Paar jaar voor HiH was hij ook bij ons geweest,maar dat feestje ging dus mooi niet door....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:14 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Over "Hand in hand" kan ik niet oordelen,maar er is weinig fictiefs aan "Geen woorden maar daden".Sommige incidenten heeft van Gageldonk van uit zijn standpunt geschreven,maar voor de rest klopt 't allemaal.....
Ze kunnen in 020 wel lopen schreeuwen fabeltjeskrant etc. maar dan is de allereerste reportage wat van Gageldonk schreef,over de F-side,ook fabeltjeskrant...
ben je nou ajacied of liverpoolian?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Doc het volgende:
Trouwens over dat F-side boek daar zegt Sven dat het in de Amsterdamse de graffiti scene nog heftiger was dan hoe het er bij Ajax aan toe ging. Vond ik wel geinig: daar ken ik 'm dus van origine uit. Heb nog leuke fotoos van zo'n 20 jaar geleden uit die tijd waar onder andere hij op staat.
Bedoel je Inside Z-Side van een jaar of 20 geleden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Tja, tuurlijk is dat wat mooier gemaakt dan dat het overal was, en wat mensen gekker voor gegaan als dat ze waren, maarja dat gebeurt overel wel toch. Maar die eerste van Feyenoord is voor mij samen met die van Groningen Z-side het beste hooli boek in het Nederlands. Begin mei komt er weer een boek uit in het Nederlands, over clubs uit NL!
En waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef Grimm het volgende:
[..]
tsja da kan natuurlijk niet, of 't is 't een of 't andere
Ik heb ook twee dochters waarvan ik niet kan zeggen dat ik meer van de ene houdt dan de ander.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:49 schreef Grimm het volgende:
[..]
tsja da kan natuurlijk niet, of 't is 't een of 't andere
Onnodig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef M0NTANA het volgende:
én Ajax - ADO, tevens heeft Job Cohen besloten het supportershome te sluiten
Voor hoelang?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef M0NTANA het volgende:
Komende vijf jaar geen uitsupporters bij ADO - Ajax én Ajax - ADO, tevens heeft Job Cohen besloten het supportershome te sluiten, lekker dan!
Nee volgens mij niet. Heb er een paar jaar geleden nog naar gezocht. Heb jij 'm?quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:30 schreef CategoryC het volgende:
Ja die ja. Echt een klassieker, 1 keer gelezen. Volgens mij nergens meer te krijgen?
quote:
quote:Job Cohen sluit supportershome (update)
Woensdag 15 februari, door SV, Amsterdam, 17.04u GMT+01.00, ANP
Het Ajax-supportershome bij de Amsterdam ArenA moet dicht. Dat heeft burgemeester Cohen van Amsterdam woensdag besloten.
In het clubhuis trof de politie zaterdagavond tientallen wapens en harddrugs aan. De politie onderzocht het supportershome omdat mogelijk een confrontatie tussen Ajax-fans en ADO-aanhangers op stapel stond.
Het clubhuis gaat voor onbepaalde tijd dicht. Dat meldt de Amsterdamse televisiezender AT5. 'Zolang ik het niet eens ben met die garanties, blijft het supportershome dicht', zegt Cohen.
De NOS meldt dat er afgelopen zaterdag naast wapens de harddrugs cocaine en speed zijn aangetroffen. Cohen wil het home pas weer openen als Ajax kan garanderen dat zoiets niet weer gebeurd. Hij gaat op termijn met het bestuur van Ajax om tafel om over de condities te praten.
Voetbalsupporters en drugs.Cohen is zeker nog nooit naar 'n wedstrijd geweest....quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef Aequabilitas het volgende:
Maar goed dat die jood geen burgervader van Dê Haag is....![]()
Hash,coke en pillen,zo gaan wij zondags op pad.....![]()
Ja, maar dat is in de gemiddelde disco ook zo, en die worden ook dicht getimmerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:52 schreef PLAE@ het volgende:
Het ging om bezoekers die dat spul bij zich hadden toch? niet dat het daar gewoon lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |