Ik drink Coke, wie nog meer?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:56 schreef CategoryC het volgende:
Ik snuif nu coke, wie nog meer?
___________//
SOrry, gisteravond alquote:Op zondag 12 februari 2006 00:56 schreef CategoryC het volgende:
Ik snuif nu coke, wie nog meer?
___________//
+ je kon je auto laten staan als die net ff te dicht bij stond zeg maarquote:Op zondag 12 februari 2006 01:26 schreef Bananenman het volgende:
Vanavond bij supportershome, linies ME, van iedereen legitimatie + foto's en film gemaakt etc. etc., mensen die zich niet konden legitimeren opgepakt... de nasleep is alweer bezig pff
Je zult maar net naar een concert in de HMH gaan en de auto daar hebben geparkeerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
+ je kon je auto laten staan als die net ff te dicht bij stond zeg maar![]()
Het was dan ook een hele slechte tvp.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef PLAE@ het volgende:
tuurlijk. Daar ga ik niet eens op reageren zo onzinnig als die opmerking is
![]()
Alweer?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:20 schreef Aequabilitas het volgende:
Deze actie heeft ervoor gezorgd dat ook de oude garde zich weer gaat roeren.Oude tijden gaan herleven.....
Lach maar jongens.Laat ze maar genieten van hun "minute of fame".Er is al contact geweest tussen beide oude gardes,maar dit komt niet meer goed....quote:Op zondag 12 februari 2006 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alweer?![]()
En waar is die waarheid dan![]()
Ik heb gehoord dat jullie de Z-side ook op gaan zoeken omdat ze kontje neuken met 410 en 415 youth?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:31 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Lach maar jongens.Laat ze maar genieten van hun "minute of fame".Er is al contact geweest tussen beide oude gardes,maar dit komt niet meer goed....
Mazzel,reservejood....![]()
boehoehoe.. nee hoor.. wij zijn niet zo laf... uit staan lachen.. dat wel..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
nog kindjes gepakt die laffe nakkers?
pardon en vorig jaar danquote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
boehoehoe.. nee hoor.. wij zijn niet zo laf... uit staan lachen.. dat wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |