Toch maar een keer proberen dan. Heb het nooit gedurftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef qltel het volgende:
Panda Pindakaas! Al jaren. Inderdaad, heel erg lekker.
Die van de AH werd als beste getest door hun.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef HPoi het volgende:
En wat is 1?
btw vind ik die van Calve lekkerder dan de Panda Pindakaas.
hm , die heb ik nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die van de AH werd als beste getest door hun.
Stukjes nootquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Gewoon Calve met stukjes noot
Pindakaas testquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
toevallig ent gekocht, maar nog niet geproefd. had wel gehoopt dat ie lekekr zou zijn
wat was de rest van de uitslag?
Me 2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuk, tx
ik hou wel erg van pindakaas met nootjes
Ik vind het niet lekker... boter erbij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik doe ook altijd boter onder mijn pindakaas
veel mensen vinden dat echt een smerige gewoonte, maar ik vind het echt heerlijk
Wtf is dat nou weer voor pindakaasquote:10 Biorganic Pindakaas (biologisch) Alg. verkrijgbaar ¤ 1,75 2,4
Die eet ik altijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:11 schreef Xilantof het volgende:
Die van de AH werd als beste getest door hun.
Dat is de reden dat ik nog nooit pindakaas van een ander merk dan Calvé heb gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:14 schreef Logitik het volgende:
Kwestie van smaak natuurlijk![]()
Maar wij hebben altijd CalvéIk zie eigelijk nooit wat anders in de winkel liggen haha (ik zal d'r wel niet op letten)
Ik probeer eens een keertje een ander merk
Amerikaanse pindakaas?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef Lestat het volgende:
Amerikaanse pindkaas is het allerlekkerst!
Skippyquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef Lestat het volgende:
Amerikaanse pindkaas is het allerlekkerst!
Dat dacht ik ook tot mijn huisgenoot wat economischer inkocht en AH pindakaas meenam.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef TC03 het volgende:
Calvé pindakaas. Nooit zal ik overstappen.
Deze.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef MrBean het volgende:
Peanut butter jelly time!
MrBean wacht op iemand die weet waar ik het over heb
een boterham pindakaas met stroopquote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef Steve-O het volgende:
Snickers spread
Bijna nergens te krijgen
Nou, dat vond ik niet zo superquote:Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef MrBean het volgende:
Peanut butter jelly time!
MrBean wacht op iemand die weet waar ik het over heb
http://www.devilducky.com/media/38524/quote:Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
![]()
Oh.
Dat bedoelt Brian uit Family Guy er dus mee.
Dat wist ik niet
Melk door je pindasaus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:49 schreef Casperrrr het volgende:
![]()
![]()
PDC Pindakaas!
![]()
![]()
![]()
Kan je ook heerlijke pindasaus van maken. Beetje ketjap manis, sambal en melk en je pindasaus is klaar!
Tip: Een verse witte boterham (melkwit) van de bakker (dus niet van de supermarkt) en dan een dun laagje roomboter en een dikke laag pindakaas. 10 sec in de magnetron en je hebt een warme boterham met pindakaas. Heerlijk!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Gewoon Calve met stukjes noot
Volgens mij heeft die van Calvé idd de minst toegevoegde rommel. Die goedkopere versie bevatten vaak ook vaag soort vetten. Die van C1000 heeft bv als toevoeging geharde palmvetten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kom net terug van de AH, en ik heb op de labels gelezen dat de Euroshopper Pindakaas slechts ca. 60% pinda's bevat, die van AH ca. 75% en die van Calve ca. 95% , en toch werd AH Pindakaas als beste getest: dus blijkbaar vinden mensen pindakaas met minder pinda's lekkerder dan pindakaas met heel veel pinda's?
Ik hoef al die additionele troep niet, geef mij maar zo puur mogelijke pindakaas
Ik heb die Euroshopper pindakaas in een ver verleden wel eens gekocht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
ff een kickje:
Ik kom net terug van de AH, en ik heb op de labels gelezen dat de Euroshopper Pindakaas slechts ca. 60% pinda's bevat, die van AH ca. 75% en die van Calve ca. 95% , en toch werd AH Pindakaas als beste getest: dus blijkbaar vinden mensen pindakaas met minder pinda's lekkerder dan pindakaas met heel veel pinda's?
Ik hoef al die additionele troep niet, geef mij maar zo puur mogelijke pindakaas
Die van de Calvé zit sowieso vol met transvetten heb ik een tijdje geleden gehoord in zo'n programma. Verder weet ik het zo niet meer.quote:Op zondag 2 november 2008 12:57 schreef Adelante het volgende:
Even een kick.
Ik vroeg me nog af wat de gezondste pindakaas is, de AH is inderdaad lekker, maar volgens mij zit die behoorlijk vol met transvetten, of kun je dan beter de biologische variant kiezen
pindakaas
Dat is ook mijn favoriet. Maar altijd zonder boter...quote:Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik vind de Calvé Light lekker..![]()
Die is droger en knispert tussen je tanden. Ik hou niet zo van die plakkerige vette soorten.
wel met nootjes? en maak je er ook satésaus mee?quote:Op zondag 2 november 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
Calve. Punt.
Alsof een testpanel voor mij gaat bepalen welke lekker is
En Skippy is een goede tweede. Andere crap komt er *niet* in.
jaaaaaaa, nootjesquote:Op zondag 2 november 2008 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel met nootjes? en maak je er ook satésaus mee?
Dat ligt aan jou. Misschien is er wel iets met jouw formule gedaanquote:Op zondag 2 november 2008 21:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind Calvé dus echt té goor.![]()
Vroeger niet maar het lijkt wel of ze een paar jaar geleden iets met die formule gedaan hebben. Hij smaakt niet eens meer naar pindakaas.
Terra Sana heb ik nog weleens gezien bij De Natuurwinkel.quote:Op zondag 2 november 2008 13:11 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Echter, er is nog een lekkerdere, maar die kan ik helaas niet meer vinden. Die bestaat voor nagenoeg 100% uit pinda's en een heel klein beetje zeezout. Niets meer. Het 'nadeel' is dat je 'm wel moet doorroeren omdat hij zonder de toevoegingen niet homogeen blijft, maar de smaak is onovertroffen. Het merk dat ik bedoel is overigens Terra Sana.
Bij de natuurwinkel heb je ook 'pindakaas' van hazelnoten, amandelen enz. Daar zit dan alleen noot en eventueel wat zout in. Super lekker maar duurquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef _Arual_ het volgende:
Zó lekker, maar wel veel te duur:
[ afbeelding ]
Die gaat standaard in mijn winkelmandje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:00 schreef _Arual_ het volgende:
Zó lekker, maar wel veel te duur:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |