Ik ben er niet bijgeweest, maar zie je het voor je hoe in alle commotie er even vier een gasmasker opzetten om goed verder te kunnen slaan en steken onder alle rookontwikkeling? Of hoe er een paar even een hagenees vasthouden terwijl een ander er benzine over probeert te gieten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat van die hagenees die met benzine is overgoten en geprobeerd in de fik te zetten is ook niet waar?
Tja wanneer ben je hooligan... waar het mij echt om gaat en wat je vooral bij dit soort groepen ziet en verder maar weinig is echt die onvoorwaardelijke kameraadschap. En zoals de rest al zei is het dan gewoon de kick om mét die maten de eer van jouw stad en club te verdedigen tegen anderen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef peksin het volgende:
Hee, dit is echt een serieuze vraag. Ik merk dat hier een aantal mensen zich zelf beschouwen als hooligan. Voel je niet meteen aangevallen, maar wat is de reden waarom je hooligan bent? Ik bedoel jullie lijken het ergens voor te doen, voor de club? Ik zou hier namelijk wel een serieuze discussie over willen beginnen, aangezien ik op straat nou niet echt in gesprek raak met de gemiddelde hooligan.
Mijn definitie van een hooligan is iemand die een bepaalde club support of zegt te supporten en dat met geweld uitdraagt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef CategoryC het volgende:
Gewoon, uit liefde voor de club, stad, samen met je maten de eer van je stad en/of club verdedigen.
Maar wat is een hooligan? mensen van de harde kern, die fan zijn van een bepaalde club en daarbij ook vechten met figuren van andere clubs.. of mensen die niet van voetbal houden maar alleen komen voor het geweld?
Die "Fordham" is wel iemand die nogal hoog staat aangeschreven in 'het wereldje'. Ook wel bij naam bekend bij Den Haag, maar dat schijn jij dan weer niet te weten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Gasten waren er ook tijdens de bekerfinale tussen Club en Beerschot.Zaten ze in 't vak naast ons.Zaten ze daar met hun Z-side t-shirts aan.Ééntje van hen was net Andy Fordham;dik,goor,matje in de nek...Kwamen ze 'n grote groep van Club tegen op 't station,tja....rennen geblazen!Dikzak is zeker 10 kilo afgevallen....![]()
Oh, is het juist de 'Harde Kern' die de 'merchandising koopt'??quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Keltie het volgende:
Dat de stad en club niet zo gecharmeerd is van de Harde Kern..
Tjah, wij kopen wel de merchandising..
Deze jongens?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:55 schreef W2O het volgende:
Mooi nieuw doek van de Z-Side [afbeelding]
Dan is die foto van die AFCA Youth gasten met die Breezers bij 'het honk' toch gekker heh?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
zozo, heineken en een pakje wicky drink.
Daar heb je de oplossingquote:The Dutch can riot at a soccer game with best of any Europeans, but a different code of conduct applies to speed skating. It must have something to do with the placid sounds of metal blades digging into freshly resurfaced ice.
Je wil beweren dat er werkelijk iets zou gaan gebeuren? Of schaar je je gelijk achter een doorgeslagen barman?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:35 schreef CockneyRejects het volgende:
Is nou al de 3e keer dit seizoen dat Feyenoord op Ajax wacht. 1 keer voor Feyenoord - Heracles, met Feyenoord - Ajax zelf, en nu weer..
Benieuwd wat hieruit voorkomt...quote:Aanval 020-supporters op ADO-honk in Opsporing Verzocht
DEN HAAG - De gewelddadige aanval van 020-supporters op het ADO-supportershome in het Haagse Zuiderpark van vrijdagavond 10 februari komt dinsdag 21 februari in het programma Opsporing Verzocht.
Op die manier proberen politie en justitie meer verdachten op het spoor te komen van de gewapende overval door zeventig Ajacieden op acht tot twaalf Haagse supporters in hun honk op het ADO Den Haag terrein.
Daarbij raakten de Hagenaars gewond door steken met messen en slagen met een honkbalknuppel.
De 020-ers overgoten een ADO-supporter met benzine en probeerden hem aan te steken, wat mislukte.
Ook zijn er een rookbom en een molotovcocktail het honk ingegooid.
Maar natuurlijk. En toch stiekem wachten he.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef Cart_man het volgende:
Men kan wachten wat ze willen, komen doen ze toch niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |