Het loopt echt uit de handquote:
Dus?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo goed is Hind nou ook niet. Nog altijd staan Angelique & Irma hoger in mijn lijst dan Hind
Copycat.quote:
Om even aan te geven "ik ben een manneke hoor, echt waar".quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef BVO het volgende:
Wat graaide Serge bij Are you questioning your size? vies in z'n kruis zeg.
Hij moest even checken of het er nog zat, of dat z'n wormpje uit ellende weg was gelopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef BVO het volgende:
Wat graaide Serge bij Are you questioning your size? vies in z'n kruis zeg.
Hij voelde of hij zn zaakje niet was vergeten, zoals Harm wel had gedaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Om even aan te geven "ik ben een manneke hoor, echt waar".
"En vanoacht heng der noach ene oander manneke oan"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Om even aan te geven "ik ben een manneke hoor, echt waar".
Ik hoop het echt niet, ik heb haar tweede optreden alleen gezien, maar dat was toch niet zo heel erg slcht? Ik vond het zelfs best goed.quote:
Daar heb ik het toch niet over. Ik zeg even wat ik van Hind vindquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus?. Zeg ik dan dat dat niet zo is?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet, ik heb haar tweede optreden alleen gezien, maar dat was toch niet zo heel erg slcht? Ik vond het zelfs best goed.
aech niequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo goed is Hind nou ook niet. Nog altijd staan Angelique & Irma hoger in mijn lijst dan Hind
Ik ben het met je eens!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Andiyan het volgende:
Serge was trouwens echt wel heel slecht! Ik zocht naar de muteknop op de afstandsbediening.![]()
Raf, mwah.. wel redelijk maar ik vond dat ze in zo'n nummer veel meer passie kan leggen.
Ellen, kutnummer, maar voor haar wel goed! Ze deed het heel apart, maar wel op 'safe' inderdaad. Toch een dikke voldoende
Floortje, helemaal goedgemaakt die uitglijder van de vorige keer!Blijheid!
Nuh, denk het niet hoor.quote:
Het gaat toch niet om de kwaliteiten van Hind?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over. Ik zeg even wat ik van Hind vind
Als ze eruit gaat is het echt onverdiend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet, ik heb haar tweede optreden alleen gezien, maar dat was toch niet zo heel erg slcht? Ik vond het zelfs best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |