirk van den Broek te gaan.

Het eerste dat me opviel waren hele hordes kids die overal tussendoor liepen. In mijn tijd hielden moeders hun kids altijd prima in de gaten. De ruimte in de gangen is er al beperkt maar met wat stuurmanskunst was dit nog wel te doen.

Na wat zoeken vond ik de helft van me lijstje totdat ik bij de gehakt aankwam. Dit was in die hele kuttoko nergens te vinden. Geen gehakt? De verkoper die ik aansprak kon helaas geen Nederlands of Engels. Nou ja dan maar wat anders. Echter, ze bleken ook geen sigaretten te verkopen?!? Dodelijk voor me dus ik heb alles teruggestopt en ben weggegaan.

Mijn tweede poging heb ik bij de Vomar ondernomen. Het allereerste product was over datum. Ok, nieuwe pakken. Uiteindelijk vond ik hier gelukkig wel alles. Kom ik me daar toch een tyfusrij bij de kassa tegen. En die kassaknuppel kreeg ook niet het besef om eens wat peper in zijn aars te raggen. Heerlijk irritant. Uiteindelijk had ik na veel vertraging toch wat ik moest hebben maar wat mij betreft ga ik de komende 5 jaar weer gewoon naar de Appie. Kutzooi

lozer je gaat toch niet alles terug leggen, daar hebben ze personeel voor hoor. je laat je karretje staan en loopt de winkel uit. en ze verkopen heus wel sigaretten hoor, alleen dat is bij de uitgang.
pi_34980585
Vaste klanten die altijd klagen. Als je ze ziet binnenkomen weet je dat ze weer gaan klagen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:38:15 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34980616
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef sooty het volgende:
Aandeelhouders die anderen zwartmaken.
sorry?
pi_34980689
ouwe wijven die stiekum voorkruipen zonder op of om te kijken, zo van zie ik niks, zien zij ook niks
Blond zijn is geen schande, toch?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:40:56 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_34980714
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef ivosnivo het volgende:
lozer je gaat toch niet alles terug leggen, daar hebben ze personeel voor hoor. je laat je karretje staan en loopt de winkel uit. en ze verkopen heus wel sigaretten hoor, alleen dat is bij de uitgang.
Ja ik was ook in de veronderstelling dat dit het geval zou zijn maar helaas pindakaas.
pi_34980754
Geen leed, wel komisch: bij de Aldi\Lidl lopen altijd wel 'kakkers' die benauwd rondkijken of er geen bekenden zijn want 'stel je eens voor zeg dat je daar gezien word' !

Ik heb wel een hekel aan bejaarden die denken dat ze omdát ze bejaard zijn overal voor mogen. Waarom willen ze dat eigenlijk ? Als ze thuis zijn gaan ze toch weer achter de geraniums, terwijl jonge mensen kids, studie, werk en andere zaken hebben.
pi_34980764
Ik mocht altijd het koffie-apparaat bijvullen bij de appie.. (was niet mn enige taak trouwens ) en als het dan leeg was, kwamen mensen klagen... een gratis bakkie koffie, en dan nog boos worden als het er niet is, of kapot is...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:44:42 #20
140141 ivosnivo
pi_34980837
wie gaat er nou koffie drinken in een supermarkt. echt wie dat bedacht heeft...... ik ros altijd zo snel mogelijk met me karretje door die winkel en sta zo weer buiten, mits de rijen kort zijn.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:45:52 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_34980883
quote:
Hangopa's... ja hier bij de appiehappie zitten ze ook bij de koffie
Huilen dan.
pi_34980964
De winkelwagenfobie.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34980996
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hangopa's... ja hier bij de appiehappie zitten ze ook bij de koffie
Wehehehehe, wij hadden zo'n bankje staan bij het koffie apparaat, hebben we maar bij de kinderhoek gezet.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34981013
Klanten die;

- midden in de winkel luid gaan staan telefoneren,
- geen eens gedag kunnen zeggen,
- je voor je donder rijden met hun karretje en gewoon doorlopen,
- altijd de achterste zak sla moeten hebben,
- pal voor de weegschaal met elkaar gaan staan te beppen,
- ongevraagd het magazijn inlopen,
- hun glasbakkenspul naast de flessenautomaat dumpen,
- altijd 5 minuten voor sluitingstijd komen,
- je met "hé" aanspreken,
- peuken op de grond uittrappen,
- de onderste zak diepvries patat moeten hebben,
- 4 bananen van een tros rukken en de rest terug donderen,
- aan de trossen druiven vreten,

moet ik gewoon vriendelijk tegen proberen te blijven.
pi_34981018
Bejaardenflat naast de AH hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')