Waarmee je gelijk aangeeft waar Nederland zich op toe moet gaan spitsen: diensten en onderzoek en niet op bovenstaande.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:45 schreef Yildiz het volgende:
We kotsen er met z'n allen zo hard op dat we in Nederland een chronisch gebrek krijgen (of al hebben) aan bakkers, horloge- en schoenmakers, stratenmakers e.a., dat we tegenwoordig brood in de fabriek bakken, horloges van 200 euro niet meer voor 20 euro laten maken want dat is niet hip, de jassen na een jaar of 2 weggooien want 'dan is ie uitgedragen en is het tijd voor wat nieuws' en stratenmakers uit het buitenland halen, waar we vervolgens weer lekker op kunnen kotsen.
Zo.
Definieer "dom".quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Met dank aan de MBO'ers zelf. Het overgrote deel is ook echt dom vergeleken met de rest van Nederland.
Ja, het is gewoon een verschil tussen mensen. Sommige "domme" MBO'ers zijn anders echte vakmensen hoor. Ben soms best jaloers op die vaklui..... Als ik zie hoe goed ze kunnen bouwen en knutselen. Dan mag ik HBO doen, op andere vlakken laat ik het toch echt liggen hoorquote:
Dus, slim ouwehoeren en lobbyen, en wat lezen, maar zodra er gereedschap gebruikt moet worden even China / Polen bellen? Zo, das handig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarmee je gelijk aangeeft waar Nederland zich op toe moet gaan spitsen: diensten en onderzoek en niet op bovenstaande.
Kijk mij dan eens even nog slimmer zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:50 schreef OpenDeur het volgende:
Ik moet altijd hartelijk lachen om HBO'ers die zeiken over MBO'ers. Heel aandoenlijk.
Ja dattes ja, en veel meer dan datquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:52 schreef Yildiz het volgende:
Dus, slim ouwehoeren en lobbyen, en wat lezen,
En dat kunnen zij inderdaad prima doen. NEderlandse arbeiders zijn veel te duur om daarmee te kunnen concurreren. In zulk soort gevallen dien je dus naar iets anders op te zoek te gaan.quote:maar zodra er gereedschap gebruikt moet worden even China / Polen bellen? Zo, das handig.
Zo'n High Tech Campus is heel leuk hoor, maar dat ding moet ook gebouwd worden.
Ja hier heb ik niet van terug Kevinquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:53 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Kijk mij dan eens even nog slimmer zijn.![]()
Je bent zelf dus net zo erg.![]()
En wie haalt dan het vuilnis op?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarmee je gelijk aangeeft waar Nederland zich op toe moet gaan spitsen: diensten en onderzoek en niet op bovenstaande.
Jij?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef rekenwonder het volgende:
En wie haalt dan het vuilnis op?
Ik niet, daar ben ik te goed voor.quote:
Goede argumentatie. Investeer jij wel in China? China is namelijk 'booming'.quote:
Geen MBOérs iigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En wie haalt dan het vuilnis op?
Hé, ik ben straatmaker en heb nooit een vmbo van binnen gezien hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:45 schreef Yildiz het volgende:
We kotsen er met z'n allen zo hard op dat we in Nederland een chronisch gebrek krijgen (of al hebben) aan bakkers, horloge- en schoenmakers, stratenmakers e.a., dat we tegenwoordig brood in de fabriek bakken, horloges van 200 euro niet meer voor 20 euro laten maken want dat is niet hip, de jassen na een jaar of 2 weggooien want 'dan is ie uitgedragen en is het tijd voor wat nieuws' en stratenmakers uit het buitenland halen, waar we vervolgens weer lekker op kunnen kotsen.
Zo.
Dat is triest volkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:50 schreef OpenDeur het volgende:
Ik moet altijd hartelijk lachen om HBO'ers die zeiken over MBO'ers. Heel aandoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |