quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Rapaille het volgende:
Rijen, mensen die niet opschieten, Bejaarden die zeiken om een paar eurocent, Bejaarden die de hele dag geen reet te doen hebben maar toch op de drukste tijden boodschappen gaan doen, Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat, Bejaarden in het algemeen.
Bij mijn super moet je 50 cent betalen voor de koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Rapaille het volgende:
Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat
Zo 'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga ook maar es gratis koffie drinken bij de AH denk ik
Aandeelhouders die anderen zwartmaken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef livEliveD het volgende:
...
Wat is jullie grootste ergernis bij de plaatselijke supermarkt?
lozer je gaat toch niet alles terug leggen, daar hebben ze personeel voor hoor. je laat je karretje staan en loopt de winkel uit. en ze verkopen heus wel sigaretten hoor, alleen dat is bij de uitgang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:24 schreef livEliveD het volgende:
Ik doe als moderne man wel eens de boodschappen. Normaal shop ik altijd bij Appie maar vandaag besloot ik om maar eens naar de Dirk van den Broek te gaan.
Het eerste dat me opviel waren hele hordes kids die overal tussendoor liepen. In mijn tijd hielden moeders hun kids altijd prima in de gaten. De ruimte in de gangen is er al beperkt maar met wat stuurmanskunst was dit nog wel te doen.
Na wat zoeken vond ik de helft van me lijstje totdat ik bij de gehakt aankwam. Dit was in die hele kuttoko nergens te vinden. Geen gehakt? De verkoper die ik aansprak kon helaas geen Nederlands of Engels. Nou ja dan maar wat anders. Echter, ze bleken ook geen sigaretten te verkopen?!? Dodelijk voor me dus ik heb alles teruggestopt en ben weggegaan.
Mijn tweede poging heb ik bij de Vomar ondernomen. Het allereerste product was over datum. Ok, nieuwe pakken. Uiteindelijk vond ik hier gelukkig wel alles. Kom ik me daar toch een tyfusrij bij de kassa tegen. En die kassaknuppel kreeg ook niet het besef om eens wat peper in zijn aars te raggen. Heerlijk irritant. Uiteindelijk had ik na veel vertraging toch wat ik moest hebben maar wat mij betreft ga ik de komende 5 jaar weer gewoon naar de Appie. Kutzooi
Wat is jullie grootste ergernis bij de plaatselijke supermarkt?
sorry?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef sooty het volgende:
Aandeelhouders die anderen zwartmaken.
Ja ik was ook in de veronderstelling dat dit het geval zou zijn maar helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:37 schreef ivosnivo het volgende:
lozer je gaat toch niet alles terug leggen, daar hebben ze personeel voor hoor. je laat je karretje staan en loopt de winkel uit. en ze verkopen heus wel sigaretten hoor, alleen dat is bij de uitgang.
Hangopa's... ja hier bij de appiehappie zitten ze ook bij de koffiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef Rapaille het volgende:
Rijen, mensen die niet opschieten, Bejaarden die zeiken om een paar eurocent, Bejaarden die de hele dag geen reet te doen hebben maar toch op de drukste tijden boodschappen gaan doen, Bejaarden die een beetje rondhangen bij het gratis koffie apparaat, Bejaarden in het algemeen.
Wehehehehe, wij hadden zo'n bankje staan bij het koffie apparaat, hebben we maar bij de kinderhoek gezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hangopa's... ja hier bij de appiehappie zitten ze ook bij de koffie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |